חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם האינטרנט הרג את הדפוס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליקויי בניה ביקורת מבנים בדק בית

נושא המאמר: דירה חדשה שדורשת בדיקה
מאת: פרילנסרים   שמור מאמר למועדפים

בעת רכישת מבנה אנו מקבלים מפתחות מהקבלן ופעמים רבות כלל לא טורחים לבדוק את טיב המבנה. פעמים רבות מתגלים ליקויי בניה מסוכנים במבנים חדשים לחלוטין. טרם רכישת מבנה או כניסה למבנה חדש מומלץ לערוך בדיקת מבנה מקיפה על ידי מהנדס. הליקויים אינם נראים בעין חובבנית כך שגם אם המבנה כולו נראה חדש ויציב אין זה אומר שהוא תקין ובטיחותי.
מהנדס אשר מתמחה בבדיקת מבנים ואיתור ליקויי בניה יודע היכן לחפש את נקודות התורפה. איש מקצוע יוכל לזהות מקרים בהם הקבלן השתמש בחומרים אשר אינם תואמים את התקן או מקרים בהם ישנה אי התאמה בין תוכנית הבנייה לבין המצב בשטח. הליקויים באים לידי ביטוי בבעיות תחזוקה, בעיות בטיחותיות, ליקויים אסתטיים וליקויים אשר גורמים לבלאי מהיר של המבנה. תופעה נפוצה היא בנייה עקומה אשר גורמת בעיה בסידור הריהוט ויוצרת בעית רטיבות בריצפה.
כיצד ניתן לאתר ליקויי בניה?
מהנדסים אשר מגיעים לביצוע בדיקה משתמשים במכשירי עזר מיוחדים המאפשרים קבלת תמונת מצב מדוייקת. מד מרחק מאפשר את בדיקת גודל החדר בהתאם לתכנית האדריכל. במידה וישנה אי התאמה בין התוכנית לבין המצב בפועל הדבר מעיד על בעייתיות. מד לחות מאפשר לאתר רטיבות סמויה מתחת לריצוף ובתוך הקירות. מכשיר זיהוי קרינה רדיואקטיבית מסייע באיתור בעיות במערכת החשמל. פרט לכך יש לבצע בדיקה מקיפה לשלד המבנה ואיכות חומרי הבנייה.
במידה וימצאו ליקויי בניה טרם אכלוס המבנה באפשרות הדיירים לדרוש מהקבלן לתקן את הליקויים טרם כניסתם למבנה. חשוב לציין כי בניה אשר אינה עומדת בתקן הבניה בישראל חושפת את הקבלן לתביעת פיצויים ומחייבת אותו לשאת בעלות התיקונים. גילוי מאוחר של ליקויי בניה עשוי לגרום לאי נעימות גדולה ואף סיכון נפשות לדיירים.
בדק בית במהלך שיפוץ מבנה קיים
שיפוצים במבנה הכוללים בניה להרחבת המבנה, החלפת ריצוף, החלפת צנרת או טיפול במערכת החשמל הם פוטנציאל להיווצרות ליקויי בניה חדשים. פעמים רבות במהלך העבודה נפגעים צינור מים ראשי, צבע הקיר או משטחי שיש. במידה ומתגלים ליקויים לאחר סיום עבודה השיפוץ מומלץ לבחון את הנזק ואף לתעדו בתמונות.

המאמר בחסות buyhome.co.il, האתר המוביל בנושא ביקורת מבנים.

www.buyhome.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרילנסרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]