חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רגע לפני חתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: בנית אתר אינטרנט המבוסס על מערכת ניהול תוכן
מאת: מייק דרנל    שמור מאמר למועדפים

ההבנה המתרחבת כי אתרי אינטרנט הזוכים לתגובות גולשים טובות ותעבורה רבה מתאפיינים בראש ובראשונה ברמת המידע המוצג בהם ותדירות עדכונו יוצרת מצב בו יותר ויותר מנהלי אתרי אינטרנט בוחרים לבסס את אתרי האינטרנט שלהם על מערכות ניהול תוכן (הנקראות לעיתים גם משרד אחורי) המאפשרות להם לבצע עידכונים באתרי האינטרנט שלהם בקלות וללא מעורבות של אנשי מקצוע.
אתר אינטרנט דינאמי - מנוהל

אתרי אינטרנט דינאמיים / מנוהלים הם אתרים המבוססים על מערכות ניהול תוכן, אתרים אותם יכול מנהל האתר לעדכן וללא תלות באנשי מקצוע.

מהי מערכת ניהול תוכן?

מערכת ניהול תוכן היא למעשה אתר אינטרנט מתוחכם הנעזר בתוכנות המותקנות על שרת המקור שלו כדי לאפשר את ניהולם של אתרי האינטרנט נוספים המאוחסנים באותו שרת. קיימות בשוק מגוון אדיר של מערכות ניהול תוכן הנבדלות זו מזו בכמות התכונות בהן הן תומכות, בנוחות התפעול שלהן, בשפת ממשק המשתמש שלהן, ביציבותן ואמינותן, וכמובן במחירן... יתרונן הבסיסי של מערכות ניהול תוכן ביכולתן לאפשר למנהל אתר האינטרנט לערוך את תוכן האתר ללא צורך בתשלום נוסף למפתחים, מתכנתים וגרפיקאים - מערכת ניהול מוגבלת ופשוטה תשאיר אתכם תלויים בחסדיהם של בעלי מקצוע אלה משום שמהר מאוד תמצו את האופציות אותן המערכת הפשוטה מעמידה לרשותכם והפיתוחים הנוספים אותם תבקשו ליישם באתר יחייבו מעורבות של בעלי מקצוע. זהו מקרה קלאסי בו "הזול הוא היקר".

אלו יכולות חשוב לוודא כי נתמכות על ידי מערכת ניהול התוכן שלכם?

חשוב לוודא כי מערכת ניהול תוכן אותה אתם בוחנים תומכת לכל הפחות ביכולות הבאות:

כמה נוח להשתמש במערכת? זכרו אתם עומדים לבלות שעות רבות מול המערכת בעבודה על אתרכם וחשוב שיהיה לכם נוח ונעים.
האם תוכלו להוסיף מחלקות לאתר האינטרנט?
האם המערכת מאפשרת יצירה של עמודי גיבוי לעמודי האתר למקרה שתרצו לשחזר עמוד שעריכתו לא צלחה?
האם תוכלו לבצע אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש באמצעות המערכת?
איזה מן עורך טקסט יועמד לרשותכם במערכת? האם הוא תומך על נקל בכל הדרישות שלכם?
האם תוכלו לנהל חדשות, המלצות לקוחות, טפסים, ותוכן מיוחד נוסף?
האם מערכת ניהול התוכן מספקת גם מידע סטטיסטי אודות תנועת הגולשים באתר?
מה רמת השליטה שתוענק לכם במאפיינים הגרפיים של האתר?
אלו יכולות נוספות המערכת מעמידה לרשותכם?
מה מודל התשלום עבור השימוש במערכת?

כיצד ניתן לקבל תשובות לשאלות אלה?

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את התשובות לשאלות אלה היא לבקש מהחברה איתה אתם נמצאים במו"מ הדגמה של יכולות המערכת שלהם במהלך פגישה המוקדשת לנושא זה. מערכת ניהול אתרים אמורה לאפשר לנציגי החברה איתם אתם נפגשים לייצר עבורכם הדגמה של בניית אתר אינטרנט פשוט במספר דקות.







אודות הכותב:
מייק דרנל הינו מעצב בעל ניסיון עבודה רב, המתמחה בתקשורת חזותית עסקית ועיצוב אתרי אינטרנט. מייק הוא שותף מייסד בסטודיו ובנוסף משמש כמרצה בביה"ס לעיצוב במכון האקדמי טכנולוגי שבחולון ובחוג לעיצוב תעשייתי במכללת הדסה שבירושלים. מייק מאמין כי על העיצוב ליצור עבור הגולש חוויית משתמש מיטבית ולכן הוא מיישם בעיצובי הסטודיו עקרונות המנחים עיצוב ממשק משתמש.



www.tria.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מייק דרנל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]