חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חמישה רעיונות מוסיקליים לחתונה מיוחדת





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט עיצוב אתרים

נושא המאמר: עיצוב אתר - הדרכה איך לתכנן
מאת: אריק שני    שמור מאמר למועדפים


כעיקרון,בדיוק כפי שבמציאות אנו פוגשים אדם וקודם כל מתרשמים ממראהו החיצוני כרושם ראשון - כך בדיוק באותו האופן הגולשים יתרשמו דבר ראשון מעיצוב האתר שלכם - כי זה הדבר הראשון שהם רואים לנגד עיניהם. אם כך איך היינו רוצים שיראו אותנו?

זוהי שאלה קשה שבה מתעסק כל מי שבונה את אתרו בפעם הראשונה.מהו מיגוון האפשרויות העומד עבורי - כך הוא שואל את עצמו.לראשונה מקים האתר שהיה כה בטוח נתקל באי וודאות.לשם כך דרושה לו אינפורמציה מקצועית והנחיה.

לשם כך מוצע לפני כל בוני האתרים מאמר פרזנטציה קצר על גישות מגוונות לסגנונות עיצוב:

1. עיצוב אינפורמטיבי בלבד - האתר מציג אינפורמציה והעיצוב אינו משמש לו "כדבר" מרכזי, הוא פשוט נמצא שם.

2. עיצוב תדמיתי - עיתוב הנועד לשרת כל רצון שלך כלקוח להראות בצורה מסויימת ו"להתפס" באופן מסויים הרצוי מראש -על ידי הגולש לראשונה באתרך.

3. עיצוב לפי נושאים: כעיקרון עיצובי האתר האפשריים מחולקים וממוינים על פי שיוכים וסגנונות לתתי התחומים ונושאי החיים: עיצובים של עסקים,עיצובים של עסקים פרטיים,עיצובים של ספורט,עיצובים של מוסיקה וכן הלאה וכן הלאה.

4. עיצוב בסגנון אישי: המדובר הוא על עיצוב שאינו נמצא במיכלול כל העיצובים הסטדרטיים מהסעיף הקודם.

5. עיצוב לפי זרמי האומנות: וודאי שמעם לא מכבר שמות מוזרים כגון סוריאליזם,ריאליזם,אקספרזיוניזם ועוד שכאלו. עבור מי ששומע אותם לראשונה - עליו לדעת שהם מייצגים זרמים באומנות. כל שם מן השמות מייצג סוג מסויים של סגנון באומנות. כמו סגנונות האומנות ככה הם לעיתים גם העיצובים של האתרים.
אתר בסגנון סוריאליסטי יהיה אתר דמוי חלום (במראה דמוי חלום). אתר בסגנון ריאלי שבו מופיע עיצוב - יהיה אתר שכל חזות עיצובו תהיה הכי קרובה ונאמנה למציאות.אתר אקספרסיוניסטי יהיה אתר המעביר הבעה חזקה (אקספרסיוניזם).

6. עיצוב לפי הבנה מראש מה אנשים אוהבים :
נהוג משום מה לחשוב שמישהו חקר ויודע מראש מה מתים לאנשים באתרים מסוגים שונים ובתחומים שונים.על פניו נשמע שהדבר אפשרי לידיעה אולם אם ניקח את ההבנה שכל אדם כאשר הוא צופה באתר ספציפי נמצא במצב פסיכולוגי מסויים - מספר צעדים קדימה אזי הרי שנגלה שבלתי ניתן לדעת מראש ולשייך את עיצוב האתר דווקא לידע נתון מראש.
כמובן שנעשו מחקרים פסיכולוגיים רבים על העדפות וצבעים ונוחות של אלמנטים לעין אולם הדבר יכול להשתנות תכופות ולא להיות יציב לאורך שנים רבות מבחינת ההבנה.מה עוד,שלרוב צצים סגנונות חדשים ומעניינים שאינם מבוססים על תוצאות מחקרים או ניסיון לכמת ולארגן את ההעדפות במיבנים ועיצובים מוגדרים מראש.

7. עיצוב ללא הבנה של מה אנשים אוהבים אלא שמירה על כללים אוניברסליים של נוחיות ואסתטיקה - זהו קו מנחה מספיק טוב ואכן כדאי ללכת לפי אורכו.הבנה של נעימות בסיסית שצריכה להיות מסופקת בעיצוב המוצע ,ובתוספת של משיכת תשומת לב,גרימת תחושות נעימות ו"עוד משהו" - שייחודי לכל עיצוב - זוהי הדרך הנכונה.

8. טעם אישי של יזם/מתכנן האתר - גישה זו הינה בעייתית משהו ואכן רבים נכשלים בגללה ו"נופלים" בעתיד עם הצלחת אתרם. שכן, אף אדם אינו יודע באמת מה אנשים ממש אוהבים עד תום. טעמם גם משתנה לפי תקופות בחייהם ושינוי הגיל.בכל מצב בו מתכנן האתר או היזם מחליט לקחת לידיו את מושכות ההבנה ולבצע מהלך אישי של בחירת הכל עליו לשקול האם לפחות מספר אנשים של כ 20-30 איש בסביבתו מסכימים עימו.היות ורוב האנשים מן הסתם יעירו הערות הרי שמודגשת בכך ההבנה שהמדובר על בכל אופן אי פגיעה בטעם הרוב.

9. גישת ניתוח מרכיבים ויזואלים - זוהי הגישה החוקרת את תתי הרבדים ואת הפרטים הקטנים ביותר המרכיבים את טעמם של אנשים. אולם זוהי גישה קפדנית מאד ומבוצעת בסודיות רבה על ידי חברות גדולות כקוקה קולה וחברות ענק.
מה כן ניתן לעשות כדי להתחקות ולו במעט על תוצאות המחקרים המסווגים הללו? פשוט להביט באתרים מוצלחים בכל תחום ותחום ולנסות להבין שאם חברות גדולות ומפורסמות בחרו בעיוב כזה או אחר הרי שכנראה ישנם דברים רציניים העומדים מאחורי כך.

שילוב של רוב הגישות התהליכיות הללו לגבי אופן הגישה לבחירת העיצוב הנכון לאתר יביא ככל הנראה להתקרבות הראויה והנכונה ביותר לשם השגת המטרה הרצויה של ההשפעה המיטבית של העיצוב הסופי שייבחר - וזאת על סוגי וקהלי יעד שונים של אנשים רבים ומגוונים יותר בטעמם.
אודות הכותב:
אריק שני

ראו פירוט בכותבים מומחים.

www.arikshani.fav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]