חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פיקוח בניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בית אבות בתי אבות גיל הזהב סיעודי

נושא המאמר: הכנה למעבר לבית אבות
מאת: בית אבות עדנה   שמור מאמר למועדפים

מעבר לבית אבות היא החלטה קשה מאחר והיא משנה את דרך חייו וסביבת מגוריו של הקשיש. באופן טבעי, רוב הקשישים מעדיפים להישאר בביתם, מאחר ושינוי הרגלים בגיל מבוגר (ובעצם בכל גיל) כרוך בלחצים ודורש משאבים רבים, לעומת השארות בסביבה המוכרת והידועה, במיוחד אם יש ברקע אובדן של בן זוג או הידרדרות מהירה במצב הבריאותי.
לרוב ההחלטה לעבור לבית אבות מתקבלת כאשר הקשיש כבר לא יכול להתמודד עם ניהול הבית, ואף זקוק לעזרה בפעולות יומיומיות כגון הכנת אוכל, רחצה, התלבשות ועלול לסבול מהזנחה.
כמו כן לעתים המשפחה חוששת מהירידה במצב המנטלי - שיכולה להתבטא בשכחה, העלולה אף לסכן את חייו של הקשיש (למשל להשאיר את הגז דולק).
כאשר מתקבלת ההחלטה לעבור לבית אבות, ניתן להקל על המעבר בהכנה נכונה.
החשוב ביותר הוא לאפשר לקשיש להמשיך ולהרגיש שליטה עצמית על החיים בכך שיציעו לו מספר ברירות שמתוכן יוכל לבחור את המתאימה לו ביותר. אפילו החלטות פעוטות לכאורה, כגון אלו רהיטים לקחת והיכן למקמם משפיעות על הרגשתו של הקשיש.
"קשישים מרגישים שעקירתם מביתם היא בחירתם האחרונה - ולכן אין להפעיל עליהם לחץ בעניין זה מצד בני משפחה או חברים"
עפ"י רמנט Understanding older adults, Lexington Books 1989
הענקת תמיכה נפשית ופיזית למעבר חשובה ביותר - רצוי לתכנן מעבר כזה עם בני משפחה קרובים, או חברים טובים תוך תכנון וביצוע צעדים ברורים.
כמו כן רצויה זיקה לסביבה החדשה קודם למעבר: יתכן ורצוי לעשות זאת בביקור מוקדם בבית האבות, השארות לארוחת צהרים או ערב במקום וכדומה. ביקור נציגי בית האבות בסביבת מגוריו של הקשיש טרם המעבר חשובה ליצירת קשר עם צוות בית האבות והכרות מצבו של הקשיש ודרך חייו.
יש לחדד יתרונות של בית האבות כגון קרבה לאחד הילדים שגר באזור, סביבה שהקשיש אוהב, פעילויות במקום.
חשוב להקפיד על רצף חיים מהסביבה הקודמת לחדשה כמו שימוש בחפצים אהובים, או בהמשך פעילות אהובה ונעימה.
יש לזכור שנסיגה במצב הבריאותי, התנהגות רגרסיבית ודיכאון מצביעים על העדר הסתגלות לבית האבות, לעומת הבעת רגשות כעס או סיפוק המעידים על כך שהקשיש מסתגל בצורה טובה למסגרת החדשה.

יחסי ילדים הורים מתהדקים במעבר לבית אבות
על פי מחקרים של Smith & Bengeston (1982) עולה כי 30% מהנחקרים חידשו בעקבות ההשמה המוסדית את יחסי הקרבה שהיו קיימים בעבר, ואשר נפגמו בשל ירידה בתפקודו של הזקן והנטל הטיפולי שרבץ על כתפי ילדיו.
עתה, משהוסר הנטל, יכלו הילדים שוב להתפנות לטיפוח הקשר החברתי והרגשי עמו.
15% מהנחקרים ציינו כי לאחר כניסת ההורה למוסד הם פתחו יחסים קרובים לראשונה בחייהם.

www.edna.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בית אבות עדנה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]