חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרשת וארא על פי חכמת הקבלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




ראו גם גרפולוגיה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פאונדרס- עמדה בהתנהגות צרכנים פאונדרס- עמדה בהתנהגות צרכנים גרפולוגיה

נושא המאמר: פאונדרס- עמדה בהתנהגות צרכנים
מאת: פאונדרס- עמדה בהתנהגות צרכנים   שמור מאמר למועדפים

פאונדרס- עמדה בהתנהגות צרכנים
עמדה- מוגדרת כהערכה אישית חיובית/שלילית כלפי אובייקט/ נושא/גירוי כלשהו. זוהי נטייה מוקדמת נלמדת (Pre-disposition), לפעול בצורה חיובית/שלילית בעוצמה מסוימת בתגובה לגירוי/ נושא מסוים.
העמדה היא נטייה- מבטאת יחס נפשי די קבוע (בניגוד לרגש או גחמה חולפת), מובילה כיוון התנהגותי, העדפה, היא מאפשרת ניבוי מדויק למדי של התנהגות עתידית כך שהמשותף לכל הנטיות היא העובדה שהן קבועות וקשה לשנותן יחסית. היא גם דיי זמינה. (נטייה פיסית/ רגשית/ מחשבתית/ מינית).
עמדה היא בעלת כיוון או עוצמה- יכולה להיות חיובית, מאוד חיובית, שלילית, מאוד שלילית וגם יכולה להיות ניטרלית.
עמדה כלפי גירוי או נושא- אובייקט ממשי או פסיכולוגי. כלומר, כל דבר שאפשר להתחבר אליו חושית, רגשית, אינטלקטואלית (עצמים, פעולות, מותגים אירועים, התנהגויות פרסומות וכו').
עמדה היא גם נטייה נלמדת להגיב- העמדה היא למידה שלי ממקרה עבר והסקת התנהגות/ מחשבה עתידית מהם.
תפקיד העמדות:
•- תפקיד הכרתי- אנו זקוקים למסגרת התייחסות כדי להבין את עולמנו ולחשב את דרכנו. העמדות מספקות לנו מסגרת בה יש סדר באובייקטים לפי חשיבות. זה הופך את החיים ליותר קלים כי לא צריך לבחון מותגים כל פעם מחדש.
•- תפקיד תועלתי: צומח מהרצון שלנו להסתגל לסביבה החיצונית, למקסם את התועלת ולהימנע מנזקים והפסדים: נפתח נטיות חיוביות כלפי מוצרים שמספקים את צרכינו ונטיות שליליות כלפי מוצרים שלא עומדים בציפיות כדי למקסם את התועלת.
•- תפקיד הגנת האגו- העמדות עוזרות לנו לחיות בשלום עם עצמנו. למשל: להתגונן מדימוי עצמי ירוד.
•- תפקיד הפגנתי- עוזרות לאדם לאמץ זהות שהוא זקוק לה כדי לבטא את עצמו בפני החברה.
הפרט מעצב את עמדותיו בכמה צורות:
•- גורמים הכרתיים: הפרט מסדר את האובייקטים השונים בחייו לפי סדר חשיבות והעדפות וזאת הוא עושה על סמך התנסות העבר או התנסות נוכחית.
•- השפעות הסביבה: הפרט מעצב את עמדותיו כתוצאה מהשפעת קבוצות התייחסות (כגון קבוצה אהודה, דמות מוערצת) וכן מקבוצות השתייכות (חברים, משפחה,תרבות). ההבדל בין הקבוצות הוא שבניגוד לקבוצת השתייכות, אנחנו בקבוצת ההתייחסות לא באמת שייכים לקבוצה זו אלא מזוהים איתה ומעוניינים להידמות אליה.
•- גורמים רגשיים: משתני האישיות השונים אשר נובעים ממשתנים פסיכוגרפים שונים כגון אנשים בלי נטייה לשינוי עמדה בצורה קלה או עקשנים, אנשים בעלי סקרנות גבוהה או נמוכה, אנשים פתוחים או חשדנים.
•- נטייה לעקביות: נטייה להחזיק בעמדה באופן קבוע ועקבי, או לבחון גם עמדות אחרות ולהיות יותר גמיש.
•- תקשורת וחשיפה למידע: הפרט נחשף למדיה העוזרת לו לגבש עמדותיו על הסובב אותו ועל עצמו, ככל שייחשף יותר יהיו לו עמדות רבות יותר על נושאים שונים.
ההבדל בין עמדה חזקה ומגובשת לבין עמדה חלשה ורופפת:
כאשר לאדם עמדה חזקה ומגובשת יהיה קשה להניע אותו לרכוש מוצרים/שירותים אשר עמדתו שלילית לגבם- קשה יהיה לשנות את עמדתו. לעומתו, אדם שעמדתו חלשה ורופפת לגבי אותם המוצרים, יהיה קל יותר להשפיע עליו ולשנות עמדותיו. לעמדה מגובשת יש נאמנות חזקה למותג/גירוי, הרגשותיו יהיו קיצוניים - או טוב מאוד או רע מאוד. לעומת עמדה רופפת אשר אינה נאמנה למותג/גירוי. הרגשות בעמדה זו יהיו באמצע ויכולות אף להיות ניטרליות במקרה הגרוע.
הבדל זה נובע משלושת מרכיביה של העמדה: מרכיב הכרתי- מתייחס לכל מה שהפרט יודע על המוצר/הגירוי. נובע מניסיון חיים וכולל את הידע או האמונות של האדם על הגירוי.מרכיב רגשי- מתייחס לכל מה שהפרט מרגיש כלפי המוצר/הגירוי. מרכיב התנהגותי- מתייחס לאופן בו הפרט נוטה לפעול/להגיב כלפי המוצר/הגירוי.
ככל ששלושת מרכיבים אלו נמצאים בחפיפה גבוהה, העמדה תהיה מוגדרת, מגובשת ובעוצמה חזקה יותר ויהיה קשה לשנותה, לעומת זאת, כאשר אין חפיפה או קיימת חפיפה חלשה בין המרכיבים, העמדה תהיה בעוצמה חלשה ויהיה קל יותר להשפיע עליה.
הקשר בין עמדות ומיצוב מוצרים מתוך התייחסות למותג "וולוו":
מיצוב- איך אנו מתאימים את המותג/מוצר לקהל יעד ספציפי.
כאשר חברה ממצבת מוצר היא שואפת שהצרכן יגבש עמדה חיובית כלפיו. עמדה חיובית מוגדרת ויציבה נגרמת מגיבוש שלושת מרכיביה: הכרתי, רגשי, והתנהגותי. וולו באמצעות המיצוב רוצה להשפיע על שינוי עמדותיו של הצרכן.שינוי שיווי המשקל- וולוו מכונית פחות מעוצבת, בעלת עיצוב מיושן לעומת מתחרותיה (ב.מ.ו לדוגמא), ולכן במיצובה מזיזה את שיווי המשקל לטובת מאפיין הבטיחות כחשוב ביותר ובכך מפחיתה את חשיבות העיצוב. דבר הפונה למרכיב הרגשי. ולביטוח רכב יש משקל בנושא.
קישור וולוו עם קבוצת כדורגל המפרסמת את המותג. נסיעות מבחן שוולוו מעניקה מתחברות למרכיב ההתנהגותי. לימודי תואר ראשון, קייטרינג





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פאונדרס- עמדה בהתנהגות צרכנים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]