חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיומנה שלקוסמטיקאית-3





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול זוגי ייעוץ זוגי טיפול משפחתי טיפול פסיכולוגי

נושא המאמר: ייעוץ זוגי לפני החתונה
מאת: מכון איזונים   שמור מאמר למועדפים

אחת ההחלטות הכי חשובות בחיים היא ההחלטה להתחתן. נישואים הם קשר לכל החיים. קשר שקשה וכואב לפרק. זוגות רבים ממהרים להתחתן או מתחתנים מהסיבות הלא נכונות ומצטערים אחר כך.
כאשר יש אהבה הרצון להתחתן הוא גדול. בשביל לעזור לנישואים להצליח ולהעניק להם בסיס טוב מומלץ לפנות לייעוץ זוגי. ייעוץ זוגי יכול לסייע לנו ולבן או בת הזוג שלנו לבטוח אחד בשני, להכיר אחד את השני לעומק ולהתחיל את הנישואים שלנו ברגל ימין.
ההכנות לחתונה כמקור ללחץ בזוגיות
התקופה שלפני החתונה כוללת הכנות רבות ולחץ נפשי רב. אנחנו צריכים להתפשר, ולוותר ולהתחשב לא רק בבן או בת הזוג שלנו אלא גם בהורים שלו. ההכנות לחתונה יכולים לגרור הרבה ריבים ותחושת מועקה.
הטיפול הזוגי יכול לסייע לנו להתמודד טוב עם הלחץ שההכנות לחתונה מביאות איתן. טיפול זוגי יסייע לנו להקשיב טוב יותר לבן או בת הזוג שלנו. לפעמים קשה לנו להבין שהחתונה היא אירוע חשוב אבל היא עוברת ואחריה נשארים לנו כל החיים להיות ביחד כזוג.
בשביל שנחיה ביחד באווירה נעימה חשוב לדעת מה כל אחד רוצה מהקשר ומה הוא יכול לתת. לפעמים כגובהה הציפיות גובהה האכזבה- כאשר נדע למה לצפות מבן או הזוג שלנו הקשר שלנו יהיה טוב יותר. הטיפול הזוגי יכול לסייע לנו להגיע לעמק השווה.
זוגיות ומשפחה
החתונה היא ההתחלה של החיים שלנו כזוג. לאחר החתונה אנחנו מצטרפים למשפחת המקור של בן או בת הזוג שלנו. בעוד שאת בן או בת הזוג שלנו בחרנו בעצמנו את המשפחה שלו לא בחרנו. כמו שאומרים משפחה לא בוחרים וצריך להסתדר עם מה שיש. כאשר קשה לנו להסתדר עם ההורים או האחים של הבעל או האישה שלנו מומלץ לפנות לטיפול משפחתי.
טיפול משפחתי יעזור לנו להכיר טוב יותר את בני המשפחה המורחבת. אנחנו נוכל ללמוד בטיפול איך להסתדר איתם ואיך לנהל איתם מערכת יחסים תקינה. כאשר נבין שהמשפחה המורחבת היא חלק חשוב מהחיים שלנו וניתן להם מקום, נריב פחות ונהיה יותר רגועים. ריבים משפחתיים מביאים לתחושה של מתח ולחץ. לא נעים לחיות באווירה כזאת. הטיפול המשפחתי והטיפול הזוגי יסייעו לנו להשיב את השלום לבית.

www.izoonim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מכון איזונים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]