חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיכוב תהליכי ההזדקנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הפגת כאב טיפול בכאבים שיקום תנועתי אורטופדי עיסוי רפואי

נושא המאמר: הכאב והטיפול בו
מאת: יפים וייץ   שמור מאמר למועדפים

כאב, כולם מכירים אותו ורובנו סובלים ממנו, הכאב הוא חלק בלתי נפרד מחיינו וחשוב להישרדותנו, אמנם ברוב המקרים גורם הכאב לסבל ולאי נעימות אך חשוב להבין כי ללא הכאב המצב היה גרוע הרבה יותר. חשוב להבין כי כאב יש צד חיובי, הוא פועל כגלאי המזהיר כי, יתכן ונשקפת סכנה, זהו השליח שחשוב להתייחס אליו , הוא מודיע כי משהו בגופנו יצא מכלל איזון, הן מבחינה פיזית או מבחינה רגשית.

לכאב דרגות רבות ושונות. ניתן להרגיש כאב שרירים וכאב רגשי, ישנם כאבים עמומים וכאבים חדים, ישנם כאבים באיברים שונים כמו כאבי ראש, כאבי בטן, כאבי גב ועוד. יש המתעלמים מהכאב ויש המטפלים בו, זה לא נעים לחיות עם כאבים והרוב מתייחסים אל הכאב כאל דבר שלילי, אנחנו מעדיפים לחיות בלעדיו.

כאב הוא אחד הגורמים השכיחים והנפוצים ביותר לביקורי רופא, וישנו קשר ישיר בין כאב פיזי לבין מצב נפשי ירוד ודיכאון, הכאב מגביר את הדיכאון והדיכאון מגביר את הכאב ואת הרגישות לכאב. ככל שגוברים הכאבים נעשים מדוכאים יותר, כי זה מגביל אותנו מלעשות את הדברים שהיינו רגילים לעשות, וככל שיותר מדוכאים מרגישים יותר את הכאבים.

ישנם אנשים שמעדיפים להתעלם מהכאב בתקווה שאולי הוא יתפוגג מעצמו ויעלם, אך העובדה שיש לכם כאבים לא אומרת שצריך להמשיך ולסבול עד שיחלפו. במצב של כאב קולטני הכאב נמצאים במצב של מודעות מוגברת, הם מצפים לכאב ולכן הכאב שחשים מתגבר במהירות, וככל שחיים עם כאב יותר מרגישים אותו יותר.



לכן חשוב ביותר לטפל בכאבים כדי שאפשר יהיה להמשיך באיכות חיים. לעיתים זה נראה נוח לטפל בכאב על ידי נטילת משככי כאבים, אשר מנטרלים את התחושה ובעצם אומרים לאותו שליח : עזוב אל תספר לי, לא רוצה לשמוע שיש בעיה, אני מעדיף להתעלם ממנה....
חשוב למצוא את הגורם האמיתי לכאב ולטפל בו!

ישנם כאבים אקוטיים שהם לרוב כאבים חזקים ובעלי טווח קצר שיש להם התחלה ויש להם סוף. ישנם כאבים כרוניים שהם כאבים שנמשכים זמן מושך, לא תמיד זוכרים מתי החלו ולא תמיד ידועה הסיבה הברורה להופעתם. לעיתים כאבים אלו מחמירים ועוצמתם מתגברת ולעיתים הם נרגעים לתקופות וחוזרים במחזוריות של כל מספר ימים, שבועות, חודשים או שנים.

הטיפול בכאבים הוא בעצם "עקיף", משום שיש למצוא את הגורם לכאב, על ידי הטיפול בגורם ומניעתו אנו נמנע מביטוי הכאב המופיע עקב כך. מחקרים רבים מראים כי אחוז גבוהה מאוד של אנשים החשים כאבים כרוניים נובעים ממערכת התנועה של הגוף (עצמות, שרירים, גידים ורקמת חיבור – פאשיה ). לעיתים כאבים אלו מאובחנים בצורה שגויה ולכן הטיפול במקור הבעיה כושל.

טיפול בשיטת השיקום התנועתי אורטופדי, מאפשרת למטפל דרך אבחון תנועתי מקיף ומדויק ומציאת מיקום הכאבים לזהות את מקור הכאב. באמצעות טכניקות טיפוליות הכוללות שימוש בטריגר פוינט תראפי – Trigger Point Therapy , שחרור רקמת פאשיה – Myofascial Release , קינזיו טייפ – Kinesio Taping Therapy ועיסוי רפואי להגיע לתוצאות מרשימות בפרקי זמן קצרים יחסית ולהחזיר את הגוף לאיזון והפגת כאבים.

מטרת הטיפול הוא אבחון ומציאת הגורמים אשר הביאו לחוסר איזון שהתבטא בכאב, טיפול בחזרת האיזון לגוף ובכך לנטרל את הכאבים, כחלק בלתי נפרד מהטיפול הוא לימוד המטופל דרכים להימנעות מחזרה למצב שהוביל לחוסר האיזון, בכדי למנוע את הופעת הכאבים בעתיד.

פתולוגיות רבות ניתנות לטיפול בצורה יעילה ומהירה יחסית על ידי שימוש בשיטות טיפול אלו:

כאבים כרוניים, כאבי שרירים, דלקות שרירים, דלקות בגידים, פציעות ספורט, כאבי גב תחתון ואגן, סכיאטיקה, כאבים עקב פריצה או בלט דיסק, צליפת שוט ( Whiplash ), כתף קפואה, פציעות כתף, מרפק טניס וגולף (Tennis & Golf Elbow ) , תסמונת התעלה הקרפלית בשורש כף היד (CTS ) , פיברומיאלגיה ( FMS) , כאבי ברכיים וכפות רגליים, מיגרנות וכאבי ראש ועוד...

חשוב להבין ולזכור כי דחייה של טיפול בכאב קיים לא תגרום לו להעלם, אלא תהפוך אותו לכאב כרוני בחלק מהמקרים ויקשה על הטיפול בו בהמשך...



פנה עוד היום לקבלת ייעוץ ונעזור לגוף לחזור לאיזון !

www.yafimetapel.co.il/page.php?p=33


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפים וייץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]