חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו מנהל טוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השכרת דירה בקליפורניה מעבר לקליפורניה רילוקיישן לקליפורניה מגורים בקליפורניה

נושא המאמר: מתכננים רילוקיישן לקליפורניה- הכירו את חוקי השכירות במדינה
מאת: אביב גולני   שמור מאמר למועדפים

קבלתם את המשרה הנחשקת בקליפורניה ואתם בדרככם לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות עם המשפחה. עשיתם כבר את כל הסידורים הנדרשים בארץ. כל מה שנשאר זה להגיע לשם ולמצוא את דירת החלומות שלכם בעמק הסיליקון. חשוב לזכור ששכירת דירה או בית במדינה זרה עשוי להיות לא פשוט. מדובר במערכת חוקים שונה ממה שאנו מכירים בארץ, התנהלות תרבותית שונה וגישת מחוקק שזרה לנו. במאמר הבא תוכלו למצוא את הנקודות המרכזיות, שעליכם לדעת, בבואכם לשכור דירה או בית בקליפורניה.

חוזה שכירות מאפשר לכם שימוש בנכס לתקופת זמן קצובה, כאשר חוזה השכירות במדינת קליפוניה כפוף לחוקים פדראליים, חוקי המדינה וחוקים ותקנות מקומיות. חוזי החכירה והשכירות במדינת קליפורניה כפופים ל"קוד האזרחי של מדינת קליפורניה" משנת 1946. מצד אחד, כל אחד מהצדדים לחוזה חכירה לדוגמא, רשאי לסיים החוזה בתוך התראה מראש ובכתב של 30 יום. לעומת זאת, חוזה שכירות מסתיים בתום תקופת השכירות, בהסכמת שני הצדדים או אם אחד מהצדדים הפר הפרה יסודית של החוזה.

חוזה בכתב
בהתאם לחוק בקליפורניה, חוזה שכירות אשר משך השכירות ארוך יותר משנה חייב שייערך בכתב. היה ולא יהיה חוזה בכתב כי אז לא ניתן יהיה, למי מהצדדים, היכולת לאכוף אותו או לתקוף אותו משפטית לכשיצתרכו. במקרים שכאלה הבנות בע"פ יהוו שלב טרומי, אינו מחייב, אותו יבצעו הצדדים לחוזה העתידי.

הפלייה לא חוקית
על פי חוקי מדינת קליפורניה, על בעל דירה אסור לשלול דייר אופציונאלי בהסתמך על העדפותיו המיניות, גזעו, דתו ו/או מצבו הבין אישי. מח' התעסוקה והדיור במדינת קליפורניה, היא זו האחראית על טיפול בתלונות בנושא הפליית שוכר עתידי שלא כדין. אם יש אמת בדבר, ביהמ"ש רשאי לחייב בעל דירה לפרסם את דירתו באמצעי מדיה המיועדים לקבוצות מיעוט, לדוגמא.

הפקדת ערבון
הפקדת ערבון לאחר חתימה על חוזה שכירות מעוגן בקוד האזרחי של מדינת קליפורניה, תת סעיף 1950.5. כאשר שם נקבע כי עבור בית שאינו מרוהט גובה הערבון הינו בסך שני חודשי שכירות ואילו גובה הערבון עבור בית מרוהט הינו בגובה של 3 חודשי שכירות. הקוד האזרחי מחייב את בעלי הדירות להשיב את הערבון בתוך בטרם יסתיימו 21 הימים שעד סיום החוזה. בסן פרנציסקו, החוק מחייב את בעל הדירה להשיב את הערבון בתוספת ריבית והצמדה.

פינוי הדייר
פינוי דייר הנמצא תחת חוזה שכירות הינו סבוך ומשתנה בכל אזור במדינת קליפורניה. חוקים מקומיים מאפשרים לפנות דייר במקרים כגון אי תשלום שכר דירה בזמן, הפרה של חוזה השכירות, הזנחה של הנכס המושכר ועוד. אגב, עיקול אשר הוטל על נכס אינו סיבה לפנות דייר, קרי דיירים אשר חוזה השכירות שלהם טרם הסתיים ובמהלכו הוטל על הנכס עיקול, רשאים להישאר בנכס עד לסיום תקופת חוזה השכירות כל עוד הם עומדים בתנאיי החוזה על היבטיו השונים.
כאמור, השכרה של נכס כלשהו במדינה זרה יכול להיות סבוך ולא פשוט – מדובר במערכת חוקים שונה ממה שאנו מכירים בארץ, התנהלות תרבותית שונה וגישת מחוקק שזרה לנו. מחד, כותב מאמר זה ניסה לתאר בפניכם את אבני היסוד בהקשר לשכירת נכס במדינת קליפורניה אך ומאידך אין ספק כי רצוי שעו"ד מקומי יסייע בעבורכם בטרם תחתמו על הסכם מחייב שלאחריו יהיה לכם קשה לצאת ממנו.


חיסכו לעצמכם סיכונים וטעויות מיותרות
כפי שניתן לראות בכתבה, שכירת דירה בארץ זרה הוא תהליך לא פשוט, שעשוי להיות מלווה בקשיים רבים, לעלות כסף רב ולגזול זמן יקר. גם לאחר שמצאתם דירה המתאימה לדרישותיכם, עם או בלי סיוע של מתווך מקומי, עדיין ניצבים בפניכם אתגרים רבים. עריכת חוזה שכירות בכפוף לחוקי המדינה, בדיקת הדירה לפני קבלתה ותיקון הליקויים, חיבור הדירה לשירותים שונים (מים, חשמל, טלפון, כבלים וכו'), טיפול בחשבונות ועוד. טיפול בנושאים אלה רק לאחר הגעה לארץ היעד, עשוי לעקב את הכניסה לדירה ולייקר מאוד את השהייה, היקרה ממילא, במלון או דיור זמני אחר.
ניהול התהליך על ידי חברת רילוקיישן, המציעה שירות מגורים גלובלי, יכול לעזור לכם לעבור את התהליך ללא טעויות וסיוכנים מיותרים ולחסוך זמן, כסף וכאבי ראש. כל התהליך מתבצע מול נציג של החברה בארץ, ללא צורך ביצירת קשר שלכם עם מתווך מקומי בארץ היעד. כבר בשלב חיפוש הדירה, אתם מקבלים אפשרות לבחור מבין כמה נכסים ואפילו לראותם בסיור מקדים בארץ היעד. החתימה על החוזה נעשית בליווי יועץ מקצועי. הדירה נבדקת ומחוברת לכל השירותים לפני הגעתכם. כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע לארץ היעד ולהיכנס לדירה שהוכנה עבורכם מבעוד מועד, ללא צורך בשהייה ממושכת, יקרה ולא נוחה במלון.

www.oceanrelocation.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביב גולני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]