חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי עריכה לשונית? ג. מליטוש עד עריכה יסודית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: רעיונאות מקצועית
מאת: אריק שני    שמור מאמר למועדפים

רעיונאות היא השלב הראשוני כאשר מבזיק בראש באופן הניצני ביותר הרעיון למוצר,לאתר החדש שאנו רוצים להמציא.כלפי חוץ,עבור הצופה ברעיונאי הרי שהיא מתרחשת ללא הבנה כיצד קורה הדבר.לעיתים שניהם מופתעים.ואכן,ישנם אנשים רבים שהמציאו במהלך חייהם אתרי אינטרנט,מוצרים רבים ושונים בעקבות רעיונאות טובה. או שלא?

רעיונאות כפשוטו היא אומנם "תחילת הרעיון" והיא השם הרישמי למעשה לחשיבה יצירתית בשלב שבה היא אכן "נוגעת" ברעיון טוב.אך,בל נשכח שתחת הרעיון הצץ ואף סביבו מצויי מרחב די גדול (מעין "חלל") שאותו עלינו למלא בידע מתאים כיצד להמשיך ולפתח את הרעיון הגולמי שצף במוחנו להרף עין.בנוסף,עלינו לשקוד על פיתוח הרעיון על ידי שיטות רעיונאיות המטפלות בבסיס הרעיון טוב יותר והמפתחות אותו כלפי ארכיטקטורת המשך רעיונית משופרת כדי אכן לתת לרעיון "חיים טובים יותר" של נפח וקרימת עור וגידים.

ייתכן למשל שניתן "למשוך" את הרעיון לכיוונים רבים יותר ונוספים,ייתכן למשל שניתן "לעטוף" אותו במילוי נוסף תוכני ורעיוני,ייתכן למשל שניתן לראותו באופן הרבה יותר "רחב" או עמוק או ה"נוגע" בתכולת רעיונות נוספים.ייתכן שנוכל לשפרו ולהתייחס אליו בעושר דרכי התייחסות וידע רבים יותר והרפתקניים יותר מאשר אלו ה"יבשים" והיחסית דלים - שכלל איננו מודעים להם.

ישנם אנשים אשר מטלה זו הינה תפקידם.מתוקף ניסיונם הם אינם "רעיונאים" בלבד המתעסקים אך ורק ברעיון היחיד אלא למעשה מסוגלים להעלות רעיונות טובים מספיק בדרך שיטתית וקבועה היות ויש להם שיטות רעיונאות. בכך מתמצה ההבדל העיקרי בינם לבין כל חושב ומתכנן אחר.העלאת רעיונות שיטתית זו נושאת בתוכה ראייה משוכללת מאד והתמצאות בידע ייחודי הניזון מניסיון מקצועי שרכשו אגב אימונים רבים משך זמן רב.

הבדל שני הינו היכולת העצמית המספיק טובה להבין לא רק ביחס לרעיון המועלה את טיבו אלא אף את טיב קשריו ההיקפיים לכל מיכלולי הבנת זירות השוק הקיימות. אם המוצר הינו לדוגמה בשוק פיתוח אתרי האינטרנט הייחודיים הרי שיש בידי רעיונאי מקצועי כלים ממשיים (בדרך כלל שיטות מסווגות) אף לדעת כיצד יש ליישם את הרעיון בתוככי מרחב האינטרנט ("רעיונאות על הרעיונאיות עצמה").אם המוצר הינו בשוק מוצרי הפרסום הקטנים (מחזיקי מפתחות,אביזרים פרסומיים כאלו או אחרים) הרי שרעיונאי מקצועי ידע אף מעבר לרמת הרעיון דברים נוספים אודות התאמתו לשוק וזאת- מתוך עיסוק שיטתי מוקדם באבחנת ראית השוק שבו הוא יודע לאבחן אינטואיטיבית את מצב ההמצאות הקיים בפלח השוק הספציפי.

דבר נוסף הינו רעיון האיסוף העיקבי של הסתכלות על רעיונות לאורך זמן רב שבו מתאפיין רעינאי מקצועי.רעיונאי טוב אינו רעיונאי בלבד אלא אוסף ידע מקצועי אשר מסוגל להביט על עצמו אף מבחוץ מתוקף ידע מקצועי רב (הבנת נקודות מבט,עושר דרכי הסתכלות) ולהתייחס לרעיונותיו ביתר "נקיון" ומקצועיות. עצם הרעיונאות עצמה אמורה באופן הטיבעי ביותר ליצור כלי ידע חדים ומשופרים המתקיימים במחשבת הרעיונאי אך היוצאים גם לשיטוט סביב הבנתו את הרעיונות התכופים העולים במוחו והמסוגלים לתקוף נאמנה את הרעיונות התדירים עצמם המבצבצים והמבזיקים בראייתו.מקצוענות רעיונאית הינה בראש ובראשונה טיב הרעיונות והידע כיצד לתקוף את הרעיונות עצמם תקיפה עצמית.

רעיונאות מקצועית כוללת:

1. לדעת להעלות רעיון טוב (או להתאפיין באופי מתאים שבאופן טיבעי יודע כיצד להסתכל על הדברים)

2. לדעת ספציפית בתוך הרעיון לבצע רזולוציות (היקף הרעיון,תוך הרעיון,גרעין הרעיון)

3. לדעת לבצע ניתוח רעיון מול רעיונות מקבילים (בתוך תודעת הרעיונאי או בתוך חלל ההמצאות המשוערות שטרם בוצעו אף הן בשוק אך הנחשבות בשלב זה כרעיונות אפשריים)

4. התגברות על התלהבות הרעיון הגורמת לשילהוב המעוות את תהליך החשיבה.במקום זאת נחוצה התמקדות עינינית בתהליכי נטו הממקצעים את הרעיון בדרכים רעיונאיות שיטתיות ומקצועיות למטרת שיפורו,ניסיון למקסמו תיכנונית.

אודות הכותב:
ממציא,רעיונאי
נולדג'וויזר - מנתח ידע ומפתח ידע (מלומד עצמי 13 שנה)
כותב מקצועי (חבר ארגון הכותבים הישראלי)


התמצאות עומק משולבת בתחומי ידע רבים
ראו אודותיי בלחיצה על שמי (המסומן בכחול בראש המאמרים).


www.arikshani.fav.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק שני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]