חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לנסח פנייה באתר הכרויות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאיה מאיה מרכז לטיפוח ואסתטיקה רפואית מאיה חדיינטוב הסרת שיער

נושא המאמר: הסרת שיער בשיטת ה SHR
מאת: מאיה   שמור מאמר למועדפים

הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית SHR
הסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית SHR סופרנו ללא כאב בכלל!!
שיטת SHR להסרת שיער היא השיטה הבטוחה ביותר להסרת שיער כיום.
טכנולוגיית SHR נותנת מענה קליני אפקטיבי במיוחד לבעיית שיעור בכל איזורי הגוף.

יתרונות ברורים להסרת שיער בלייזר SHR:

•ללא כאבים
•מתאים לכל סוגי העור
•התאמה לכל סוגי השיער (למעט שיער שיבה וג'ינג'י)
•ניתן לעשות טיפולים גם בקיץ ללא סכנה מהחשיפה לשמש.

הסרת שיער בטכנולוגיית SHR עובדת בצורה דינאמית על פני העור ולכן חוסכת זמן יקר בטיפול.לדוגמא: רגליים שלמות ניתן לעשות ב-40 דקות טיפול לעומת שעה וחצי במכשירי הסרת שיער שונים.

טכנולוגיית SHR להסרת שיער בלייזר נותנת מענה לרוב סוגי השיער אפילו לשיער בהיר


ללא כאבים!!

פעולת החימום בהסרת שיער SHR מתבצעת בצורה מתמשכת על פני העור ולא ממוקדת לתוך שורש השערה ולכן לגוף אין אפשרות לפרש את הפעולה ככואבת, ההרגשה היא חמימה ונעימה על פני העור ונותנת לפעמים תחושה של עיסוי עדין. בזכות העובדה שהסרת שיער בטכנולוגיית SHR זו אינה מכאיבה אין כל צורך בהכנה מוקדמת של אזור הטיפול למעט גילוח השיער לפני הטיפול.

הסרת שיער לצמיתות

טכנולוגיות להסרת שיער בלייזר יכולות להבטיח הסרת שיער לצמיתות לאחר מספר טיפולים נדרש במידה ומתקיימים כמה תנאים ברורים.
ראשית אצל גברים אין אפשרות להגיע למצב של הסרת שיער לצמיתות בשל ההורמון טסטוסטרון המגביר את צמיחת השיער, אצל נשים אחוזי ההצלחה להסרת שיער בלייזר עולים ואיתם גם עולה הסיכוי להגיע להסרת שיער לצמיתות, ככל שגיל האישה עולה כך גם האיזון ההורמונלי מתייצב בגופה ואז גם רמת השיעור פחות מושפעת מההורמונים וניתן להגיע כבר לאחר מספר מועט של טיפולים ל90% דילול בשיער ומחזוריות צמיחה של השיערה מתארכת עד למצב של טיפול הסרת שיער פעם בחצי שנה עד שנה, הסרת שיער בלייזר מבטיחה אחוזי דילול יותר גבוהים בהשוואה להסרת שיער בIPL. כל זאת נכון לגבי נשים בגילאי 30-50 שההורמונים בגוף יחסית במצב מאוזן ואין שום רקע למצב בריאותי שאינו תקין או לקיחת תרופות.


כל כמה זמן צריך טיפול?

לאחר הטיפול הראשון ישנו תהליך של נשירת שיער (כך השערה נפרדת מהשורש) ולאחר מכן צמיחה מחודשת של שיערה חלשה. תהליך זה נמשך בין 4-8 שבועות וזוהי התדירות המומלצת לטיפולים. באזורים הורמונאליים יתכנו מרווחים שונים בין הטיפולים וכן קיימת אפשרות שאזורים אלו יזדקקו ליותר טיפולים מהממוצע. ישנם שני אזורים הורמונאליים שכיחים בהסרת שיער אצל הגבר והאישה: אצל הגבר-איזור הגב העליון והכתפיים ואצל האישה-איזור הפנים. ייתכן כי באיזורים אלה להסרת שיער אחוז ההצלחה יהיה נמוך יותר ויידרש מספר רב יותר של טיפולים. לשיטת SHR לייזר יתרונות ברורים על פני טכנולוגיות אחרות בטיפול באיזורים הורמונאליים.
שינויים הורמונאליים בעקבות הריון, הזדקנות ונטילת תרופות עלולים להפוך שיער פלומתי-בלתי נראה לעין-לשיער טרמינאלי קבוע ובולט.
בפגישת הייעוץ הראשונה תתקבל הכוונה להשלכות שינויים אלו על התהליך הטיפולי.


כמה טיפולים צריך?

בהסרת שיער בטכנולוגיית SHR תהליך הנשירה מתרחש לרוב מהטיפול הראשון ועד לטיפול החמישי, לאחר מכן מתבצעים טיפולי התחזוקה, אלו הם טיפולים לשמירת המצב הקיים והמשך דילול השיער. מספר טיפולי התחזוקה משתנה מאדם לאדם בהתאם לכמות הדילול שהתקבלה לאחר 5 טיפולים. ההמלצה היא 10-12 טיפולים שכוללים גם טיפולי תחזוקה תקופתיים בתדירות של אחת לכמה חודשים. טיפולי התחזוקה נחוצים מכיוון שקיימים תהליכים הורמונאליים בגוף שעלולים להצמיח שיער מחדש.

התוצאות

התוצאות בהסרת שיער בלייזר מוכחות כבר מהטיפול הראשון.
לאחר טיפול ראשון בהסרת שיער ניתן להבחין בנשירה של השיער תוך שבועיים עד שלושה מיום הטיפול ומרקם העור משתנה למצב בריא וטוב יותר. בין היתר השיער הקיים הופך דליל יותר ונעים יותר למגע בהשוואה למה שהיה קודם.
אחוז הדילול שניתן להגיע אליו בטכנולוגייה המתקדמת הזו לאחר מינימום של 8 טיפולים בהפרשים נכונים הוא בין 80%-90% וזאת בהנחה שלא קיימות הפרעות הורמונאליות או בעיות באיזון הגוף במשך התהליך. סטרס, לקיחת גלולות נגד הריון וכניסה להריון הן רק חלק מהפרעות אלו אשר יכולות למנוע מהתהליך להצליח במלואו. אך עדיין התוצאות ייראו לעין במצבים אלו אם כי לא לאחוז גבוה של דילול ושינוי במרקם השערה.


www.mayacare.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]