חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נפקות פעולות הבנק במצבים שונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גני ילדים בתל אביב גני ילדים

נושא המאמר: גני ילדים בתל אביב
מאת: orly.shamailov   שמור מאמר למועדפים

המאמר "גני ילדים בתל אביב" מנסה לתאר מהו גן ילדים, אילו סוגים של גני ילדים קיימים ומהי הבחירה הטובה ביותר בבחירת גן ילדים.

מה זה גני ילדים? למעשה גן ילדים זוהי מסגרת פורמאלית יומית עבור הילדים. עבור הגיל הרך גן ילדים נקרא פעוטון או גנון תלוי בקבוצת הגיל. מעט היסטוריה: גן ילדים ראשון הוקם לראשונה בגרמניה בבאד בלנקנבורג ע"י המחנך פרידריך וילהלם אוגוסט פרובל ב 1837. בישראל גן הילדים הראשון הוקם בראשון לציון ב 1898 ע"י אסתר שפירא. עבור ילדים שבילו לפני כן את רוב שעות היום בבית הוריהם, גן הילדים הוא המפגש המשמעותי הראשון עם אנשים שאינם בני משפחה ולא מבוגרים, אלא ילדים בני אותו גיל. גן הילדים מאפשר אינטראקציה חברתית בין הילדים ומאפשר להם לרכוש מיומנויות חברתיות שונות כמו שיתוף, משחק קבוצתי הקשבה ועזרה לזולת.

לרוב תוכניות הלימוד בגני הילדים מספקות תכנים לימודיים חיוביים כמו גם למידה אודות הכישורים החברתיים וההתנהגותיים. החוקרים אף טוענים כי תוכן הפעילויות בגן הילדים חשוב יותר משאלת אורך יום הלימודים בגן. כמו כן גני ילדים שבהם הילדים הצעירים שוהים יום שלם (בניגוד לגנים בהם שוהים הילדים רק חצי יום) מקבלים יותר הזדמנויות להיות מעורבים בפעילויות בקבוצות קטנות ביוזמת הילדים עצמם.

גני ילדים בתל אביב פועלים על פי עקרונות המבוססים על תפיסה חינוכית, כגון: לתת לכל ילד הזדמנות להתפתח ולמצות את הפוטנציאל הטמון בו. כל ילד הוא יחיד ומיוחד ויש לתת מענה לשונות ולצרכים המיוחדים של כל ילד וילדה בגן.
רשת גנים זו מספקת לילדי הגן סביבה בטוחה ומאתגרת אשר תאפשר להם לממש את היכולות שלהם. כמו כן אנו מציידים את הילדים בכלים שיסייעו להם להתמודד ולהשתלב בחברה מתוך תחושת ביטחון ותחושת שייכות.
הדגש בגנים אלה הוא על טיפוח היכולות של הילדים ולאו דווקא על הביצועים של הילדים. הצוות המקצועי בגני ילדים בתל אביב רואה חשיבות גדולה לדאגה להתפתחותם של הילדים ופועל לבשלותם הרגשית של הילדים, אשר מובילה להתפתחות בריאה.

מערך החינוך הרחב מכיל היום סוגים של מסגרות המספקות מענה לבני השלוש ומעלה: גנים פרטיים וגנים עירוניים. גן הילדים הפרטי הינו מסגרת פרטית המופעלת על ידי גננת ובדרך כלל הוא ממוקם במבנים מסוגים שונים כגון: בית פרטי עם חצר, דירת גן, ועוד. מטרתו של גן זה היא לתת מענה אישי לילד ולהורה.
בגנים מסוג זה שעות הפעילות ארוכות יותר, לוח חופשות גמיש ואינו כפוף לשינויים מדיניים כגון שביתות וכו'.
העשרה ענפה במתכונת של מספר חוגים, תזונת הילדים מוגשת על ידי הגן ולרוב מתחלקת לפחות לארבע ארוחות מגוונות ביום, אפשרות לשעת שינה גם לילדים שהם מעבר לגיל שלוש, רצף של הדמות החינוכית המובילה לאורך היום ללא תחלופה.
גנים עירוניים - שייכים למשרד החינוך ועל כן הם מכילים את חוק הפיקוח, לגנים אילו מגיעות המפקחות אחת לכמה זמן. כל צוות הגן הינו בעל הכשרה מקצועית גבוהה, כלומר גננות מוסמכות ומטפלות מוסמכות.
בשונה מרישום לגן ילדים פרטי, שבו יש להורים בחירה מלאה של הגן, בהרשמה לגן הילדים העירוני ההורים בדרך כלל מתבקשים לבחור בין מספר גנים הסמוכים למקום המגורים (ההחלטה הסופית איננה של ההורים).

הנה מספר דרכים שעשויות לעזור לכם, לבחור את הגן המתאים לילדכם. סיור - ישנה האפשרות לסייר בגני העירייה, בגנים פרטיים ולהתרשם מהם. דעו לכם שחשוב מאוד לראות את ארגון הסביבה החינוכית באותו המקום. על הסביבה החינוכית להיראות כי הושקעו בה כוונה, תכנון, מחשבה. תקינותם של חפצים בגן חשובה מאוד היות שמדובר בילדים צעירים מאוד ובביטחונם.

חשוב למצוא גן שיהווה מסגרת שבה יוכל הילד להתפתח ולגדול בביטחון. האווירה הנעימה בגן מאפשרת לילד הצעיר, לשחק, ללמוד וליהנות וכמובן להרגיש בנוח. גן ילדים אשר שם דגש על פיתוח עצמאות בילד ופועל למען התפתחותו הרגשית, יוכל לסייע לילד להתקדם בהמשך חייו. בשלות רגשית מהווה מרכיב משמעותי בהתפתחותו של ילד ולכן חשוב לפעול למענה.

לסיכום, אני מאמינה כי מאמר זה סייע לכם לבחור בגן ילדים מתאים עבור הילד שלכם. אצל גני ילדים בתל אביב, קיימת היכולת להעניק לילד הזדמנויות רבות ליהנות ממגוון פעילויות שונות ולהעשיר את הידע שלו. הדגש בגנים אלה הוא על טיפוח היכולות של הילדים ולאו דווקא על הביצועים של הילדים.

xn--4dbcabf9aabczcl7azl.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י orly.shamailov שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]