חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב לובי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט פיתוח אתרים

נושא המאמר: שיווק באינטרנט ו Web 2.0
מאת: אביטל יוגב    שמור מאמר למועדפים

זהו המאמר השלישי בסדרת המאמרים העוסקת בתחום המרתק של שיווק באינטרנט.
המאמר הראשון התמקד בשיווק באמצעות תוכן באתר החברה, המאמר השני עסק בשיווק באמצעות הפצת ניוזלטר.
מאמר זה יתמקד בבאז וורד הפופולרית ביותר היום בתחום האינטרנט "web 2.0", ואיך יכולות חברות מסחריות לעשות בה שימוש שיווקי מתוחכם.

מה זה web 2.0?
הרשו לי לתקוע סיכה בבלון המנופח. יסלחו לי ידידי המלומדים, אם אביא כאן הגדרה פרטית משלי:
web 2.0 הוא שימוש בטכנולוגיות חדשות יותר וחדשות פחות, על מנת לשתף מידע וליצור תוכן חדש ברשת ע"י הגולשים.
הגדרה זו אולי לא תוביל אתכם ליצירת סטארט-אפ חדשני מחר בבוקר, אבל תשרת היטב חברות מסחריות קונבנציונליות, שרוצות להתאים את מאמצי השיווק שלהן לעולם האינטרנט התזזיתי הרוחש סביבן.
נפשט את הדברים עוד יותר: קראתם כתבה ב-ynet והגבתם עליה? ייצרת תוכן.
נכנסתם לפורום "בורסה ושוק ההון" בתפוז והבעתם את דעתכם על מכירת המניות של הרמטכ"ל? ייצרתם תוכן.
בין שאתם מודעים לכך, ובין שלא, במוקדם או במאוחר תמצאו את עצמכם חלק ממהפיכת web 2.0.
web 2.0 מאפשרת לכם לא רק להשחיל פה ושם כמה משפטים לאינטרנט, אלא גם לייצר תכנים מקצועיים על בסיס קבוע, ולפרסם אותם. למשל באמצעות בלוגים.
בלוגים הם תכנים, הנכתבים ע"י גולשים (להבדיל מעיתונאים מקצועיים), והמועלים לרשת על גבי פלטפורמה טכנולוגית חדשנית, המאפשרת לעשות את התהליך כולו בלי ידע בתכנות. בארץ ובעולם קיימות פלטפורמות שונות, כולל הפלטפורמה הידידותית פרי השת"פ בין תפוז לגלובס.

מה הקשר בין web 2.0 לשיווק?
אם נמשיך בקו המפשט, הרי שמבחינתכם, כמשווקים, web 2.0 הופכת את האינטרנט למדיה זמינה, נגישה וזולה עבורכם. הפלטפורמה הטכנולוגית נמצאת כאן. כל מה שאתם צריכים זה לצקת לתוכה את התכנים המתאימים לכם. על החשיבות של ייצור תכנים ע"י חברות מסחריות דיברנו במאמר הראשון. שם הזכרנו את מאגרי הידע העצומים הקיימים בכל חברה, ואת היתרון שבשיתוף הידע הזה עם קהל הלקוחות (הקיים והפוטנציאלי) של החברה. שיתוף ההופך את החברה שלכם לאוטוריטה בתחומכם, וחושף אתכם בפני קהל לקוחות הולך וגדל. השימוש ב-web 2.0 מאפשר לחברה לשכלל את מגוון הדרכים בהן היא מגיעה לקהלי היעד שלה. לא רק לשתול את התכנים באתר החברה, ולעבוד קשה על הבאת גולשים לשם, אלא לצאת "לשטח", ולהביא את התכנים אל הגולשים, במקום בו הם נמצאים. אגב, למען הסר ספק, המונח "תכנים" אינו מתייחס רק למילה הכתובה. גם תמונות, סרטוני וידאו, יצירת אינדקסים וכד' – פירושם תכנים.

דוגמאות לתכנים שיווקיים באמצעות web 2.0
על מנת שהמסר במאמר זה יהיה ישומי לכל בעל עסק או מנהל שיווק בחברה, אתן כאן שתי דוגמאות פשוטות. כמובן שבשיווק, יצירתיות היא שם המשחק, ואתם מוזמנים לקחת את הדוגמאות ולפתח אותן.

דוגמא 1: תגובות למאמרים (טוקבקים):
לפני מספר שנים יצא בנק הפועלים במהלך חדשני, שלווה בקמפיין פרסומי. קולגה מלומד שלי כתב מאמר, באחד הפורטלים המכובדים, ובו הסביר, באותות ובמופתים, מדוע, לדעתו, המהלך של הבנק לא יעיל, לא עונה על צרכי הלקוחות וכן הלאה. לפי כללי המשחק הקיימים, צריכה הייתה דוברות בנק הפועלים להכין תגובה הולמת, לפנות למערכת אותו פורטל, ולבקש מהם להקצות מקום מכובד לאותה תגובה. סביר להניח (כמו תמיד במקרים כאלו) שהתגובה היתה מתפרסמת יום-יומיים אח"כ, לא באותה הבלטה של המאמר המקורי, ובוודאי שלא מגיעה ביעילות לאותם אנשים שקראו את המאמר. במקום זאת הגיבה דוברות בנק הפועלים בטוקבקים שליוו את הכתבה. תגובה מקצועית, מכובדת, שנתנה תשובה הולמת למאמר. בלי לבזבז זמן, בלי לחכות לחסדי המקום שתקצה להם המערכת, ובעיקר – תגובה המגיעה ישירות לאנשים שקוראים את המאמר.
גם אתם יכולים לעשות זאת. סירקו על בסיס קבוע את המאמרים הקשורים לתחום שלכם, והגיבו עליהם. תנו תגובות מקצועיות, שיעידו על ההבנה העמוקה שלכם בתחומכם. זו ההזדמנות שלכם להרשים את הקהל הפוטנציאלי שלכם, ולהשמיע את קולכם.

דוגמא 2: השתתפות בפורומים
פורום הוא פלטפורמה טכנולוגית, המאפשרת לגולשים ליצור הודעות חדשות, ולהגיב על הודעות של אחרים. קיימים פורומים כמעט לכל נושא או תת-נושא שתוכלו להעלות בדעתכם. החל מפורומים מקצועיים בנושאי כלכלה, עסקים ומשפט, ועד פורום מעריצי בריטני ספירס או כותבי מד"ב ופנטזיה.
אז מה לחברה עיסקית מכובדת ורצינית ולפורומים?
1. פורומים הם המקום בו נמצא הקהל שלכם. זו דרך קלה ונגישה להגיע אליו, ולפרוס בפניו את המוצרים שלכם, השירותים שלכם, ה"אני מאמין" שלכם. ובכלל – לאפשר לו להכיר אתכם. אבל דרך נוכחות קבועה בפורומים תוכלו גם להכיר טוב יותר את הקהל שלכם. מה הוא מחפש, מה מפריע לו, על אילו צרכים יכולים המוצרים שלכם לענות.
2. חלק גדול מדעת הקהל מתעצב בפורומים ובטוקבקים. מכיוון שהכותבים, משתתפי הפורום הקבועים, אינם עיתונאים או "אנשים מטעם" דעה שלהם מקבלת משקל גבוה יותר, מכיוון שהיא נתפסת כ"אובייקטיבית" ומבוססת על ניסיון אישי.
3. עלויות: הרשת היא המדיה החדשה שלכם,זוכרים? היכן עוד תמצאו מדיה כל כך ממוקדת ומפולחת, שלא עולה לכם כסף?

מהם הפורומים המתאימים לחברה שלכם?
כאן אתם באמת נדרשים לגלות יצירתיות. כאמור, ישנם מאות ואלפי פורומים קיימים. כנסו לאתרי הפורומים העיקריים, ועיברו על הרשימות. נסו לראות אם יש דברים המתאימים לתחום העיסוק שלכם. דרך אגב, אם אין משהו קיים, תמיד פתוחה בפניכם האפשרות להקים פורום משלכם. זה ממש לא מסובך.
בעיקרון עדיף לעשות זאת במסגרת אתרי פורומים קיימים. פשוט מכיוון ששם נמצאת כבר מירב תנועת האנשים. אבל, אם יש לכם אתר פופולרי (או שאתם מוכנים להשקיע בלהפוך אותו לכזה), תוכלו להקים פורום אצלכם באתר. ניהול נכון של פורום מקצועי יביא לכם שפע של תנועה לאתר, וחשיפה מקצועית ממוקדת, בעלויות מזעריות. מה עוד אפשר לבקש?

תגובות בפורומים ובטוקבקים – איך לעשות את זה נכון?
מי שקרא את המאמר עד לכאן, יכול היה לקבל את הרושם שאין דבר יותר פשוט וקל מלהגיב בטוקבקים ובפורומים. זה נכון, א-ב-ל, יש בעיה קטנה. בהתאם לנהלים של מרבית הפורומים והפורטלים, אסור לפרסם בהם. אסור לכתוב תוכן פירסומי.
כלל זה מביא לתופעה של מתחזים. בעיקר בעלי עסקים קטנים, המעוניינים לקדם את עסקיהם, מתחזים ל"ממליצים", וכותבים הודעות בנוסח "חייבים להכנס!!!! עשיתי טיפול פנים אצל יפה מביניימינה, והיא מדהימה!!!! מומלץ!!!!!!!".
אין דבר שגולשים יותר שונאים מאשר הודעות סרק ומתחזים. אל תתחזו. גם אם אתם חושבים שאתם טובים בזה, זה לא יעזור לכם לטווח ארוך. הדרך הנכונה לעבודה שיווקית ממוקדת, לאורך זמן, היא לכתוב תגובות מקצועיות, עינייניות, לא פירסומיות.
לדוגמא, אם אתם יצרני משקה קל, ומישהו כתב בפורום לתזונה שהמשקה שלכם משמין, אתם בהחלט יכולים לפרסם תגובה מקצועית, המשווה בין כמות הסוכר והקלוריות במשקה שלכם, לזו שבמיצי פירות לדוגמא (כמות זהה, דרך אגב). את שימכם המלא, החברה שלכם וכתובת האתר, אתם יכולים לרשום בחתימה. זה מותר וזה מכובד.
מנו אצלכם בחברה אדם שיעבור פעם-פעמיים ביום על המדורים והפורומים הרלוונטים לכם ברשת, ויגיב. אדם זה יהיה גם אחראי לפנות לבעל התפקיד הרלוונטי אצלכם בחברה, ולהשיג ממנו את המידע הדרוש לכתיבת התגובה.
אינכם חייבים להסתפק בתגובות. אתם יכולים להעלות בעצמכם נושאים לדיון, לפרסם מאמרים, ולקבל מהפורום קישורים איכותיים לאתר שלכם.

לסיכום:
שיווק באמצעות פורומים וטוקבקים נמצא כיום בשימוש דליל ובעיקר שגוי מאד. אם תשכילו למצוא את הקו המנחה שלכם, תמצאו שדרך הרשת מגיעים אליכם יותר ויותר לקוחות איכותיים, שיודעים מה הם רוצים, ובהמשך להיכרותם עימכם, מבינים שאתם יכולים לספק להם את מה שהם צריכים.
אודות הכותב:
אביטל יוגב, עומדת בראש חברת גלומניה, המתמחה בבניית אתרים עם מערכות ניהול תוכן, קידום אתרים במנועי חיפוש ויעוץ שיווקי לאינטרנט. החברה הפכה תוך זמן קצר למובילת דרך בענף, כאשר הייתה הראשונה לשלב קונספטים שיווקים בתוך אתרי אינטרנט, תוך הפיכתם מכלי תדמיתי בלבד לכלי שימושי המניב לקוחות.
שיווק באינטרנט, בניית אתרים, קידום אתרים

[email protected]

www.avitalyogev.com
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביטל יוגב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]