חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הבהרת כתמי פיגמנטציה - טיפול בפיגמנטציה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פתיחת עוסק פטור פתיחת עסק עצמאי עוסק פטור

נושא המאמר: פתיחת עוסק פטור לבעלי אתר אינטרנט
מאת: רו"ח שור   שמור מאמר למועדפים

פתיחת עוסק פטור לבעלי אתר אינטרנט
במידה ופתחתם עסק מבוסס אינטרנט והוא מצליח תהיה לכם הכנסה חודשית. אחד המאפיינים של עסקי אינטרנט הוא שלעתים הם מוקמים על ידי יחידים ללא ניסיון מעשי בעולם הפיננסי, דבר זה מוביל לכך שעסקים רבים שהנם מבוססי אינטרנט פועלים ללא אישורים מתאימים מרשויות המס, מלבד העובדה שהתנהלות כזו הרבה פעמים לא רווחית, היא גם איננה חוקית. בעלי אתרי אינטרנט רווחיים יכולים להתאגד באמצעות פתיחת עוסק פטור, באופן זה הם יוכלו לדווח לרשויות המס באופן שוטף ולהתנהל כחוק, וכל זאת מבלי שידרשו בדרך כלל בתשלום מס, בכפוף לכך שזו הכנסתם היחידה.
פתיחת עוסק פטור מתאפשרת למי שהכנסותיו מעסק לא עולות על סך של כ – 76,000 ₪. עוסק פטור הוא מי שלא נדרש ממנו לשלם מע"מ בגין מחזור עסקאותיו, כמו כן, הוא לא נדרש לדווח למע"מ ברמה חודשית או דו חודשית על מחזור עסקאותיו אלא לספק דיווח שנתי בלבד, מדובר בהקלה משמעותית הן מבחינת התנהלות שוטפת והן מבינת הרווח שנותר אצל העוסק.
עוסק פטור – ממע"מ בלבד
פתיחת עוסק פטור הנה פתיחה של עסק לכל דבר, ועל העוסק להירשם אצל שלוש רשויות המס, כלומר אצל מס ערך מוסף, אצל ביטוח לאומי ואצל מס הכנסה. בכל אחת מהרשויות יפתח לכם תיק של עוסק, כאשר במע"מ מדובר בעוסק פטור שכן הוא פטור ממע"מ בלבד. שימו לב, זה שהעוסק הנו פטור לעניין מע"מ לא אומר שהוא פטור לעניין מס הכנסה ולעניין ביטוח לאומי.
מס הכנסה, בניגוד למע"מ לא מתייחס לעובדה שהעוסק פטור אלא בוחן את הכנסותיו השנתיות וממסה אותו על הרווח השנתי שלו מכלל מקורות הכנסתו, לדוגמה במידה והרוויח העוסק גם מתיק העוסק הפטור שלו וגם ממשכורתו כשכיר מס הכנסה יחשב את ההכנסה המצטברת שלו, וימסה אותו בגין הרווח הכולל.
בביטוח לאומי ניתן לקבל הקלות מסוימות, באמצעות הגדרה של עוסק אשר איננו עונה על ההגדרה של עצמאי, ואז יקבל העוסק פטור מתשלום של ביטוח לאומי בגין רווחיו מהעוסק הפטור אמנם רווחים אלו גם לא יהיו מבוטחים ולכן חשוב להתייעץ עם רואה חשבון הבקיא בנושאים אלו לפני קבלת החלטה.
כאמור, בעלי עסק מבוסס אתר אינטרנט יכולים לפתוח עוסק פטור, באופן זה הם ידרשו לדווח למע"מ רק פעם אחת בשנה, והם עשויים לקבל הקלות נוספות גם מביטוח לאומי ומס הכנסה ככל שהעסק שלהם עדיין קטן. באופן זה ההתנהלות שלהם תהיה חוקית לחלוטין, והם יוכלו אף להכניס הוצאות שנגרמו להם לצורך ייצור הכנסה לעסק ולזכות בהטבת מס.
משרד שור רואי חשבון הנו משרד רואי חשבון המתמחה בתחום של ייעוץ לצורכי פתיחת עסק, בכלל זה ניהול חשבונות והגשת דוחות אישיים ודוחות מבוקרים למס הכנסה, לעוסקים קטנים וחברות.

www.shorcpa.co.il/?t=1&p=5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רו"ח שור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]