חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החזר מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מעין כץ אימון אישי ועסקי מוטיבציה vvupgv ak jhhl

נושא המאמר: אחרי החגים זה עכשיו!
מאת: מעין כץ   שמור מאמר למועדפים


לפני מספר דקות סיימתי שיחת טלפון, לקחתי נשימה עמוקה, התיישבתי מול המחשב וכתבתי את המאמר הזה. אני בטוח שתמצאו בו עניין וערך רב עבורכם.
מעבר להרצאות ואימונים שאני מקיים בחברות וארגונים, מדי חודשיים אני מקיים סדנה לאנשים פרטיים בשם “ההופעה של חייך”, סדנה שמובילה אנשים להצלחה ולפריצות דרך משמעותיות בחייהם.
כחלק מהפעילות השיווקית שלי, אני מתקשר לחברים ומכרים כדי לשתף אותם, בתאריכים, בתכנים ובערך הרב שהפקתי בעצמי מהכלים והאסטרטגיות שמועברות בסדנה.
באחת משיחותיי, לפני פסח דיברתי עם מכר, שהתרשם מאוד מהסדנה ואמר שהוא מעוניין להגיע, אך מכיוון שהחגים כרגע בפתח, הוא מעדיף שנדבר אחרי החגים ואז הוא יהיה פנוי יותר להעמיק בדברים ולהירשם.
קבענו מתי אני אתקשר שוב, שזה היום. וכמו שאתם בטח מנחשים, התירוץ של אחרי החגים הוחלף בתירוץ חדש.
והשאלה היא, למה אנחנו מתרצים תירוצים? ולמה אנחנו תמיד דוחים את הפעולה המאוד חשובה שתקדם אותנו, בין אם זה, להפסיק לעשן, דיאטה, כושר או כל דבר אחר, לשבוע הבא, ליום ראשון, לאחרי החגים או כשנסיים משהו?
ישנן סיבות רבות, אבל כרגע אתמקד בשלוש סיבות מרכזיות.

1. הרגלים מעכבים –
הרגלים הם פעולות שביצעתם שוב ושוב, ושלאחר זמן מה עברו מהחלק המודע שלכם אל הלא מודע. אותו מקום שמפעיל חלקים רבים בגופכם בצורה לא רצונית כמו דפיקות לב ונשימה. כאשר החלק המודע מזהה מחזוריות מסוימת של פעולה, הוא מעביר אותה אל תת המודע כדי לפנות מקום לעיבוד של פעולות אחרות, ולהקל עלינו במובן מסוים.
כלומר, אותה פעולה שביצעתם ממקום של שליטה, עוברת לטייס אוטומטי והופכת להרגל.
איפה הבעיה?
ההבנה של הצורך והחשיבות, בפעילות גופנית, דיאטה, או כל דבר אחר, היא פעולה שמתבצעת בחלק המודע, ואילו ההרגל עצמו נמצא בחלק הלא מודע.
כל עוד לא תרכשו כלים וטכניקות אפקטיביות להגיע את תת המודע ולהפוך את ההרגלים המעכבים להרגלים מקדמים, תמשיכו להיות מובסים מול כוחם של ההרגלים, שגדול באלפי מונים מכוחם של רצונותיכם.

2. המחיר האמיתי -
חוסר הערכה נכונה וחוסר בהירות לגבי המחיר האמיתי שאתם משלמים באי נקיטת הפעולה.
בכל פעולה מקדמת ובכל שינוי, נדרש מכם לשם מחיר. ברוב המקרים יציאה לפעולה, נראית לכם מאיימת מפחידה ודורשת מאמץ, דבר המונע מכם לפעול.
האמת היא שהמחיר של אי הפעולה הרבה יותר גבוה. מה המחיר של לחיות חיים שלמים עם גוף שאתם לא אוהבים, בן זוג שלא מקדם אתכם, מערכת יחסים לא טובה עם הילדים או מינוס וחיי עוני?
אני בטוח שתסכימו איתי שלהשקיע 45 דקות כל יום בפעילות גופנית זה קל וחכם יותר, מלחיות בצורה לא בריאה, בגוף שאתה לא אוהב עם ביטחון עצמי נמוך ותסכול יום יומי.
אבל משהו בעצלות שלכם (שילוב של הרגלים ודפוסי חשיבה) ובחוסר הבהירות לגבי המחיר האמיתי שאתם משלמים יום יום, שעה שעה, גורם לכם לדחות את הפעולה ומאפשר לאזור הנוחות לקחת ביס נוסף, בשמחת החיים שלכם.

3. לקיחת אחריות -
אחד הדברים החשובים ביותר שחייבים לעשות כדי להצליח בכל תחום, הוא לקיחת אחריות.
רוב האנשים, מעבירים חיים שלמים כקורבנות ומאשימים אנשים, אירועים וגורמים אחרים בתוצאות שלהם. אתם חייבים להחזיר את השליטה לידיים שלכם! זה אפשרי וזה הכרחי כדי להצליח.
אתם אחראים לתוצאות שלכם, בכלל לא משנה אילו אירועים עברתם, האחריות תמיד עליכם.
זה לא שניתן לשלוט בכל האירועים, אירועים קרו וימשיכו לקרות, אבל כל אחד מכם יכול לבחור את צורת ההתייחסות והתגובה שלו לאירוע.
אם אתם לא עושים פעילות גופנית לדוגמא,כי אתם עובדים עד מאוחר, בן או בת הזוג שלכם לא רוצה לבוא אתכם, או בגלל שכרגע אין לכם כסף לחדר הכושר, אתם נסיבתיים!
אתם נותנים לנסיבות לנהל אתכם.
קחו אחריות, תחיו ותפעלו מעבר לנסיבות, תפסיקו להאשים ותתחילו להצליח.

אני יודע שרק אנשים אינטליגנטים ומיוחדים קוראים את המאמרים שלי ולכן אני בטוח שהבנתם.
אבל אתם מבינים… זה לא מספיק להבין! ההרגלים ודפוסי החשיבה שלכם חזקים באלפי אלפים מהרצונות שלכם ולכן יש סיכוי לא קטן שמהר מאוד תישאבו חזרה למערבות ההרגלים ולמרוץ החיים.
אפשרות אחרת היא לקרוא יותר על הסדנה שאני מקיים “ההופעה של חייך” ולהתחיל שינויי מהותי ואמיתי בחייכם!
מתי להירשם?
אחרי החגים כמובן (-:

לחצו כאן עכשיו!!!
ובואו לחוות חוויה מדהימה שמובילה להצלחה.

תחיו בעוצמה
ותיהנו מהדרך

מעין כץ
מוטיבציה, כלים ובמה להצלחה



www.maayancatz.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מעין כץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]