חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוק אמנת האג – מה הוא "מקום מגוריו הרגיל" של ילד והאם נחטף משם שלא כדין?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורדין דיני משפחה עורך דין גירושין

נושא המאמר: גירושין – נקודת מבט של עורך דין
מאת: עורך דין ירון גרוס   שמור מאמר למועדפים

גירושין – נקודת מבט של עורך דין
לא פורסם
14 במאי 2012 | כותב: sagive | לקוח: עו"ד ירון גרוס | אורך המאמר: 332 מילים
[empty]
[Broken Link]

תהליך גירושין כולל בתוכו היבטים חוקיים רבים ומורכבים אך גם היבטים רגשיים רבים. פעמים רבות אני רואה לקוחות שנקרעים מתחת לפני השטח בפגישה בין שני הצדדים בעוד המראה החיצוני שלכם לצד המילים שיוצאות להם כטרוניה אומרות בדיוק ההיפך ומנסות לשדר קור רוח וחוסר איכפתיות. במאמר זה אני לא מתכוון לדון בהיבטים הרגשיים של גירושין אך אין ספק כי חשוב שתמצאו דרך להנות מהחיים החדשים שלכם ולהרגיש כלפי אחרים כדי להשאר בריאים וחיוניים.


האם אפשר לעבור את תהליך הגירושין בצורה טובה יותר?

הדרך הנכונה לעבור כל דבר וגם את תהליך הגירושין שלכם בצורה מוצלחת יותר עד כמה שאפשר הוא להבין וללמוד ככל האפשר על התהליך עצמו, על הצד המשפטי בגירושין ועל כל ההיבטים הרלוונטים בעבורכם כלומר על דמי מזונות ומשמורת (אם יש לכם ילדים), על הסכמי ממון וחלוקת רכוש ועוד. אם תדעו יותר תרגישו בטוחים יותר לאורך תהליך הגירושין, גם מבחינה משפטית וגם מבחינת אישית רגשית.

חשוב לזכור שאתם לא לבד והמון אנשים (הסטטיסטיקה עומדת על 40%-50%) במדינות מפותחות מתגרשים מידי יום. מה שאתם צריכים הוא עורך דין מקצועי ומיומן שנמצא בפינה שלכם ודואג להנחות אתכם לאורך התהליך.


פתיחת תיק גירושין

פתיחת תיק גירושין (לפחות אל מול העורך דין) הוא הצעד הראשון בדרך לסופה של מערכת הנישואין בה אתם נמצאים. מבחינת עורך דין גירושין, פתיחת תיק גירושין משמע הכנת אסטרטגיה לתהליך הגירושין כולו והתעסקות בהחלטות כגון

האם ניתן לפנות אל בית דין משפחה או שחייב לפנות אל בית דין רבני?
האם יש להכין ולהגיש תביעת רכוש באופן מידי או שניתן לדחות זאת לשלב מאוחר יותר?
האם על הצד אותו מייצג אותו עורך דין גירושין לעזוב את הבית או להישאר ומדוע…
מה קורה מבחינת הילדים ומבחינת משמורת ודמי מזונות?


למה אתם מתגרשים?

זה עשוי להשמע כמו נושא שלא קשור לעורך דין בו בחרתם אך הסיבה בגללה אתם מתגרשים נוגעת פעמים רבות לתהליך הגירושין ולצעדים בהם ינקוט העורך דין גירושין שלכם כדי להזיז דברים לטובתכם. אם לדוגמה החלטתם על גירושין בעקבות בגידה זה בוודאי ישפיע על ההתמודדות על עורך הדין שלכם בבית המשפט והסכמים שונים.



כל שנותר הוא לאחל לכם בהצלחה בתהליך שאיננו קל משום בחינה ולקוות כי תבחרו בעורך דין נכון שילווה אתכם לאורך תהליך הגירושין.

www.mishpahalaw.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עורך דין ירון גרוס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]