חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניחום אבלים - מוות - ניחום אבלים - החיים לאחר המוות - מוות על פי הקבלה





    קישורי טקסט (לפרטים)




גרפולוג
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפולוג משפטי גרפולוגיה משפטית

נושא המאמר: הייחודיות של הגרפולוגיה בעולם המשפט
מאת: חנה קורן - מכון גרפולוגיה   שמור מאמר למועדפים

הייחודיות של הגרפולוגיה בעולם המשפט
רבים חושבים שכל גרפולוג יכול להופיע כעד מומחה בבית משפט ולא כן הוא. למעשה כל אחד יכול להופיע כ"עד מומחה" אך השאלה היא כיצד תתקבל עדותו ומה יחשבו השופטים. הבעיה כיום היא שגם חלק נכבד מהשופטים אינם בקיאים בהבדלים שבין מומחה להשוואת מסמכים וזיוף חתימות וגרפולוג שבודק אישיות, אופי ונטיות.
גרפולוגיה אישיותית עוסקת בפירוש הפסיכולוגי של כתב היד ואילו גרפולוגיה משפטית עוסקת בהשוואה טכנית של כתבי יד, חתימות ואפילו ספרות, כל זאת ללא כל פירוש! רק השוואה טכנית.
גרפולוגיה משפטית, בניגוד לגרפולוגיה של האישיות, עוסקת אך ורק בפרטים הטכניים של כתב היד, ללא הניתוח הפסיכולוגי או האישיותי של סימני הכתב. מומחים לכתב יד בודקים את לחץ הכתיבה, תנועה, את זווית הכתיבה, גודל, שינויים, כיוון הכתב ועוד פרמטרים רבים אחרים. נעזרים בזכוכית מגדלת ובמיקרוסקופים אשר מגדילים פי 30, מד מעלות, סרגלים, שולחן אור, אור אולטרא סגול, ובדיקות כימיות לשם גילוי זיופים.
כמו כן, בגרפולוגיה משפטית אנו משווים בין המסמכים ומשתדלים להגיע למסקנה באם יש התאמה בין כתב היד שבמחלוקת לבין הדוגמאות הוודאיות, בלתי מוכחשות של אותו כותב.
הגרפולוגיה המשפטית מבוססת על העובדה שלכל כתב יד תכונות כתב ייחודיות בדומה לטביעת אצבע, שהיא אישית כמו ה DNA של האדם. עם זאת, טביעת האצבע אחידה בדרך כלל ולכתב היד ולחתימות יש ואריאציות. על המומחה לבדוק אם טווח הווריאציה סביר או לא. אף אחד לא יכול לכתוב באותה צורה בדיוק כמה פעמים ברציפות. כתב יד איננו פונט והאדם איננו מכונה... יתרה מזאת, כאשר אנו נתקלים בשתי חתימות זהות ב - מאה אחוז, אין מקום לספק כי נעשה כאן זיו. זיוף יכול להיעשות בכל מיני צורות והצורה הנפוצה היא "השתלה". לוקחים חתימה אוטנטית, מדביקים על גבי מסמך אחר ומצלמים. אפילו החותם שיראה את החתימה ה"מושתלת" יחשוב שהיא שלו...
שופטים רבים ממנים גרפולוגים או מומחים לזיהוי מסמכים לבדוק את החתימות שבמחלוקת ולמסור לבית המשפט את חוות דעתם המקצועית. במקרים רבים יש והצדדים מסכימים מראש כי חוות דעתו של הגרפולוג - המומחה היא זו שתהיה הקובעת.

www.grapho-law-g.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנה קורן - מכון גרפולוגיה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]