חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האמנה למניעת מס בין קפריסין לאנגליה - מניעת כפל מס - מיסים - אנגליה - קפריסין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שידורי ספורט שידורי ספורט ישירים

נושא המאמר: שידורי ספורט ישירים
מאת: שגיא כליף   שמור מאמר למועדפים

באינטרנט קיימים הרבה אתרים ללא תשלום, שבהם אפשר לצפות בשידורי ספורט ישירים, קטעי וידאו של משחקים שהיו ותוצאות של משחקים שמשודרים בזמן אמת. דרך האתר ניתן לעקוב במקביל אחרי מספר רב של אירועי ספורט ישירים, כולל ליגת האלופות, הליגה האנגלית, הליגה הגרמנית, הליגה הצרפתית, הליגה הספרדית, הליגה האיטלקית או אירועים משמעותיים בענפי ספורט אחרים, כמו ליגת ה- NHL בהוקי קרח וליגת ה- NBA בכדורסל.

בחלק מהאתרים יש ארכיון וידאו, שבו ניתן לצפות בקטעי וידאו של שערים ואירועים מרכזיים, מהמשחקים האחרונים של כל הליגות המובילות. כמו כן ניתן לקבל תוצאות וסטטיסטיקות של משחקים שהיו.

טכנולוגיית P2P מאפשרת לצפות בשידור ישיר באיכות בינונית או באיכות גבוהה, בהתאם לרוחב הפס של המשתמש. בנוסף, מספר גדול מאוד של משתמשים יכולים לקבל גישה לשידור בו זמנית. כמו כן ניתן לשוחח עם אוהדים בכל העולם על ידי השארת תגובה מתחת לחלון השידור.

למה אנחנו מקבלים את הכול בחינם?
במהלך המשחקים הצופים נחשפים לפרסומות, למשל בפסקי זמן או במחצית המשחק, והאינטרס הוא להביא כמות גדולה של צופים, להעלות את הרייטינג ולהרוויח יותר על כל פרסומת. בנוסף, לצד חלון המשחק מופיעות פרסומות שהגולשים מקליקים עליהן.

אז האם אפשר לוותר על הטלוויזיה בבית?
עדיין לא, משום שלצפייה באינטרנט יש כמה חסרונות:
* איכות השידור באינטרנט נמוכה משמעותית מאיכות השידור בטלוויזיה.
* השידור הישיר הוא בעיכוב של כמה שניות עד כמה דקות, משום שהאתר מקבל מאגר של נתונים ורק אח"כ מתחיל לשדר, על מנת שהשידור יהיה רציף גם אם יש הפסקה קטנה בזרימת הנתונים.
* לפעמים לוקח לשידור הרבה זמן עד שהוא מתחיל להיות משודר דרך האתר.
* אין למחשב שלט נוח כדי לשחק עם עוצמת הקול.

מצד שני לצפייה באינטרנט יש גם יתרונות גדולים:
* הצפייה היא בחינם לגמרי וללא שום התחייבות, בניגוד לתשלום על הטלוויזיה המסורתית, ובמיוחד על חבילות ספורט יקרות.
* אפשר לצפות מכל מחשב בעולם ומכל דפדפן, באמצעות חיבור לאינטרנט.
* ניתן לצפות במקביל במספר גדול של שידורים על ידי כך שפותחים מספר חלונות אינטרנט.
* יש שידורים שניתן לצפות בהם באינטרנט ולא קיימים בחבילות הטלוויזיה בארץ.

לסיכום, צפייה ישירה בשידורי ספורט דרך האינטרנט מספקת אלטרנטיבה טובה לרכישת ערוצי ספורט במאות שקלים, ונותנת מענה כאשר יש לנו מחשב עם חיבור לאינטרנט אבל אין טלוויזיה, כגון בעבודה במשרד. באתר שידורי ספורט ניתן לצפות בעשרות ערוצי ספורט ישירים מהארץ ומהעולם.

sports.il-live-tv.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שגיא כליף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]