חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בצע הזמנות לסירת מפרשך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דאגה התפתחות אישית איך להפסיק לדאוג

נושא המאמר: איך להפסיק לדאוג?
מאת: חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית   שמור מאמר למועדפים

מוצאים את עצמכם דואגים לעיתים קרובות? הייתם רוצים להפסיק לדאוג אבל אינכם מצליחים? מהם הדרכים שבהם תוכלו למנוע מהדאגה להשפיע על חייכם?
אנשים רבים מנסים ככל יכולתם להימנע מסיטואציות שגורמות להם לדאגה. האם עושים ככל יכולתם כדי לחיות את חייהם בצורה חלקה ושמחה. אבל כולנו יודעים שהחיים הם בלתי צפויים. ושבלתי אשרי להגביל את החיים שלנו למקום מצומצם של שליטה ושל ביטחון.
עצם הניסיון שלנו להימנע ממצבים מדאיגים, מגבילה את החיים שלנו ומשאירה אותנו במרווח קטן מאוד של חיים.
ישנם אנשים שידועים בשל היותם טיפוסים דאגניים. הם דואגים על כל מיני מצבים בחייהם ובכך פוגמים בבריאותם ובחיי החברה שלהם.
מקור הדאגה הוא בצורך שלנו לשלוט בכל מה שקורה. כאשר אנחנו חסרים באמונה בטוב הבסיסי של החיים. ואנחנו חסרים את היכולת להתמסר לרגעי ההווה – אנחנו נכנסים לשליטה ולמצב אובססיבי של דאגה.
בשביל להפסיק לדאוג בצעו את השלבים הבאים:
1. דעו את מקור הדאגה – מדוע אתם נוטים לדאוג? האם אתם מודעים למצבים בהם אתם נוטים יותר לדאוג?מתי אתם נוטים לדאוג? על מנת לענות על השאלות, אתם חייבים להבין את עצמכם. אז קחו לעצמכם את הזמן להרהר בשאלות ולענות עליהן בכנות.
המודעות לסוגי המצבים שגורמים לכם לדאוג, זהו הצעד הראשון שאתם חייבים לעבור בדרך לניהול ולטיפול בדאגה שלכם. התהליך מחייב אתכם להבין טוב יותר את עצמכם ושווה לכם להקדיש לו את הזמן הדרוש.
2. דעו מה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות – שאלו את עצמכם מה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות אם דברים לא ילכו בדרך שאתם רוצים? עלתה לכם תשובה? מעולה! עכשיו למדו לקבל את זה.
3. קבלה – מחקרים מוכיחים שהדבר הקריטי בהתמודדות עם דאגה זה קבלת הגרוע מכל. כשאתם מקבלים את מה שעלול לקרות, התודעה שלכם מתבהרת ומתפנה להתמקד בפתרונות במקום פשוט לדאוג. אז פשוט השלימו עם זה שהדבר הגרוע מכל אכן הולך להתרחש.
4. התמקדו בפתרונות – התמקדות בפתרונות באמצעות נקיטת פעולה מסייעת להפחתת והפסקת הדאגה על דברים קטנים. עשו כל שאתם יכולים בשביל לסייע לעצמכם להפסיק לדאוג ולפתור את הבעיה. נקיטת פעולה, מסייעת לכם להתקדם ולרכוש חזרה את האמון שהכול יהיה בסדר.
כאשר אנחנו משנים את הפעולות האוטומטיות שלנו בעשייה מודעת ויזומה. לאט לאט זה משפיע על הדפוסים הרגשיים הפנימיים שלנו. כך שאם לדג' כאשר אתם דאוגים אתם מוצאים את עצמכם לדג' מרימים טלפונים, כוססים ציפורניים או צופים בטלוויזיה – בחרו לעשות משהו שונה. אולי לצאת להליכה. אולי לצייר ציור. אולי לאפות עוגה. פשוט שנו את המהלך הרגיל שהדרמה הרגשית שלכם ותראו כמה רווחה נפשית נכנסת לחייכם.
אנשים מצליחים, ידועים בזכות השלווה והיכולת שלהם להיות נוכחים באופן מלא בהווה. יש לכם רק את הרגע הזה בשביל לחיות – אל תתנו לרגע הזה להעלם על ידי דאגה על דברים שאין לכם שליטה לגביהם. במקום זאת, למדו לחיות את הרגע ולתכנן את עתידכם.
זכרו – הדאגה לעולם לא גוזלת את הצער של המחר, היא רק מתישה את השמחה של היום....
הרבה אהבה,
חני

www.lovefornoreason.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]