חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת דירה במוסקבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי מאמנים אישיים מהו אימון אישי מאמן אישי

נושא המאמר: אימון אישי - ההצלחה מתחילה מהראש
מאת: לרדת בקלות   שמור מאמר למועדפים

כולנו מכירים את הקלישאה שלפיה כדי להצליח צריך קודם כל להאמין. כשאנו מאמינים ביכולותינו, בכישורים שלנו ובעצמנו בכלל, אז יש לנו את הכוח ואת המוטיבציה להוביל את עצמנו אל היעדים שהצבנו לעצמנו להצלחה, ואנו יכולים להתגבר ביתר קלות על מכשולים וכישלונות בדרך אל היעדים הללו. אבל מה קורה אם האמונה בעצמנו לא באה לנו בטבעיות? זה הרי לא מובן מאליו, ורבים הם האנשים הגוררים איתם עוד מגיל הילדות רגשי נחיתות או חוסר ביטחון עצמי.
מרגע היוולדנו קיימת סביבנו רשת של ציפיות – כל אותם בני משפחה, גננות, מורים וחברים שמצפים מאתנו להיות ילדים טובים ולהתאים לנורמות חברתיות. הציפיות הללו, בשילוב עם אופי מולד, עשויים להביא לתחושה שאנו לא מספיק טובים, ושחסרות לנו התכונות שהופכות את האחרים למצליחים. התחושה הזו היא הדרך כלל לא מודעת, ואנו חשים בה בעיקר ברגעי משבר, כשאנו מוצאים את עצמנו נכשלים פעם אחר פעם.
עקב הסיבות הללו, שיטת העבודה של מאמנים אישיים במטרה להוביל את המתאמנים להצלחה – היא להתחיל לעבוד על הראש, על צורת החשיבה ועל תפיסתנו את עצמנו. שלב זה איננו פשוט כלל וכלל: יש להבין ראשית מה עומד מאחורי הקשיים של האדם המגיע לאימון אישי ולעזור לו עצמו להכיר בחולשות שלו, כתנאי לכך שהוא יוכל ללמוד שיטות שיסייעו לו להצליח, ולסייע לו להתאמן ולהשיג את מטרותיו.
הנה כמה דוגמאות לתהליך של אימון להצלחה בתחומים שונים של החיים:
• אימון לדיאטה – כל אחד יכול, כביכול, להתחיל בדיאטה: פשוט אוכלים פחות, שותים רק מים ומוותרים על ממתקים. אך המציאות מראה כי לא די בכך. רוב המתחילים בדיאטה מפסיקים לאחר פרק זמן קצר מכיוון שאין להם מוטיבציה, וקשה להם להתמודד עם הקושי להתאפק ועם הרצון העז לאכול את המזון האהוב עליהם. באימון אישי לדיאטה מתייחסים לתחושות האלה, ומכינים את המתאמן עוד לפני תהליך ההרזיה, להתמודדות עם משברים על ידי חיזוק כוח הרצון והמוטיבציה.
• אימון עסקי – פעמים רבות אנשים מגיעים להקמת עסק אישי עם כמות לא קטנה של רגשי נחיתות ועמוק בפנים אינם מאמינים באמת ובתמים כי הם אכן מסוגלים להקים עסק או חברה. האימון האישי מוצא בכל אחד מהם את הברק ואת האיכויות שבו שיכולות לאפשר לו להגשים את החלום ולהוכיח כי גם הוא יכול.
• העצמת הורים – תהליך של אימון הורים מסייע להורים המתקשים בחינוך ילדיהם, לחזור להרגיש שהם בעלי היכולות לקחת אחריות על משפחתם ולנהל אותה בדרך הנכונה והמתאימה להם ביותר. במהלך האימון מגיעים ההורים לתובנות על עצמם ועושים שינוי בחשיבה ובהתנהגות שלהם עצמם, וכמובן גם של ילדיהם.

www.coachers-school.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לרדת בקלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]