חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקשר בין הומוציסטאין לסימפטומים דיכאוניים בקרב גברים בגיל העמידה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגשמה עצמית התפתחות אישית

נושא המאמר: רוצים שקט נפשי ושמחה בחייכם? מה עליכם לעשות?
מאת: חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית   שמור מאמר למועדפים

פנתה אלי מישהי וסיפרה לי שהחיים שלה קשיים ונסיבות חייה לא משתנים למה שהייתה רוצה. כל יום היא מתעוררת לאומללות שלה והיא לא מצליחה להיות מאושרת. והיא יודעת שהיא צריכה לשנות את המחשבות שלה ואת חייה בשביל להתחיל לחוות שקט נפשי.
בתקופה שלנו, הרצון לשקט נפשי נמצא בעליה. אנחנו כ"כ מתאמצים בתחומים רבים בחיינו. אם זה בתחום מערכות היחסים שלנו, בתחום הכלכלי, הבריאותי, הנפשי, הרוחני או בתחום הקריירה. וזה גורם לנו לרצות את השקט הפנימי ואת השלווה המיוחלת.
פעמים רבות אנחנו רוצים שנסיבות חיינו ישתנו על מנת שנוכל לשמוח, להיות מסופקים ושבעי רצון. הבעיה היא שבצורת חשיבה כזאת רוב האנשים לא באמת הופכים לשמחים יותר ולעולם לא משיגים את השקט הנפשי הפנימי גם במידה ונסיבות חייהם השתנו למה שרצו. אין פלא למה הם ממשיכים לרצות שקט נפשי עכשיו.
העניין הוא ששקט נפשי הוא תוצאה אוטומטית של ריקון וניקוי תכנים מתת המודע שלנו. תת המודע שלנו מכיל תכנים קדומים שדחקנו לתוכו במטרה לא להימנע מהתמודדות עמם. הבעיה היא שהתכנים האלה ממלאים את תת המודע שלנו ויוצרים בתוך התודעה ובתוך הנפש שלנו הרבה רעש והרבה בלגאן. דבר שמונע את היכולת שלנו לחוות שלווה ושקט.
אם אתם באמת רוצים שלום פנימי, אתם צריכים לקבל החלטה מיידית, גם במידה ונסיבות חייך אינם כפי רצונך.
היו אסירי תודה על כל מה שיש לכם – להיות אסירי תודה על כל הטוב בחייכם עוזר לכם למקד את התודעה ואת האנרגיה שלך במה שיש לכם במקום במה שאין לכם.
הכרת תודה עוזרת להגביר את שביעות הרצון והשמחה שאתם מרגישים בתוככם. דבר שגורם לדברים חיוביים נוספים להימשך לחייכם. אתם מושכים את מה שאתם מתמקדים בו. הכרת תודה והתמקדות בטוב גורמת לתודעה שלנו להיות מפוקסת על כל הטוב ועל השפע שקיימים בחיים שלנו. דבר שבאופן ישיר גם מגביר את ההימצאות שלהם בחיינו.
תקנו את הגישה שלכם – כיוון שאתם מחפשים שקט נפשי ושמחה אתם צריכים לתקן את השיח הפנימי ואת הגישה שלכם לחיוביים יותר. כך שיוכלו לשרת אתכם. במקום להאשים את נסיבות חייכם, תבדקו כיצד משפיעות המחשבות והגישה שלכם על נסיבות חייכם. שקט נפשי מתחיל מבפנים, ורק אחר כך הופך להרגל בעולם החיצוני שלנו.
תתחילו לעשות את מה שאתם אוהבים – אם אתם רוצים שקט נפשי זה אומר שאתם צריכים להתחיל לעשות את מה שאתם אוהבים. מאד קשה לחוות אושר ושלווה פנימית אם אתם לא עושים משהו שעושה אתכם מאושרים.
קחו חופשה למקום האהוב עליכם, הצטרפו למועדון, התנדבו, קחו שיעורי אומנות, מדיטציות וכל מה שיעזור לכם להתחיל להיות היום מרוצים.
והכי חשוב – לימדו לרוקן תכנים מתת המודע שלכם באמצעות דיבור על הכאב שלכם, דיבור על הפחדים שלכם. חשיפה של החולשות שלכם. הודאה בפחדים שלכם והנמכה של עצמכם. באמצעות ריקון התכנים הסמויים שקיימים בתוככם ומנהלים את חייכם תגיעו לרמות חדשות של שקט ושלווה.
תקבלו את זה או לא – אבל אתם האחראיים להשגת השקט הנפשי והאושר שלכם. לעיתים קרובות אנחנו מאפשרים לדברים הקטנים להפריע לשלווה ולאושר שלנו. עם זאת, דרך ההבנה שיש לנו בחירה כיצד לפרש ולהגיב למצבי חיינו נוכל להתחיל למצוא יותר שלווה ושמחה בחיי היומיום שלנו.
לחיי ההתפתחות האישית שלכם,
חני בורנשטיין

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין - מומחית להגשמה עצמית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]