חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העברה ללא תמורה של דירה ושכירות עסקית – היבטי מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום ביוטיוב שיווק ביוטיוב קידום סרטונים ביוטיוב קידום ביוטיוב

נושא המאמר: אניפורמציה מעניינת על יוטיוב ופרסום בו
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים


אניפורמציה מעניינת על יוטיוב ופרסום בו

מרגע שהאינטרנט נכנס לחיינו נוצרה חשיפה לקבלת מידע בצורה משמעותית. כתוצאה מכך נוצרה מודעות רבה בתחום הפרסום באינטרנט והשימוש בו השפיע לרעה על הפרסום בדרכים האחרות כמו טלוויזיה,עיתונות ועוד. שיווק ביוטיוב משתווה ביעילותו לקידום בגוגל משום הפופולאריות ההולכת וגוברת של האתר .

קצת על האתר יוטיוב?
בשנת 2005 שלושה מעובדי פייפאל הקימו את אתר יוטיוב, באופן מדהים ומהיר הפך האתר לפופולארי כאשר מידי יום מעלים באתר זה מאות אלפי סרטונים, בניהם סרטונים שמטרתם להציג תכנים בעל אופי שיווקי כשהמטרה היא פרסום ביוטיוב. בנוסף לכך אתר יוטיוב יצר שיתוף פעולה עם רשתות טלוויזיה כאשר אלה מעבירות אליו סרטים ומתחלקות עם האתר ברווחים. קידום סרטונים ביוטיוב הפך פופולארי ומשתלם וזאת בגלל העובדה שכעשירית מהגולשים באינטרנט נמצאים באתר בכל זמן נתון.

מהן האופציות לשיווק ביוטיוב?
פרסום ביוטיוב זהה לפרסום בגוגל. כאשר בדומה לגוגל קיימות שתי אפשרויות לקידום ביוטיוב באופן האורגני ובאופן הממומן אשר מתבצע בתשלום. האופציה האורגנית של קידום ביוטיוב מתבטאת בכך שהתוצאות הטבעיות של מילות המפתח מעלות את הסרטונים שמתאימים לנושא הסרטון על מנת שהגולש יקבל את התוצאות הספציפיות אותן חיפש. כך שככל שמילות המפתח יהיו יותר תואמות לסרטון יקודם הסרטון למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כמו כן, האפשרות השנייה של שיווק ביוטיוב היא פרסום ממומן אשר זהו פרסום בתשלום בתוך וליד סרטונים שמופיעים באתר והתשלום הוא לפי הקלקות ממש כמו גוגל.

הטיפים השונים לשיווק ביוטיוב!

חשוב לדייק ברלוונטיות של מילות מפתח המשוייכות לסרטון כשעושים פרסום ביוטיוב משום שזהו אלמנט משמעותי ביותר. גורם נוסף משמעותי בקידום ביוטיוב הינו התמונה שמופיעה בסרטון מאחר שזו התמונה שהגולש רואה עוד לפני החלטתו אם לצפות בסרטון או לא והיא זו שתקבע את כניסתו של הגולש לסרטון. כמו כן, חשוב ליצור סרטון קצר עם מסר שיווקי שיעשה את העבודה. פרט נוסף שמומלץ לאלה המעוניינים לעשות פרסום ביוטיוב, הוא הסתייעות בבעל מקצוע אשר מתמחה גם בתחום בניית אתרים על מנת שאם יהיה צורך להוסיף תכנים לאתרכם זה ידע לתת את השירות ברמה המיקצועית הנדרשת.

extra.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]