חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה בישראל עוד מפחדים מהידרופוניקה? הפרכת מיתוסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יד שנייה סינג רכב יד שנייה רכב סינג

נושא המאמר: כמה נוח לרכוש רכב יד שנייה מליסינג
מאת: דוד דגן   שמור מאמר למועדפים

שוק השכרת הרכב הינו תחום ענף מאוד במדינת ישראל בה המיסוי על רכבים חדשים יקר כל כך. כיום ניתן למצוא בשוק הרכבים המשומשים רכבים טובים, חדשים באופן יחסי במחירים זולים בעשרות אחוזים מרכבים חדשים. כמו כן, כיום קיימות חברות המספקות שירותי החכרת רכב בצורת ליסינג תפעולי ורכב מימוני. בשיטה זו חוכרים רכב בעבור סכום חודשי קבוע.
קניית רכב משומש
כיום קיימות שתי שיטות עיקריות לקנית רכב יד שניה. הראשונה היא קניית רכב יד שניה בשוק החופשי דרך מודעות שונות והשניה היא קניית רכב יד שניה מחברות הליסינג וחברות ההשכרה השונות. קניה בשוק החופשי דרך לוחות המודעות היא שיטה שגוזלת זמן רב, יש לעשות טלפונים רבים, להתמקח על מחיר, לפל בכל מיני סידורים ועוד. בשיטה השנייה לעומת זאת, התהליך הרבה יותר פשוט. כל מה שיש לעשות זה ללכת למגרשי חברות הליסינג ולבחור רכב מבין המגוון הרחב שקיים שם.
איזה רכב לקנות ?
כאשר רוכשים רכב חדש יש להתייחס למספר פרמטרים חשובים בעת הקניה. צרכי הקונה, תקציבו הם רק חלק מהפרמטרים אליהם יש להתייחס. ברכב יד שניה מספר הפרמטרים אף גדל. בעת קניית רכב משומש יש לשים לב ולהתחשב בכל הגורמים ה"רגילים" וכמו כן להתייחס לגורמים שונים וחדשים. יש לבחון היטב ממי נקנה הרכב, מה מספר הקילומטרים שיש לרכב, האן הוא עבר טיפולים משמעותיים או תאונות שונות ועוד גורמים רבים שעלולים להשפיע על ערכו של הרכב.

יתרון של קניית רכב מליסינג
לקניית רכב מחברת ליסינג מספר יתרונות משמעותיים. היתרון הראשון הוא שלרכב היה רק בעלים אחד לפני כן, ולכן ההסטוריה של הרכב ידועה יותר. היתרון השני הוא שחברות הליסינג לרוב נותנות ערובה או ביטוח לרכב לתקופה מסוימת, ולכן רוב הסיכויים שהרכב יהיה במצב טוב וללא תקלות משמעותיות.
רכישה של רכב יד שנייה מליסינג
בשנים האחרונות קנייה של רכב יד שנייה מליסינג הפכה לתהליך מקובל ביותר בשונה מתקופות קודמות בהן רכישה של רכב מחברות השכרת רכב נחשבה לעסקה גרועה. כאשר רוכשים מחברת ליסינג רכב יד שנייה שהיה בליסינג פרטי, למעשה מבטיחים שהרכב היה בבעלות יחידה, ולא עבר הרבה ידיים של שוכרים, כך שסביר להניח שנהגו בו בזהירות, והקפידו לטפל בו היטב. כאשר רוכשים רכב יד שנייה מליסינג חשוב לראות את היסטוריית הטיפולים של הרכב, ולוודא שכל הטיפולים התבצעו במוסכים המורשים של היבואן.

www.auto1.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד דגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]