חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בחרדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירת בית בית יד 2 הום סטיילינג בית

נושא המאמר: כך תצליחו למכור את ביתכם במהירות
מאת: תמארי גולן   שמור מאמר למועדפים

היום, כולם יודעים שלא קל למכור דירה.המחירים בשמיים, המצב הכלכלי בעייתי ולכן, "הום סטייג'ינג" זו השקעה כדאית. בעזרת "הום סטייג'ינג" ערך דירתכם יעלה ומכאן ואילך הדרך למכירה קצרה.
להלן חמשת הצעדים הבסיסיים המומלצים להצלחת מכירת הבית בקלות מבלי להכנס להוצאות כספיות גבוהות:

1) כניסה לבית – רושם ראשוני קובע!!! כדאי שהקריאה הראשונה שהקונה הפוטנציאלי יגיד בכניסה לביתכם תהיה: WOOOOOOW!!!
נקו את הכניסה לבית (אל תשאירו נעליים זרוקות בחוץ).הניחו שטיח נאה לפני דלת הכניסה עם המילים Welcome או ברוכים הבאים (יעניק לאורח הרגשה שהוא רצוי). תלו שלט, בו יופיע שם משפחתכם ודאגו שהמבואה תהיה מוארת.שימו עציץ גדול ירוק ורענן, השקו וטפחו אותו בהרבה אהבה.

2) סדר, ארגון ונקיון – אמנם לא הולכים לערוך לכם מסדר נקיון צבאי אך חשוב שמי שיכנס לביתכם יצא ממנו גם ללא פגע.מרבית האנשים לא ניחנו בדמיון ומעוף יצירתי וכשהם רואים בית מבולגן ומלוכלך הדבר הראשון שהם חושבים עליו הוא קיצור הדרך לעבר היציאה.לכן, וודאו שהמיטות בחדרי השינה מוצעות ומסודרות, שהבגדים המלוכלכים בסל הכביסה ולא זרוקים על הריצפה, שהניירת והחשבונות שלכם לא מפוזרים על הדלפק במטבח אלא מתויקים, שהעציצים שהתייבשו יוחלפו בעציצים חדשים ורעננים, שחדרי האמבטיה והכלים הסניטריים יהיו נקיים וכך גם מגבות הרחצה.שמברשות השיער ואוסף הסיכות והגומיות יאוחסנו במגירה או בסלסלה דקורטיבית.

3) חיות בית – חיות המחמד שלכם שאתם כל כך אוהבים משירים שיער על כורסאות הישיבה והשטיחים, משאירים את חותמם בצורת רהיטים לעוסים ומשקופים שרוטים.קונים פוטנציאליים עלולים להירתע, לפחד מהם או לסבול מאלרגיות לכן שאבו ונקו את השערות ואת גורמי האלרגיות הנוספים מבעוד מועד, אווררו את הבית היטב ורססו במטהר אוויר ריחני.מומלץ שחיית המחמד תהיה סגורה בחדר מסוים כשהרוכשים מסיירים בדירה.

4) ריח – מחקרים רבים הוכיחו שריח טוב מוכר!!! נסה לדמיין את התמונה הבאה: אתה בדרך לביתך בסוף יום עבודה וכבר מהחניה אתה מריח ריח נפלא הנישא באוויר של עוגיות טריות שזה עתה נאפו ויצאו מהתנור....אתה מגדיל את צעדיך ותוך שניות הנך ניצב ליד הצלחת, מושיט את היד לעבר עוגיה חמה ומתוקה ונוגס בה בתאווה.... אין כמו ריח של עוגה חמה שנאפתה ויצאה זה עתה מהתנור וכל רוכש פוטנציאלי יתרשם לחיוב מהאווירה הבייתית,החמה והנעימה וישמח לקבל טעימה.אם אתם מעשנים כדאי שתדעו שריח עשן הסיגריות נדבק לבדים ואין דבר דוחה יותר מלהכנס לבית הספוג בריח זה.אווררו את הבית,פזרו סבונים ריחניים בחדרי הרחצה ומתקנים דקורטיביים המפיצים ניחוח נעים בחדרי השירותים.ריח טוב מעיד על נקיון וטיפוח המקום, מה שבטוח יקדם אתכם במהירות להשגת מטרתכם.

5) חימום אווירה – אמנם נמצא במקום אחרון אך חשוב לא פחות.כדאי לאבזר את הבית בפריטים השופעים שיק וסטייל (לא יותר מדי כדי לא ליצור עומס וצבעוניות יתר בחלל)."חממו" את האווירה בעזרת ווילונות רכים, בהירים וקלילים בחדר המגורים וחדרי השינה, פזרו כריות נוי ססגוניות בפינת המשפחה ובסלון, שימו סידור של פרחים ריחניים ורעננים בכניסה לבית או במטבח, פרסו מפה מהודרת על שולחן פינת האוכל....כל אלה יצרו אווירה חמימה של בית שכל אחד ירצה לחזור אליו בסופו של יום, להתפנק בו ולהרגע.רצוי שהאביזרים יתכתבו אחד עם השני ושהצבעים יחזרו על עצמם במקומות פתוחים וציבוריים כסלון, פינת אוכל ומטבח כדי ליצור זרימה הרמונית.

מובן שאפשר לעשות עוד ועוד אבל...אלו צעדים בסיסיים בדרך להבטחת מכירת ביתכם וכשתעקבו אחריהם, התוצאות לא יאחרו להגיע!!!

homestory.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמארי גולן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]