חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסעדת הסלבריטאים היא פלופ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משכנתאמן יועץ משכנתאות מדריך משכנתא תמהיל משכנתא

נושא המאמר: מה זה משכנתא ואיך בדיוק תוכלו לתכנן תמהיל משכנתא חכם?
מאת: משכנתאמן   שמור מאמר למועדפים

אז ככה, משכנתא היא איזשהו מוצר כספי מאד מורכב, רב האוכלוסייה "מסמיקה" ומרגישה לא נעים מתי שהם שומעים את המלה הזאת. בדף זה אנו ננסה כמה שאפשר לפשט בשבילכם כמה שאפשר את העניין.

כמו בכול דבר, קיימת גם התחלה וכן יש סוף, על כן יהיה לא ריאלי ללמוד מכתבה רצינית כמה שתהיה על העולם האינסופי של המשכנתאות ומסיבה זו קיים מדריך משכנתא שלם ומקיף אשר יסביר לכם בשפה עממית כיצד למעשה לקחת הלוואת משכנתא מושכלת שאינה מסוכנת.

מה זה בעצם מדריך משכנתאות איכותי? מדריך משכנתא שכזה - מדהים כמה שלא ממש יהיה, לא יעזור לכם ב-100%, כי אם גם תהיו צריכים לקחת יוזמה ולהגיע לבנקים וללמוד פרה פרה על משכנתא, משכנתא כנאמר היא תוצר כספי מורכב מאד. מה שהכי חשוב שהינכם צריכים לדעת הוא שהינכם מוכרחים לעשות תמהיל משכנתא, מכיוון שיש מספר רב של מסלולי משכנתא ולכול אחד יש את הריסק הרלוונטי לו, השיטה היחידה בה תהיו יכולים לפצל את הסיכונים היא לבנות איזשהו תמהיל משכנתא.

דבר לא פחות חשוב הוא ליזום בבנק (זמן מראש ולפני שאתם נותנים חתימתכם על חוזה של רכישה) שיחה או פגישה בשביל בקשת משכנתא, בגלל שאתם מוכרחים קודם כל לקבל מהבנק אישור פרינציפלי למשכנתא לפני שהינכם מתחייבים מול מוכרי הדירה. בקשה של משכנתא מוענקת במרבית הבנקים בארץ בשיחה טלפונית בצורה ישירה. כעת בא הזמן קצת ללמוד בתמצית על מדריך המשכנתא אשר הכנו עבורכם (תזכרו, זה אך ורק בקטנה). ראשית נשאל - מה זה בכלל משכנתא? אז התשובה הינה מאד פשוטה, משכנתא זאת בסה"כ סוג של הלוואה למען הבית שאתם קונים. היא הכלי של הבנקים לתת לכם כסף (הוא פשוט רושם מישכון על הנכס שלכם) וזה בדיוק התשובה לשאלה הנפוצה - מהי משכנתא.

זה נכון, מדריך זה בעצם מתחיל בקושיה קלה כזו, ברם בדיוק כך הוא מפשט את העניין בכול הדרך עד לרגע קבלת המשכנתא. זיכרו, הקבלה של הלוואת המשכנתא איננה נושא מורכב, לעצב תמהיל משכנתא מנצח הוא העניין המסובך. חלק משמעותי מן הגולשים מעדיפים באופן אישי לשלם למומחה משכנתא פרטי, לדעתנו זה יכול להסתמן כצעד חכם למתקשים בענף, יחד עם זאת לחלוטין ניתן להסתדר לבד ללא יועץ משכנתא בכלל בזמן שלומדים את הנושא על בוריו.

במדריך בהחלט תוכלו למצוא הרבה מידע גם על תפקידו של יועץ המשכנתאות וכן תקבלו המלצות כיצד לגרום לזה שהוא יעצב עבורכם תמהיל משכנתא יעיל וכדאי. לסיום, אם אתם חושבים ברצינות לקחת הלוואת משכנתא בקרוב, כדאי לכם מאוד להיוודע למדריך המשכנתא המקיף של משכנתאמן. כולי תקווה שהכתבה הזאת עזרה לכם בקושיה השכיחה והמכעיסה ביותר בענף - מה זה משכנתא?

www.mashcantaman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משכנתאמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]