חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקשור בתוי פנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרברים לקונטר קונטר קונטר סטרייק המשחק

נושא המאמר: קונטר סטרייק המשחק
מאת: תומר בראל   שמור מאמר למועדפים

קונטר סטרייק הוא משחק מאוד פופולארי שסוחף אחריו כבר תקופה מאוד ארוכה הרבה חשקנים שמשחקים משחקי יריות און ליין ברשת.
במשחק זה תוכלו לשחק עם החברים שלכם,לצבור נקודות,לעלות לבלים ולשחק בקבוצות נגד זומנים וכל מני מפלצות כאלו ואחרות.
על מנת לשחק עם חברים קונטר סטרייק מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא סרבר איכותי ושם תוכלו להתחבר אליהם ישירות ולשחק על השרת המארח.
היום ניתן למצוא סרברים לקונטר סטרייק באתרי שרתים הנותנים את המידע על ידי הגולשים באינטרנט וכמו כן הגולשים יכולים להצביע על שרתים שונים וכך להשפיע ישירות על תוצאות הסרברים ,יש לציין שההצבעה היא יומית בלבד! ואפילו לזכות מפרסים מבעלי האתרים.
קונטר סטרייק הוא משחק מאוד סוחף והיום יש מליוני שחקנים שמשחקים בקונטר על בסיס יומי מכל העולם כולם , כמובן שיש משחקים דומים מאוד לקונטר סטרייק היום בשוק כמו המשחק "קומבאט" אבל אין ספק שהמשחק המוביל ביותר היום הוא קונטר סטרייק 1.6
תיאור המשחק בכללי
כאשר אתם משחקים בקונטר אתם נמצאים מזוית הראיה של השחקן שלכן, ממש דרך העיניים, אתם נכנסים לשרת המשחק על הקבוצה שלכם, בוחרים את הנשקים האהובים עליכם כמו רימונים,אקדחים,סכינים וכו.
רוב השחקנים משחקים קונטר סטרייק בשילוב של יצירת קשר קולי ועם תוכנות כמו סקייפ על מנת שיוכלו להציע דרכי פעולה שונות נגד הקבוצה היריבה וכך יבצר מצב שיוכלו להיות מסונכרנים יותר ועירניים יותר נגד האויב.
איך משיגים את המשחק?
להשיג את המשחק זה מאוד פשוט, אפשר פשוט ללכת ולקנות את המשחק זה עולה עד 200 שקלים בחנויות השונות באינטרנט, וכמו כן ישנם מספר אתרים הנותנים שירותי הורדה של קונטר סטרייק. אנחנו ממליצים לקנות את המשחק המקורי.
כאשר אתם משחקים קונטר סטרייק יש חשיבות רבה למהירות המשחק שלכם ולכן אתם חייבים שיהיה לכם אינטרנט מהיר, ככה המשחק שלכם יעבוד הרבה יותר חלק ולא יווצר מצב של התנתקות מהשרת או מצב שונה שהשחקנים יצביעו לגרש אותך מהשרת בכיוון שאתה עוצר את מהירות המשחק.היום צריך אינטרנט במהירות לפחות מגה בכדי לשחק קונטר סטרייק ברמה גבוה ומומלץ כמובן יותר.
ציטים לקונטר סטרייק
היום יש אנשים שמוצאים פרצות במשחק ומשתמשים בקודים שונים בכדי שיהיה להם נשקים חזקים יותר אחד נגד השני, מומלץ מאוד להיות ישרים ולהשיג את הנשקים שלכם לבד והכי חשוב לשחק בצורה הוגנת עם החברים שלכם אחרת הם לא ישחקו אתכם יותר!

cserv-il.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תומר בראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]