חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתנות לאורחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספיד דייט ספיד דייטינג

נושא המאמר: יתרונות וחסרונות של מפגשי ספיד דייט
מאת: יואב ליסו   שמור מאמר למועדפים

בשנים האחרונות מתקיימים יותר ויותר אירועי ספיד דייט בישראל. הקונספט הגיע אלינו מארצות הברית ומבוסס על העיקרון המוביל שאומר שמספיקות לנו דקות ספורות על מנת להחליט אם יש כימיה בין שני אנשים או לא. המפגשים מאורגנים בבתי קפה וברים שכונתיים וכך יוצרים אווירה דומה לדייט אמיתי. למעשה, כל אחד מהמשתתפים ינהל שיחה קצרה (כשבע דקות) עם כל המשתתפים מהמין השני. מספר זוגות משתנה אך נע בין שבעה לשניים עשר. כמו בכל דבר בחיים, גם בשיטה הזו יש יתרונות וחסרונות. בפוסט זה ננסה להבין מה הם ולהחליט האם בכל זאת שווה לקחת חלק בערב ספיד דייט.

יתרונות
הזדמנות לפגוש המון בני/ות זוג פוטנציאלים – כאמור, במהלך מספר שעות מצומצם, תכירו כעשרה אנשים בטווח גילאים והשכלה המתאימה ביותר בשבילם. כלומר, לא תצטרכו לשרוף עשר ערבים שונים ולהיתקע עם דייטים משעממים ולא נעימים. אלא תבחרו בקלות ובפשטות את הנשים/גברים המועדפים עליכם מקבוצה גדולה ואיכותית.

אנשים אמיתיים – כיום ישנן אינספור שיטות להכיר ולפגוש בני זוג. חלק מהשיטות כוללות אמצעים אלקטרוניים. לעיתים הם בהחלט עוזרים למצוא את האחד או האחת. אך לא פעם אנו מוצאים את עצמינו בשיחה עם אנשים "לא אמיתיים". כלומר, התמונה שהם מציירים לנו, שונה משמעותית מהציאות (לדוגמה קטינים שמדברים עם נשים בוגרות או הפוך). לעומת זאת, באירועי ספיד דייט, אתם תנהלו שיחה עם אנשים אמיתיים.

אין חכם כבעל הניסיון – במהלך השלוש שעות שתוולו בדייט תלמדו המון על עולם הדייטינג. במילים אחרות, אתם תנהלו עשר שיחות עם עשרה אנשים שונים. למרות שהן יהיו קצרצרות, הן יוסיפו רבות לניסיון וישפרו את המיומנויות השונות כגון יכולת הפלירטוט וניהול שיחה מעניינת.

לא צריך ולהתחיל – לא כולם יודעים, מסוגלים ורוצים להתחיל עם אנשים בברים או מועדונים. לכן ספיד דייט הוא הפתרון המושלם בשבילם. הם חוסכים לעצמם את כל כאב הראש. כל מה שעליכם לעשות, הוא לשבת באותו מקום ולפגוש אנשים נחמדים שמעוניינים לדבר איתכם.

חסכון כספי – דמיינו לעצמכם כמה תקציב צריך להשקיע בשניים עשר דייטים המתקיימים בימים ובמקומות שונים. בעזרת ספיד דייט, אתם חוסכים לעצמכם המון דייטים מיותרים וכתוצאה מכך, גם לא מעט כסף.

חסרונות
מעייף – חלק מהאנשים מדווחים על כך שקשה להם נפשית לפגוש בערב אחד כל כך הרבה אנשים. כלומר, קשה להם מנטלית להיפתח ולנהל שיחה נורמטיבית עם כל המשתתפים.

מבלבל – חלק מהמשתתפים מספרים שקשה להם לזכור את כולם. לכן, בסוף הערב הם מבולבלים מאוד ולא יודעים להחליט מי האנשים המתאימים ביותר בשבילם.

לא טבעי – יש הטוענים שזה מרגיש להם לא טבעי ולכן לא מתחברים לאף אחד מהאנשים שפגשו באותו הערב.

סיכום
לסיכום, מפגשי ספיד דייט טומנים בתוכם המון יתרונות ומעט חסרונות. יתרה מכך, רוב מהחסרונות ניתנים לטיפול. לדוגמה, אלה שמתעייפים ממפגש עם המון אנשים, יכולים ללכת לאירועים מצומצמים יותר (לדוגמה 7 זוגות במקום 12). כמו כן, אנשים שמתבלבלים, יכולים ואף חייבים לרשום הערות אחרי כל שיחה. במילים אחרות, בהחלט מומלץ לקחת חלק בערבי ספיד דייט וכך למצוא את אהבת חייכם.

www.sdating.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב ליסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]