חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חובת דיווח ותשלום מקדמות על ריווח הון, ע"פ פקודת מס הכנסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לניהול עסק תוכנה לניהול עובדים תוכנה לניהול צוות תוכנת ניהול עסקית

נושא המאמר: טיפים לניהול צוות
מאת: אפי להב סמנכ"ל שיווק סנזיי- התוכנה לניהול העסק שלך בקלות   שמור מאמר למועדפים

טיפים לעבודת צוות



קודם כל תקשורת

תקשורת טובה תאפשר הבנה ופעולה, תמנע אי הבנות, טעויות ופגיעה ברוח הצוות ובמוטיבציה האישית של חברי הצוות. חשוב ליישם מה שנקרא "הקשבה אקטיבית" בה מעביר המסר מוודא שהמסר התקבל ומקבל המסר מוודא שהוא הבין נכון. תקשורת טובה וקבלת החלטות משותפת משפרות את אמון העובדים בקבוצה, חבריה ומטרותיה, את רמת המוטיבציה להצלחה ואת איכות התרומה האישית של כל עובד בצוות.


להתלונן זה קל- להציע פתרון זה עוזר

כשמשהו לא בסדר בעסק, בצוות או בעבודה נסו להבין איפה הבעיה ונסו להעלות פתרונות אשר יסיעו לשנות את המצב. למנהל ולשאר חברי הצוות תמיד נעים יותר לשמוע הצעה מאשר לשמוע תלונה.


להשאיר את האגו בחוץ

בעבודת צוות כולם צריכים לקחת אחריות על הכול וכשמשהו לא בסדר כל אחד מחברי הצוות צריך לחשוב איך הוא יכול לסייע ל"חלץ את העגלה מהבוץ".


חוזקות הן כוח שאפשר לחלוק

כל אחד חזק במשהו, ואם כל חבר קבוצה יתרום את חוזקותיו לקבוצה הקבוצה תרוויח מכך פעמיים- גם כי היא מנצלת את מלוא משאביה וגם כי היא חוסכת זמן ומתייעלת כשכל אחד עושה את מה שהוא טוב בו מאשר מבזבז זמן ומאמץ על תחום בו הוא מתקשה.


כנות ופתיחות

עבודת צוות מצליחה כשכולם יודעים הכול ואין הפתעות בדמות סודות של חלק מחברי הצוות אשר מעכבות ביצוע פרויקט כיוון שגורלן להתגלות ברגע הלא נכון. ככל שהצוות יקדים לדעת על בעיות כך יוכל הצוות לטפל ולפתור את הבעיות האלה טוב יותר ומהר יותר ותוך מזעור הנזק לפרויקט כולו. סודות דינם להתגלות.


זה לא אישי

איש/ה לא נחמד/ה יכול/ה לעשות עבודה מצוינת ואיש/ה נחמד/ה יכול/ה לאכזב בביצוע. איש/ה נחמד/ה יכול/ה לטעות וצריך לוודא כי הטעות לא תחזור על עצמה, ולאיש/ה לא נחמד/ה עדיין מגיעה הכרה על עבודה טובה שבוצעה ושניהם חייבים להיאמר- גם בצוות אך בכלל עם עובדים פידבק מאפשר לעובד לכוונן את עבודתו למה שמצופה ממנו וכולם יצאו מכך מורווחים. חברי צוות חייבים להבין כי כל אחד הוא שונה ולתת מקום לשונות הזו לבטא את עצמה בתוך עבודת הצוות, כמובן כל עוד היא לטובת עבודת הצוות.


מנהל- תן לקבוצה להתנהל

קבוצה בה אנשים בקיאים מבצעים את תפקידם כראוי צריכה להתנהל במינימום התערבות מנהל. ברוב המקרים קבוצה אשר נבנתה טוב ואשר התקשורת בה טובה תדע לפתור בעיות בעבודה באופן טבעי בין חברי הקבוצה ולאפשר למנהל לשפר את הקבוצה ולא לבצע את המטלות (ואת פתרון הבעיות) במקום העובדים.


ציפיות ברורות

צריכה להיות מערכת ברורה של ציפיות מהקבוצה כמכלול ומכל חבר בקבוצה באופן אישי. הגבולות צריכים להיות ברורים, יחד עם זאת הם לא באים על חשבון עבודת צוות רק מונעים עבודה כפולה או מטלות אשר מתפספסות ואינן מבוצעות כנדרש. העובדים צריכים להבין את מבנה הקבוצה ואת הגדרות התפקיד בתוך הקבוצה. עובדים צריכים להבין איך עבודת הצוות מיתרגמת גם לאחריות אישית וגם לשיפור אישי והישגים אישיים.


קהלת פרק ד

טובים השנים, מן-האחד: אשר יש-להם שכר טוב, בעמלם.
י כי אם-יפלו, האחד יקים את-חברו; ואילו, האחד שיפול, ואין שני, להקימו.
יא גם אם-ישכבו שנים, וחם להם; ולאחד, איך יחם.
יב ואם-יתקפו, האחד--השנים, יעמדו נגדו; והחוט, המשלש, לא במהרה, ינתק.!

אפי להב, סמנכ"ל שיווק senzey.com סנזיי תוכנה לניהול עסק, תוכנה לניהול פרויקטים ומשימות, תוכנה לניהול עובדים, תוכנה לניהול זמן, ניהול משרד ויומן, ניהול כספים, crm, ושיווק. מהדורות לבתי תוכנה, סטודיו, בתי דפוס, אדריכלים, קבלנים, יזמים, גני ילדים, חוגים וסדנאות, קבוצות.

senzey.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי להב סמנכ"ל שיווק סנזיי- התוכנה לניהול העסק שלך בקלות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]