חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתרגמים כפקידי הגירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה מהבית המשרד הביתי עיצוב משרד עיצוב משרד ביתי

נושא המאמר: עם הפנים למשרד הביתי
מאת: דוריתה סטודיו   שמור מאמר למועדפים

כיצד לעבוד נכון בבית? תכנון נבון של אזור העבודה ישפר את הרגשתכם ויפרה את פעילותכם
בעשור האחרון המגמה של עבודה מהבית מקבלת תאוצה. התפתחות הטכנולוגיה ואמצעי המחשוב המתקדמים מאפשרים לאנשים רבים יותר ויותר להישאר בבית ולעבוד מול מחשב "בנעלי בית". האינטרנט, רשתות התקשורת בין מחשבים, הלפטופ ומחשבי כף יד מאפשרים את הגמישות הזאת של פעילות עסקית מהבית באופן חלקי או מלא.
לעבודה מהבית יש כמובן יתרונות וחסרונות, וכדי להפיק ממנה את המרב כדאי להשקיע מחשבה בתכנון מוקדם של המשרד הביתי.
מיקום המשרד בתוך הבית
אמנם הבאנו את העבודה הביתה, אבל חשוב לנסות ולעשות הפרדה בין העבודה לשעות הפנאי. זאת אפשר ליצור אם מקצים למשרד מקום נפרד לגמרי, כגון חדר קיצוני בבית, המרוחק מזירת הפעילות הביתית. מיקום כזה עוזר ליצירת פרטיות ותורם לריכוז בעבודה. אם אי אפשר לבחור חדר רחוק, כדאי לתחום את אזור העבודה ולהגדיר אותו בבירור, למשל באמצעות קיר, מעקה או אף רהיט היוצר חיץ. בדירות קטנות ניתן לייעד פינה בחלל המגורים הכללי ליצירת משרד, ובאמצעות עיצוב חכם ליצור מיזוג נכון בין השניים.
ישנם מי שמוסיפים פינת עבודה בתוך חדר השינה שלהם, אולם עבודה במקום כה פרטי המיועד למנוחה עלולה להביא לידי תחושה של חוסר שלווה- בגלל אותם ניירות, קלסרים ואלמנטים הקשורים לעבודה ומזכירים לנו ללא הרף את המטלות הרבות המחכות לביצוע... אם בכל זאת אנו נאלצים לייחד פינת עבודה בחדר השינה, כדאי מאוד להפריד פינה זו באמצעות מחיצה קבועה או ניידת, או למקם בה רהיט הנסגר בתום הפעילות ומסתיר מאחוריו את המחשב וכל הציוד המשרדי.
תאורה
במידה ורוב העשייה היא בשעות היום, רצוי מאוד שאזור המשרד הביתי יקבל אור יום מחלון סמוך. את שולחן המשרד יש למקם בזווית מתאימה שתמנע סינוור והשתקפות מן המסך. כן ניתן להוסיף גוף תאורה לצורך מיקוד ותוספת אור לקריאה.
אם העבודה היא בשעות אחר הצהריים והערב, התאורה תהיה מלאכותית. לכן כדאי לשלב במקום אור חם וקר ( צהוב ולבן) . שילוב כזה מדמה אור יום, המיטיב עם עינינו ומסייע להרגשה טובה, וכן מאפשר להשיג רמת הארה מספיקה. גופי תאורה שכדאי לשלב הם גופי PL , והלדים בעלי אור חם – צהבהב. הם חסכוניים, ירוקים לסביבה ואורם נעים יותר מאור לבן מסנוור ומנוכר.
חומרים וצבעים
מבחר האפשרויות לעיצוב הריהוט הוא רב ביותר, אך יש לזכור כי המשרד הוא חלק מהבית, ורצוי שישתלב במראה הכללי של החלל. ככלל, כיוון שהשולחן המשרדי הוא משטח שעליו יש חפצים רבים, רצוי לבחור בחומר נעים למגע ונוח לניקוי. גוונים ניטראליים ושקטים יאפשרו ריכוז ועבודה נוחה. צבעים עליזים ומעוררים יכולים להשתלב במשרד באמצעות כיסא צבעוני, תמונה מעניינת, וגם בעזרת אביזרי משרד מפלסטיק, מתכת או כל חומר אחר בעלי גוונים עזים.

דורית גוזיקביץ' רמתי DORITA STUDIO
אדריכלית פנים 054-7960057
http://www.doritastudio.com

www.doritastudio.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוריתה סטודיו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]