חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיכאון Depression פרק א`





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ציורי אוירה ציורי אווירה ציור אווירה ציור אוירה

נושא המאמר: ציורי אוירה
מאת: ורד טוין   שמור מאמר למועדפים

ציורי אווירה-
ציורי אווירה הם זרם חדש באמנות ובציור בפרט. המשותף לכל ציורי האווירה הוא המסתוריות שלהם וחוסר היכולת לפענח עד הסוף את "כוונת המשורר". הנופך המסתורי מוסיף עניין לציור והופך אותו לסובייקטיבי, כך שכל אחד יכול לנחש אחרת מה עומד מאחוריו. יכול להיות שאדם אחד יראה את הציור באור חיובי ואופטימי, ואדם אחר דווקא יזהה בתוכו רגש יותר שלילי דווקא. כל אחד חי בעולם פסיכולוגי משלו, וצבע מסוים עלול להזכיר למישהו אחד סיטואציה מסוימת ולמישהו אחר סיטואציה הפוכה לזו של חברו, ועדיין- שניהם יהיו צודקים, משום שאין אמת אחת בציורי אווירה.
באקדמיה קוראים לזה (באמנות ובשדות אקדמיים אחרים) פוסט- מודרניות. פוסט-מודרניזם זה למעשה עידן חדש בידע האנושי, בו אין אמת אחת, והאמת משתנה בהתאם לאנשים שונים, תרבויות שונות וכו'. הציור הפוסט מודרני ייראה תמיד כמשהו מעט לא ברור, ואנשים שונים יפרשו אותו דרך עיניים שונות ויצרו סובייקטיביות באשר לטיב הציור ולמה שהוא אמור לבטא.
איך תציירו בעצמכם ציור אווירה?
בגדול, ישנם אלמנטים באמנות שמאוד רלוונטיים לציורי אווירה. האפקט של ערבול ושל יצירת עומק מאוד משמעותיים כאן ואמנים רבים מרבים להשתמש בהם לצורך יצירת ציורי אווירה. הסיבה היא שציורי אווירה אמורים, בראש ובראשונה, לבטא את נבכי הנפש, תחושות, רבדים באישיות, רגשות וכו'. אפקטים בציור כגון יצירת עומק מאוד עוזרים לאמן לבטא את מה שהוא מרגיש לעומק- שכבה אחרי שכבה. עם זאת, הכלל היחיד שבאמת חייב שיעשה ביצירת ציורי אווירה הוא שאין כללים! כל אמן רשאי לקחת את המכחול ולצייר את מה שעולה על רוחו. יש הטוענים, שציור אווירה טוב באמת הוא ציור שמשקף את הרגשת האמן בעת שמצייר את הציור ואת האווירה ששרוי בה באותו הרגע. ציור אווירה כזה מצויר באופן שלם, מדויק וחד, והמבינים באמנות טוענים כי ממש אפשר לראות זאת מבעד לציור.
מעניין יהיה לדעת האם, הלכה למעשה, אנשים מורכבים החווים סערת רגשות באופן תכוף מסוגלים להביע זאת באמצעות ציורי אוירה , ובמידה וכן- כיצד. סביר להניח כי כל אחד מהם ימצא דרך שונה לחלוטין, אך יכול להיות שיהיה איזה אלמנט משותף לכל הציורים הללו.
ציורי אווירה מתאפיינים בדרך כלל בריבוי צבעים ובריבוי שכבות, ובדרך כלל לא תהייה ממש דמות או חפץ או דבר מה ממשי, אלא מעין ערבוב מעניין של כל אילו לכדי תמונה אחת לא לגמרי ברורה. עובדה זו היא המייחדת את ציורי האווירה מציורים "ברורים" והופכת אותם למעין חידות שלעולם לא נצליח לחלוטין לפתור (אלא אם כן ציירנו אותם בעצמינו...). עם זאת, יש ציורי אווירה שנראים כמעין תמונת נוף, אך ציור אווירה, תמיד יהיו בו משהו מטושטש, מסתורי או לא ברור עד הסוף...
כל אחד יכול לצייר ציורי אווירה?
ציורי אווירה, למרות שהם דורשים רמה מסוימת של חופש וסובייקטיביות, אינם קלים כלל לציור. ישנן טכניקות רבות המשמשות מאוד אמנים שמציירים ציורי אווירה, ומי שלא מבין דבר או שניים בטכניקות פשוטות בציור (כמו יצירת אשליית עומק למשל), יתקשה לצייר ציור אווירה נאה ומעניין. עם זאת, עצם העובדה שציורי אווירה אינם דורשים רמת דיוק מסוימת (משום שלא נדרש לצייר כאן משהו מעולם המציאות, משהו ממשי), גורם לכך שכל אחד רשאי לפחות לנסות לצייר את מה שהוא מרגיש ללא ידע מקצועי בציור, ואם אתם כישרוניים בלהביע עצמכם דרך הציור, הוא אפילו עלול לצאת מעניין, מסתורי ומשגע, לפחות בעיני חלק מהאנשים (אין אמת אחת בפוסט-מודרניות, זוכרים?). נסו, אין לכם מה להפסיד כאן...

www.u-boutique.co.il/chapter-286-310-42-130-0.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד טוין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]