חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חופשות סקי באוסטריה – סקירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פאנג שואי אנרגיית צ'י פנג שואי בבית ייעוץ פאנג שואי

נושא המאמר: פאנג שואי ואנרגיית הצ'י
מאת: דוריתה סטודיו   שמור מאמר למועדפים

אנרגיית הצ'י היא זרימה אנרגטית אלקטרו-מגנטית בעלת תבניות תנועה מסוימות. תורת הפאנג שואי עוסקת במציאת המאפיינים הגורמים לאיכות אנרגיית הצ'י, עוצמתה, אופן תנועתה בחלל והדרך בה אפשר לווסת אותה, לצורך יצירת סביבה הרמונית בין כל חלקי המבנה
פאנג שואי הינה תורה עתיקה אשר התפתחה במזרח הרחוק לפני אלפי שנים. פירוש המילה הוא: " מי הרוח". השם קשור כנראה, לסיפור התהוות יסודות התורה כולה בידי אדם בשם פו הסי , אשר חי על גדות הנהר לו בסין. מסופר שיום אחד היה לו חזיון בו עלה מן המים צב ים ענק ועל גבו משורטטת מעין מפה של כתמים וצורות ערוכים בסידור מוזר ומיוחד במינו. ומכאן הכל כבר היסטוריה... מים ורוח הינם חלק מהאלמנטים שיצר הטבע, ואשר תורת הפאנג שואי נתמכת ונעזרת בהם ביישומיה.
ביסוד תורת הפאנג שואי עומדים כמה מושגים:
- האנרגיה שבה אנו פועלים , כוחות יין – יאנג, חמשת מצבי האנרגיה והדינאמיקה ביניהם, שמונת הכיוונים, המצפן, ועוד מושגים אחרים חשובים לא פחות המצריכים לימוד שיטתי ומקצועי.
האנרגיה שבה אנו פועלים
הרפואה והפילוסופיה, אשר מקורן במזרח, מבוססות על ההנחה שנוסף לכל ההיבטים הפיזיים בעולמנו, אותם אנו יכולים לחוש באחד או יותר מחושינו, קיימת בגופנו וסביבנו זרימת אנרגיה אלקטרו-מגנטית. בסין מכונה אנרגיה זו: צ'י, בהודו: פראנה וביפן: קי.
אנרגיית הצ'י זורמת בגופנו כמו הדם, והיא זורמת גם בסביבה בה אנו חיים, בעולם כולו וביקום הסובב אותנו. כיוון שאנרגיית הצ'י היא בעלת תבניות תנועה מסוימות, תורת הפאנג שואי עוסקת במציאת המאפיינים הגורמים לאיכות הצ'י , עוצמתה, אופן תנועתה בחלל והדרך בה אפשר לווסת את האנרגיה, לצורך יצירת סביבה הרמונית בין כל חלקי המבנה. דוגמה פשוטה ה
מסבירה את הדבר היא הימצאותו של כיסא מול פינה חדה או בולטת במסעדה, או בלובי של חלל ציבורי. בדרך כלל אנשים נמנעים מלשבת על כיסא הממוקם כך. הדבר נעשה באופן אינטואיטיבי על ידם , וההסבר לכך הוא האופן בו אנרגיית הצ'י ליד פינה חדה כזו, נקטעת , מסתחררת ואינה נעה בזרימה חופשית כמו בשאר החלל. מכאן ניתן להסיק על אחד היישומים החשובים בפאנג שואי: להימנע מהימצאות מול פינות חדות או בולטות של רהיטים וקירות בחדר. פינה כזו מכונה " חץ מורעל " בגלל ההשפעה השלילית המתמשכת שיש לה על האדם מולה.
למשל בחדר שינה, רצוי להימנע משינה מול פינה חדה של ארון בגדים או שידה, ולא לישון מתחת לקורה, או הנמכת תקרה, אשר הפינה שלה מופנית לעבר המיטה.
גם בישיבה ממושכת ליד שולחן המחשב במשרד, רצוי לשים לב ולהימנע מפינות חדות המופנות לכיסא.
במידה ולא ניתן להזיז רהיטים, אפשר להשתמש באחד מהפתרונות הבאים, אשר נועדו לרכך ולעדן את זרימת האנרגיה מול פינות אלו: וילון בד המסתיר את הפינה, צמח מטפס המשתרג לפני הפינה, מובייל או אלמנט תולה עם צורות מעוגלות ורכות, קריסטל סמוך לאזור השובר קרני אור ומפיץ אותן, ציור או דיגום על גבי הרהיט הפינתי " המעלים" ויזואלית את הפינה.
ניתן לבחור את אחד היישומים ולבחון לאורך זמן ( שבועיים- שלושה , לפחות ) את השפעתו בחלל.

דורית גוזיקביץ' רמתי DORITA STUDIO
אדריכלית פנים BScTeויועצת פאנג שואי fsrc

www.doritastudio.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוריתה סטודיו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]