חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פרוסטטה - הגדלה שפירה של בלוטת הערמונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: 10 טיפים לערב קריוקי קריוקי די ג'יי

נושא המאמר: 10 טיפים לערב קריוקי מוצלח!
מאת: דור אגם   שמור מאמר למועדפים

10 טיפים לערב קריוקי מוצלח!

החלטתם לארגן ערב קריוקי? מצויין! ערב קריוקי הוא חוויה מדהימה מבדרת ומגבשת שמתאימה לכל סוג אירוע ומטרה,
אז הינה 10 טיפים לערב קריוקי מוצלח!
כך נבטיח ערב מוצלח ומהנה לאורחים שלנו שידברו עליו עוד המון זמן!

1)לאחר בחירת תאריך והערכת כמות המוזמנים עלינו לבחור מקום שבו הערב ייתקיים:
חשוב מאוד להתחשב בכמות המוזמנים המשוערת ביחס למקום, כך נדע איזה גודל של מקום רצוי.
*ממליץ לערוך את ערבי הקריוקי שלכם בבית, כך האוירה באירוע תהיה משפחתית חמימה ובייתית יותר, מה שייגורם לאורחים שלכם הקלה ברמת המבוכה ושיתוף פעולה מוצלח.
במידה ובייתכם קטן בייחס לכמות האנשים המוזמנת ניתן לקיים את הערב במספר מקומות נוספים: מסעדה, לופט, אולם, וילה להשכרה וכו'.

אז יש לנו תאריך, רשימת מוזמנים ומקום כעת נבחר את מפעיל הקריוקי שלנו:
אז כייצד נבחר את מפעיל הקריוקי המתאים ביותר?

2)בחירת מפעיל- לבחירת מפעיל הקריוקי שלנו יש חשיבות רבה, הוא אחראי על הבידור של האורחים ופס הקול של הערב מתחילתו ועד סופו! בחירה נכונה של מפעיל תבטיח ערב מוצלח.
חשוב שיהיה חיבור ואינתרקציה ביננו לבין המפעיל שלנו. המפעיל חייב להיות קשוב אכפתי, זה ישפיע ישירות על על העבודה שלנו מולו לאורך כל הדרך וכמובן שגם על האירוע עצמו.


3) רשיון- למפעיל קריוקי חייב להיות רשיון להפעלת קריוקי בציבור, את הרשיון המפעיל מקבל מהחברה שמייצרת ומספקת את הפלייבקים של הקריוקי (עליהם אנו שרים).
למה חשוב לנו שלמפעיל שלנו יהיה רשיון להפעלת קריוקי? הפעלת קריוקי ללא רשיון היא עברה על החוק! מה שהופך אתכם לשותפים לעברה.
בנוסף כאשר המפעיל הוא בעל רשיון, תוכלו להיות בטוחים שהפלייבקים שהוא מפעיל הם האיכותיים ביותר, ולא פלייבקים שהורדו מהאינטרנט באיכות נמוכה ובצורה חובבנית (זה ישמע בהתאם וישפיע על איכות הערב שלכם).

4) נסיון ומקצועיות- חשוב שלמפעיל שלנו יהיה נסיון בתחום ושיהיה מקצועי וברמה גבוהה, את הנתונים הללו אנו יכולים לגלות במספר דרכים:
שיחה עם המפעיל ושאילת שאלות.
קביעת פגישה והיתרשמות.
המלצות מחברים.

5) פלייביקים- הפלייבקים הם מנגינת השיר וסרטון המילים המוקרנים ונשמעים ועליהם אנו שרים, חשוב שלמפעיל שלנו יהיה מגוון רחב של שירים וסגנונות, במיוחד בסגנון שמתאים לערב ולאורחים שלנו (ים תיכוני, ישראלי,ארץ ישראל, לועזי וכו).

6) ציוד- למפעיל שלנו חייב להיות ציוד מקצועי חדשני ומותאם לערבי קריוקי, במידה והציוד לא יהיה מקצועי זה ישפיע על איכות הערב ועלולות לקרות תקלות במהלכו (דבר ישפגע באופן משמעותי באיכות הערב ובהנאה).
אז איזה ציוד נדרש ממפעיל מקצועי: רמקולים, מחשב להפעלת הפלייבקים(ולא DVD), מיקרופונים, מיקסר- חשוב שבמיקסר תהיה אפשרות להוספת אפקטים על השירה כמו "אקו" ו "דיליי" לשירה יותר איכותית, מקרן ומסך להקרנה
וחוברת עם כל הפלייבקים שממנה ניתן לבחור בשיר הרצוי.
*ממליץ שלמפעיל שלכם תיהיה גם פלטה של די ג'יי ותאורה כדי לאפשר לשלב מסיבת ריקודים במהלך הערב על כך ארחיב בהמשך.

7) מפעיל קריוקי שהוא גם די ג'יי- ממליץ בחום לבחור מפעיל קריוקי שהוא גם די ג'יי, כך במידה ונרצה לגוון בערב או במידה וההיענות של האורחים שלנו לשיר תהיה נמוכה או שסתם מתחשק לנו לרקוד ולעשות שמח!
נוכל לבקש מהמפעיל שלנו להקפיץ את הקהל עם הלהיטים החמים ביותר! כך נשלב ערב קריוקי חוויתי מגבש ומהנה עם מסיבת מקפיצה עם כל הלהיטים, ללא ספק ערב מוצלח שעונה על כל הציפיות.

8) מחיר- תווך המחירים הוא 500 - 1000 שח' חשוב לציין המחיר לא משפיע האופן ישיר על איכות ומקצועיות המפעיל, יש מפעילים שמעדיפים לקחת מחירים נמוכים יותר וכך להפעיל יותר אירועים והפוך.

9)מוזיקת רקע- חשוב לוודא עם המפעיל שלנו שיש לו גם שירי רקע מתאימים לקטעים "המתים" של הערב (הפסקת אוכל, בין שיר לשיר, בקבלת הפנים וכו').

10)תאום אישי מול המפעיל- לאחר בחירת המפעיל לפי הכללים יש לעדכן את המפעיל היכן מתקיים האירוע? האם במקום פתוח או סגור? כמה מוזמנים? מתי(שעה)?
חשוב מאוד שאותו המפעיל שבחרנו ושנוצר ביננו חיבור ואיתו תיאמנו את הכל יגיע לאירוע ושלא ישלח מישהו אחר במקומו, כך נמנע מתקלות והפתעות לא נעימות.

לסיכום:
ערב קריוקי, חוויה מושלמת לכל אירוע ומטרה מבדר מגבש ומהנה בו כל האורחים שלכם יקחו חלק בחוויה ויגשימו חלום קטן, עם מסיבת מקפיצה
ללא ספק ערב מושלם שעונה על כל הציפיות.

אשמח לראותכם בשמחות שלכם.

דור אגם

DJ-DOR

מוזיקה בהתאמה אישית לכל אירוע

קריוקי למסיבות מהנות בכל סגנון
מפעיל מוסמך ובעל רשיון

הגברה ותאורה לכל מטרה

שירות מקצועי אמין ואדיב

מחיר נוח לכל כיס

DJ-DOR ה - DOR הבא באירוע שלכם

לפרטים התקשרו ותופתעו!

______________________________________________________________________

דור: 052-2553497 טלפקס:03-5333714
[email protected]
חפשו אותי ב FACEBOOK






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דור אגם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]