חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החלטת לעזוב את מקום העבודה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין עורכי דין הליך פשיטת רגל עורך דין פשיטת דין

נושא המאמר: יתרונות פשיטת רגל
מאת: יתרונות פשיטת רגל   שמור מאמר למועדפים

הליך של פשיטת רגל ננקט כאשר אדם חייב כספים רבים לנושיו בעסק כלשהו והוא לא רואה כיצד יוכל לממש חובות אלה. כאשר אדם מגיע למצב כזה הוא יכול לנסות ולהתחמק מהנושא, לחכות עד שההוצאה לפועל תגיע ותעקל את רכושו או שהוא יכול להודיע על הליך פשיטת רגל. הליך פשיטת הרגל מומלץ מבחינות רבות והיתרונות שלו ברורים מאוד עליו ממליצים עורכי דין. המטרה של הליך פשיטת הרגל היא לנסות לחלק את החובות של החייב בין נושיו וסגירת קצוות כלכליים תוך כדי כינוס הנכסים של החייב.
מה היתרונות של פשיטת רגל מבחינת הנושים?
הליך של פשיטת רגל לא נעים לאף אחד מן הצדדים – בין אם מדובר לחייב שצריך למצוא דרכים יצירתיות כיצד להחזיר את חובותיו ובין אם מדובר בנושים שלא קיבלו את שכר עבודתם. כאשר עסק מתמוטט יכול אדם להכריז על פשיטת רגל, דבר שמשמש יתרון גדול עבור הנושים. במידה והנושים מחכים להוצאה לפועל הם יימצאו כי ההליך לא תמיד יעיל מספיק וכי הכסף שמוחזר להם לא יהיה במלואו, כמו כן החייב יכול להסתיר נכסים רבים בעת ההוצאה לפועל. לעומת זאת, הליך פשיטת הרגל הוא גלוי ומבטיח את התשלום לנושים.
מה היתרונות של הליך פשיטת רגל מבחינת החייב?
המזל לא משחק לכף ידו של כל אחד, ובמיוחד עם המשברים הכלכליים שארצנו , והעולם ככלל, עובר בשנים האחרונות, אי אפשר לדעת מה יקרה בפתיחת עסק חדש. התחרות מאוד גדולה ועסקים רבים מגיעים למצב של פשיטת רגל. הליך פשיטת הרגל הוא יתרון גדול גם לחייב שסוגר מעגל ומסתייע בגופים אחרים על מנת להסדיר את חובותיו מבלי שהנושים ימשיכו וירדפו אותו לאורך חייו ומבלי שיהיה צורך לעקל את רכושו ולהשאירו בלי כלום. כמו כן , בתום ההליכים יוכל להגיש החייב בקשה לצו הפטר.
מה הוא הפטר וכיצד הוא משמש יתרון בהליך פשיטת הרגל?
בקשה לצו הפטר מוגשת במקרה שאדם רוצה להיפטר מחובותיו ולפתוח בחיים חדשים. לאחר הכרזה על פשיטת רגל יכול אדם לבקש הפטר לאחר שסיים את חובותיו. את ההפטר ניתן להגיש מיד לאחר הכרזה על פשיטת רגל ויש להודיע על כך לנושים. קורס הנהלת חשבונות, לימודי תעודה.

www.bolesh.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יתרונות פשיטת רגל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]