חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השוואה בין כמה גישות לבחירה ותכנון של לימודים, תעסוקה וקריירה.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין תעבורה עורך דין לענייני תעבורה

נושא המאמר: יש לכם בעיות משפטיות בנושא תעבורה?
מאת: דוד דגן   שמור מאמר למועדפים

דיני תעבורה נחשבים לחלק מן המשפט הפלילי, ולכן – מי שעובר על החוק בעניין תעבורה, צפוי לו משפט שעלול להוביל גם לעונש של מאסר בפועל. למעשה, דיני התעבורה כוללים את כל הפעולות שנעשות ברכב. במדינה צפופה שיש בה המון תאונות דרכים מדי שנה ועבירות תנועה לא מועטות, מערכת האכיפה ושוטרי משטרת – התנועה האמונים על אכיפת חוקי התעבורה עושים ימים כלילות כדי לטפל בבעיות כמו חניה במקומות אסורים, דרך שיטור בכבישים ומבצעי אכיפה ועד לטיפול בתאונות דרכים קטלניות שחיי אדם נקטלו בהם.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול
בהתאם לנתונים מצערים שעולים מעל לפני השטח, כי השתייה היא גורם מרכזי לתאונות דרכים קטלניות שנהרגו או נפגעו בעקבותיהן בני אדם – כך גם מערכת החקיקה הטילה עונשים חמורים יותר למי שייתפס שיכור בנהיגה. מצד אחד – החלו מבצעי אכיפה גדולים ותדירים בכבישים לצורך בדיקת נהגים שתויים, אולם כשהדיון הגיע לבית המשפט, ניתן היה להוכיח לגמרי אחרת באמצעות עורך דין לתעבורה.

מכשיר הינשוף ואמינותו
היות ומכשיר הנשיפה שבודק את רמת אדי האלכוהול בליטר אויר נשוף (ולכן הוא מכונה "הינשוף") הוא המשמש העיקרי לבדיקה שגרתית של נהיגה בשכרות, הוא הכלי שלכאורה מפליל את הנהג, אולם גם זה שיכול להציל אותו מחמת עונש או רישום פלילי. פניה לעורך הדין המומחה לעניין היא הדבר הראשון שרצוי לעשות לאחר בדיקת הינשוף.

טיפול בדו"חות תנועה
מי שעבר עבירת תנועה כמו למשל מהירות מופרזת או אי ציות לרמזור עצור, כמו גם שימוש למעקף בשוליים הימניים או חציית פס לבן ושוטר עצר אותו לכתיבת דו"ח, יכול לפנות גם הוא לעורך דין תעבורה כדי לערער על ההחלטה, כל עוד יש לו ברירת מחדל לפעולה בנושא.

לקבלת פרטים נוספים וכדי ללמוד עוד על המקרה שלכם אתם מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין תעבורה. השאירו את הפרטים שלכם בלחיצה על הקישור צור קשר ונציגנו יחזורו אליכם בהקדם.

www.tabura.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד דגן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]