חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כמה אנחנו באמת חופשיים לבחור בחיים שלנו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרסום מאמרי תיירות travelpedia

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תביעה קטנה סוכנות נסיעות חברת תיירות חברות תעופה

נושא המאמר: הציפייה והאכזבה - תביעה נגד סוכנות נסיעות
מאת: עו"ד אשר רוטבאום   שמור מאמר למועדפים

החשש הגדול של נופשים כאשר הם מזמינים חופשה בחו"ל הוא להסתמך על התמונות אשר מופיעות באתר האינטרנט של המלון ו/או על דברים הנאמרים על ידי סוכן נסיעות. לא פעם קורה כי סוכני הנסיעות מבטיחים הרים וגבעות לנוסע וזאת על מנת למכור כמה שיותר ולגזור את העמלה המובטחת להם על ידי החברות. אולם, כאשר כף רגלו של הנוסע דורכת בבית המלון הוא נדהם לגלות כי המלון רועש, מערכת מיזוג אוויר לא פועלת, המיטות והסדינים מלוכלכים וחלק משירותי המלון בכלל לא בשימוש (בריכה, סאונה וכד').

אם אתם מרגישים שהוליכו אתכם שולל ומצבו של המלון לא תואם את ההבטחה שקיבלתם מסוכן הנסיעות, הנכם זכאים לפיצוי בגין עוגמת הנפש. מניסיוני, בענף התיירות וזאת כמי שייצג במאות תיקים חברות תיירות בבתי משפט, רצוי מאד כי הנוסע יפנה לעו"ד לצורך ניסוח כתב התביעה אשר יוגש לבית משפט לתביעות קטנות. יוסבר, כי בית המשפט לתביעות קטנות נוטה לרוב לפסוק לטובת "האזרח הקטן".

כתב התביעה אשר מנוסח בצורה מקצועית על ידי עורך דין הבקיא בתחום התיירות והתעופה משמש לבית המשפט כלי אשר יוכל למקסם את גובה הפיצוי אשר יוענק לנוסע.

טענות ההגנה הנפוצות של חברת הנסיעות במקרה מעין זה, היא כי משרד התיירות המקומי הוא זה שדירג את המלון, ולכן אם הנוסע רוצה להלין על איכות המלון עליו להפנות את תביעתו למשרד התיירות המקומי בחו"ל. באשר לתחזוקת המלון מתנערות חברת הנסיעות בטענה השכיחה כי היא איננה אחראית לתקלות תפעוליות וכי האחריות רובצת לפתחו של בית המלון.

הסרת האחריות מעל כתפי החברות והשארת הלקוח ללא מענה וללא פיצוי הולם אינה מתקבלת בעין יפה על ידי בית המשפט. בפסיקה נקבע לא אחת כי על ספקי חבילות הנופש והנסיעות לבדוק האם האינפורמציה המפורסמת על טיב השירותים בבית המלון אכן נכונה ולא להסתמך על הפרסומים של משרד התיירות המקומי. יתרה מכך, על סוכן הנסיעות ועל מי שמארגן חבילות נופש לברר את כל הפרטים אודות המקום, פרטי החדרים והשירותים הניתנים במלון, וכן כל פרט מהותי יוצא דופן שמן הראוי להעיר את תשומת לב הנוסע בטרם הזמין את חבילת הנופש. אם יש בידי סוכנות הנסיעות מידע אודות תנאים השוררים במלון, כגון שהוא מלוכלך ו/או אינו מתפקד כהלכה, אך הוא בחר ביודעין או שלא ביודעין להעלים מידע זה מהנוסע הרי שהוא מפר את ההסכם בינו לבין הלקוח.

הכותב הנו ראש משרד עורכי דין אשר רוטבאום ושות', העוסק בדיני התעופה ותיירות.

כל המידע המוצג במאמר הינו מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחבר אינו נושא באחריות כלשהי כלפי מאן דהוא והלה נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

rotbaumlaw.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד אשר רוטבאום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]