חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רישום והקמת חברה בחו"ל





    קישורי טקסט (לפרטים)




להשכרה משרדים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השקעה נדלן דירת מגורים

נושא המאמר: יתרונות ההשקעה בדירות מגורים
מאת: עו"ד גיא מנדלסון   שמור מאמר למועדפים

בזמנים המודרניים בהם אנו חיים, בני האדם עובדים קשה מאוד בכדי להתקיים בכבוד. לכל דבר יש מחיר, וכמו שלימדו אותנו תמיד - "שום דבר לא מגיע חינם". מהסיבה הזו כדאי לדעת מה לעשות עם הכסף שלנו. כיצד משקיעים אותו? איך מוצאים את אפיק ההשקעה שישמור היטב על ערך ההכנסות הפנויות שלנו? השקעה בנדל"ן הייתה - ותהיה תמיד כנראה – התשובה לשאלות הללו.
כיצד יוצרים תזרים מזומנים קבוע?
השקעה בחסכונות כמו פק"מ, אג"ח או הבורסה, כרוכה בסיכון לא מועט. התנודות באפיקי ההשקעה האלה עלולות להיות קיצוניות מידי, או שהרווח הצפוי מהם עשוי להיות נמוך מידי בהשוואה לרמת ההשקעה. השקעה בדירות מגורים, לעומת זאת, עשויה להיות האפשרות האטרקטיבית ביותר עבור מי שרוצה להשקיע את כספו נכון. דירות מגורים מניבות הכנסה קבועה שעולה כמעט מידי שנה ובאופן קבוע. אזור שבו הביקוש לדירות להשכרה הוא גבוה יתרום לכך שההשקעה הכספית שלכם תוחזר תוך זמן קצר ובמינימום השקעה נוספת מצידכם. חשבו על כך – כל שעליכם לעשות הוא למצוא דיירים מתאימים ונוחים – ולקבל את שכר הדירה מידי חודש.
כמובן שהשקעה נוספת בנכס תניב רווחים נוספים – זהו חוק בסיסי בכלכלה פשוטה. אם ברשותכם נכס במצב בינוני או גרוע – השקעה קטנה נוספת תעלה בצורה מיידית את ערך הדירה ותסייע לכם להגדיל את הרווחים העתידיים מהנכס. השבחת הנכס תורמת להעלאת הביקוש שלו, ובכך גם ליכולת שלכם לבקש סכום גבוה עבור השכרתו, לעיתים אפילו גבוה מהממוצע בשוק. גם כאן תוכלו להחזיר לעצמכם את הסכום שהשקעתם תוך זמן קצר.
דרך נוספת להעלות את ערך הדירה להשכרה שברשותכם היא השפעה על שאר דיירי הבית לשיפוץ ושיפור המבנה וסביבת המגורים. במקרה הזה ההשקעה מצידכם עשויה להיות נמוכה מאוד (זכרו שהוצאות על שיפוץ בניין המגורים מתחלקות בין כל הדיירים ובעלי הבתים) והתשואה הצפויה תעלה.
השקעות בנדל"ן – השפעה ישירה על גודל הרווחים
תוכלו לראות אם כן, שבשום אפיק השקעה אחר לא תוכלו להשפיע על הרווחים הצפויים לכם, כפי שתוכלו להשפיע במקרה של השקעה בנדל"ן. בניגוד להשקעה במניות, בקרנות או באגרות חוב – כאן כוח ההשפעה שלכם על הרווחים מההשקעה הוא כמעט מוחלט. נכון, שוק הנדל"ן גם הוא סובל מעליות וירידות, אולם אלה משפיעות הרבה פחות על בעלי הנכסים מאשר ההשפעה שיש להשקעות אחרות על משקיעים. השקעה בנדל"ן אם כך היא השקעה יציבה, נבונה ובטוחה, בעיקר בימים אלה של חוסר בטחון בכל הקשור להשקעות כספיות באפיקי ההשקעה המסורתיים.



mendelson-law.co.il/lp/info.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד גיא מנדלסון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]