חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מציאת שרברבים טובים בישראל זו משימה קשה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכון יופי טיפולי פנים קוסמטיקה קוסמטיקאית

נושא המאמר: הצלחתו של מכון יופי
מאת: ליהיא וקנין   שמור מאמר למועדפים

אם את לא משתפרת ... את הופכת לגרועה יותר. אם את לא משתפרת את חוזרת אחורה.
למדי להיות פרואקטיבית. חשבי על דברים לעומק. חשבי על מה שבאמת חשוב להצלחתו של המכון יופי שלך. חשבי על רעיונות חדשים, טובים יותר, יותר גישות ויעילות לטיפול יופי, יותר יעילות כלפי הלקוחות והעובדים שלך. תארי לעצמך מה הלקוחות שלך רוצים ולאחר מכן תנסי ליישם זאת במכון יופי שלך. תארי לעצמך מה העובדים שלך ירצו, ולאחר מכן עזרי להם, תמכי בהם ועודדי אותם להגיע לרמות חדשות של הישגים. רכזי את המאמצים שלך להפוך את המכון יופי לרווחי, לעסק שאת יכולה לאהוב ולהיות גאה בו.
נקי את העומס מהמוח שלך, כך שתוכלי לתכנן ולעבוד לקראת המטרות שלך. אם את לא משתפרת ללא הרף את נותנת סיכוי למתחרים להדביק את הפער. הכירי בכך שגם חברות גדולות, לא משנה כמה מוצלחות הן, אין כל ערובה שהן תמשכנה להצליח, וזה חל על כולנו.
אין מקום לשאננות בקרב מנהיגים עסקיים. מנהיגי שירות מוצלחים הם מנהיגים שלעולם אינם מרוצים לחלוטין עם התקדמותם. הם ללא הרף יחתרו לשיפור מתמיד. תכנני עכשיו לשיפור והצלחה בעתיד. בזמן תהליך התכנון התמקדי במה שהלקוחות שלך באמת רוצים. הטכנולוגיה, השוק, ואפילו אנשים עצמם הפכו להיות יותר מסובכים ממה שהם היו.
כדי להצליח בגיל זה את חייבת הכשרה מתאימה, ניסיון והיגיון בריא. את חייבת לשלב את כל הגורמים עם טכניקות חדשות.
אל תפחדי לשאול אנשים ולשאול לעצות והדעות שלהם. כמובן שאת לא צריכה לקחת את עצתם, אבל את יכולה לקבל תובנות רבות ערך, או שנקודת המבט שלהם עשויה לעורר רעיונות ומחשבות חדשים שאת יכולה להשתמש בהם. אני לא בהכרח מדברת על דברי מומחים בתעשיית יופי, אני מדברת על החבר שלך, השכן , הדוד, האבא וכו' . לכל אחד יש דעות ורעיונות ולפעמים אפשר לשלב בין רעיונות שונים של אנשים שונים וליצור משהו מוצלח שלא חשבת עליו בעצמך.

מה באמת עושה מכון יופי וטיפוח עור לעסקי ומוצלח?

האם זה מספיק שיש לך מוצרים וטכניקה מצוינים? לא נראה לי.
כשרון לבד זה לא מספיק. זה צריך להיות בשילוב עם תכונות אחרות כמו מסירות, יכולת שיווק ויצירתיות. את צריכה להיות סקרנית לתעשיית היופי וצריכה להיות לך התשוקה ללמוד. קוסמטיקאית שאפתנית ובעלת מוטיבציה תמיד מחפשת תשובות והולכת למצוא פתרונות.
עם מומחיות, מוטיבציה וסקרנות, את כבר נמצאת במצב בסדר גמור. עם הזמן תקבלי גם את הניסיון הדרוש בטיפולי פנים וגוף ולאט לאט תיצרי לעצמך שם של קוסמטיקאית מובילה.
שימי לב לתכונות שעושות את הבדל. עם התמדה, אמון ועקביות, תוכלי לחדד ולהגדיר את היכולות שלך ליצירת מופת.
את לא יכולה להרגיש מוכנה לתכנן. ייתכן שיש לך מושג קלוש, אבל הדרך טובה ביותר היא לכתוב את זה. ברגע שאת מתחילה לכתוב, את מגלה לעתים קרובות שאת יודעת יותר, ממה שחשבת שידעת. זכרי תמיד לשאול ולחקור ופשוט להתחיל עם מה שיש לך. אם זה לא מושלם, זה בסדר. זה לוקח זמן לדברים להתגבש ולהתפתח. עם זמן, תוכלי להשלים את הפערים, כדי להפוך את העסק שלך יותר מלא ורווחי.
נשאר לי רק לאחל לך בהצלחה. וזכרי גם אני התחלתי מ"אפס" ולאט לאט הגעתי למכון יופי בעל שם מוביל בת"א ובארץ.

www.lihibeauty.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליהיא וקנין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]