חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המכירה הטבעית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שימור לקוחות מועדון לקוחות מועדוני לקוחות שיווק

נושא המאמר: שימור לקוחות ע"י הפעלת מועדון לקוחות
מאת: יאיר אבני - מחוץ לקופסה    שמור מאמר למועדפים

דווקא בימים אלו של האטה כלכלית החשיבות בשימור לקוחות גדלה. כלל ידוע לכל סטודנט שנה ראשונה במנהל עסקים הוא, שעלות השגת לקוח חדש לעסק גבוהה לפחות פי חמישה מעלות מכירה דומה ללקוח קיים. שימור לקוחות קיימים, לכן, הינה פעולה שמשתלמת תמיד לבעלי עסקים, וכיום אף יותר מתמיד.

מה זה מועדון לקוחות אינטרנטי?
מועדון לקוחות אינטרנטי הינו כלי שיווקי המאפשר לבעלי עסקים לשמר את לקוחותיהם הקיימים, לשמור על קשר אישי וחם עמם, ליידע אותם על מבצעים וחידושים בעסק ולמצב את העסקים כמומחים בתחומם, ועוד יתרונות. השיטה היא משלוח ניוזלטר (בד"כ אחת לחודש) ללקוחות העסק, המכיל כתבות תוכן מעניינות בתחומי עיסוק העסק, חידושים אחרונים על הענף, יידוע על מוצרים ושירותים חדשים, הפניות לאתר העסק, מבצעים מיוחדים ל"חברי מועדון הלקוחות" בלבד, סרטונים רלוונטיים לתחום עיסוק העסק וכך הלאה.

המטרות המרכזיות של מועדון לקוחות
למועדון לקוחות באינטרנט ישנן מספר מטרות מרכזיות:
• שימור הלקוחות הקיימים ע"י הגברת שביעות רצונם מהקשר האישי ושירות העסק
• הגברת תדירות השירות לכל לקוח ולקוח
• הפיכת לקוחות מזדמנים ללקוחות קבועים
• הגדלת סל המכירות והיקפן ללקוחות הקיימים
• הפיכת לקוחות אפשריים (מתעניינים) שנרשמו באתר העסק ללקוחות פעילים
• יצירת תדמית חיובית לעסק ומיתוגו כבר סמכא בתחומו בעיני הלקוחות
• בשורה תחתונה: הגדלת המכירות ושורת הרווח של העסק!

מהם היתרונות הנוספים של מועדון לקוחות באינטרנט?
בנוסף למשלוח הניוזלטר האינטרנטי האישי (שם כל לקוח מופיע אישית), מאפשר מועדון לקוחות באינטרנט יתרונות רבים נוספים. המועדון לקוחות מאפשר משלוח אוטומטי של ברכות יום הולדת, או ימי נישואים, וכן ברכות מעוצבות לחגים. הוא מאפשר בנוסף לעסקים להודיע לשמור על קשר שיווקי רציף וצמוד עם לקוחות הקיימים ולהגדיל מכירות עבורם ע"י פנייה תקופתית מתאימה בתום טיפול, או רכישה, או חידוש שירות וכך הלאה. לדוגמא: הוא מאפשר לסוכנות ביטוח משלוח ניוזלטר מתאים ללקוח שמועד חידוש הפוליסה שלו עומד להסתיים, או למרפאת שיניים לשלוח מבצע מיוחד לטיפול שיננית, ללקוחות שעברו מספר חודשים מאז טיפול השיננית שלהם. דוגמא נוספת: סוכנות רכב יכולה להציע שירות תיקונים בהנחה קצת לפני תום תקופת האחריות לרכב שנרכש על ידה, וכך הלאה.

איך מתבצע בפועל הפעלת מועדון לקוחות ברשת?
כמובן שבעלי עסקים יכולים להפעיל לבדם מועדון לקוחות אינטרנטי וזאת ע"י רכישת פלטפורמת הפצת דיוורים מתאימה. קיימות בשוק מספר רב של חברות המציעות פלטפורמות מסוג זה. הבעיה היא שבד"כ לבעלי עסקים, בעיקר בעלי עסקים קטנים ובינוניים, אין את הזמן ואת כוח האדם המתאים ואף את הידע הנדרש כדי להפיק ולהפעיל מועדון לקוחות אינטרנטי יעיל, צמוד מטרות שיווקיות ברורות וברמה מקצועית כפי שמתחייב משירות ייצוגי וכה חשוב למרבית העסקים.

פתרון לכך קיים ע"ח חברות חיצוניות מקצועיות המתמחות בהקמה וניהול שוטף של מועדון לקוחות עבור עסקים וחברות. חברות איכותיות בתחום זה מבצעות כמעט הכל בעצמן, כולל כתיבת תכנית השיווק השנתית להפעלת המועדון, כתיבת המאמרים והכתבות, הכנת מבצעים, מסירת דוחות סטטיסטיים לניתוח תוצאות הדיוורים לאחר הפצתם ועוד. כך יכול העסק ובעליו להתמקד בעיסוקיו, ועם זאת ליהנות מאותם יתרונות רבים המושגים ע"י הפעלת מועדון לקוחות וזאת ע"י חברה חיצונית שזו מומחיותה, בד"כ בעלויות סבירות מאד, שכל עסק יכול להרשות לעצמו.







www.box87.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יאיר אבני - מחוץ לקופסה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]