חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חופשה שנתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות תזונה נכונה אסטיקה אורח חיים בריא

נושא המאמר: עשרת הדיברות למראה גוף בריא הרבה יותר - אורח חיים בריא - תזונה נכונה - בריאות - אסטיקה
מאת: שי אלנקרי   שמור מאמר למועדפים

לא פעם אנו שומעים אם תאכלו את זה...תיהיו בריאים ואם תאכלו את זה... תיראו טוב יותר וכך הלאה. עכשיו מחקרים רבים מוכיחים את הקשר לבין מה שאנו אוכלים (בעצם מה שמכניסים לפה) לאיך שאנו נראים... כדי להיראות טוב צריך לאכול טוב ובריא. הנה עשרת המאכלים המובחרים שבגללם תיראו טוב הרבה יותר.

1.מים -
שתייה מרובה של מים עוזרת לעור להישאר רך ויותר צעיר על ידי שמירת לחות הגוף ,ובנוסף המים עוזרים לנו גם בתהליך הירידה במשקל ובמהלך הפעילות הגופנית.

2.ויטמין C-
נלחם במחלות וזיהומים ,ידעתם גם שהוא עוזר לייצר קולוגן שמסייע לעור להישאר אלסטי ומעוצב ללא קמטים, נמצא בפירות הדר ,תות שדה ,עגבנייה,ברוקולי חסה ועוד מגוון רחב של פירות וירקות.(ניתן לצרוך בקפסולות).

3.תה ירוק-
עשיר באנטי אוקסידנטים(נוגדי חמצון)נמצא גם שעוזר בתהליכי ההרזיה והורדת הכולסטרול.

4.סויה- חלבון הסויה עשיר בחומצות, אמינו ויטמין E ועוד נוגדי חימצון אחרים ששומרים על לחות העור.

5.חומצות שומן חיוניות-
אומגה 3ו-6 שידועים כשומן הטוב שנמצא גם בדגים ואגוזים,עוזר לשער ,לעור ,לציפורניים ולשרירים ,מסייע בריכוז וטוב לזיכרון מצויין לאנשים שעושים דיאטה ,בקיצור משפר את המצב הגופני בגדול.

6.חלב-
חלב זהו לא עוד טריק שיווקי זה אמיתי הוא עשיר בסידן וויטמין B2 B1 B12 התורמים לייצור כדוריות דם אדומות העוזרות לסחוב יותר חמצן לתאים. עשיר בויטמיןD שטוב לעצמות ולשיניים בריאות.

7.ירקות ירוקים-
עשירים בויטמינים כמו A,C,E ברזל וסיבים,עשיר באנטיאוקסידנטים ובויטמין E המסייע לבריאות העור ולמראה צעיר ורענן.

8.יוגורט-
ליוגורט יש את תכונות החלב רק שביוגורט יש גם "חיידקים" ידידותיים העוזרים למערכת העיכול.

9.שום-
המון תכונות טובות לשום כמו:הורדת לחץ דם,הורדת הכולסטרול,מניעת מחלות כלי דם ואפילו עוזר למנוע סרטן. ברור שהפה לא מריח טוב אחרי שום אבל זהו החיסרון היחידי(יש אפשרות לבלוע בקפסולות) הוא עשיר באנטיאוקסידנטים המסייעים לנו להיראות טוב וצעירים יותר.

10.שוקולד- כן כן ,בסדר אני די לא אוהב להמליץ עליו אבל מחקרים מראים שאמנם זהו לא המאכל הבריא ביותר על פני כדור הארץ אבל יש לו השפעה גדולה על מצב הרוח ע"י העלאת האנדרופינים והסרוטונין העוזרים לנו להישאר רגועים ולהרגיש נינוחים. אז אם תוכלו קובייה או שניים אחת למספר ימים דבר לא ישתנה,ועל זה נאמר כשאנו מרגישים טוב אנו נראים טוב ראו זאת על עצמכם והיווכחו! מי יכול להתווכח עם זה?

מאת : שי אלנקרי מאמן כושר אישי ומנהל מקצועי INTERBODY

www.interbody.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי אלנקרי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]