חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שלילה בעקבות נהיגה בשכרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הידרו הידרופוניקה הידרו גארדן נורות לגידול צמחים

נושא המאמר: נורות לגידול צמחים
מאת: גיא   שמור מאמר למועדפים

נורות הגידול הן למעשה חיקוי מלאכותי לתפקידה של השמש בטבע. מיכוון שבנורות אלו משתמשים בדר"כ בחדרי גידול סגורים, יש צורך להתאימן לצורכי הצמחיה, הן מבחינת אורך גל הנורה (ספקטרום), גווני החום (קלווין) וכמות הלומינים (יחדות אור).
כשהצמחים מצויים בתקופה של צמיחה הם "משתמשים" בספקטרום הכחול (בעין אנושית נראה כאור לבן)וכשהם נכנסים לשלב הפריחה הם משתמשים בספקטרום האדום (בעין אנושית נראה כאור צהוב). רב הפעילות מתבצעת בין 435 ל 675 ננו מטר אך עם זאת יש לזכור שזמני ההדלקה וכיבוי הנורות הוא הגורם העיקרי לצמיחה או לפריחתו של הצמח.
להלן נורות הגידול:
נורת גידול hps (נל"ג- נתרן לחץ גבוה):
זוהי נורה המתאימה לשלב הפריחה, ספקטרום הנורה הינו ספקטרום אדום, בדר"כ בעלת גוון חום של 2100 עד 2700 קלווין. צריכת החשמל והפצת החום מנורה זו גבוה יחסית לנורות האחרות (בהמשך המאמר) אך עם זאת בנורה זו יש את כמות הלומינים הגבוה ביותר, דבר המבטיח יצירת פירות ועלווה שופעת.
נורת גידול mh (מטאל הליד):
נורה זו מתאימה לשלב הצמיחה, ספקטרום הנורה הינו ספקטרום כחול, בדר"כ בעלת גוון חום של 4000 עד 4400 קלווין. גם נורה זו כמו נורת הנל"ג, מפיצה חום רב וצריכת החשמל הינה גבוה יחסית לנורות האחרות, אך כמות הלומינים גבוה מאוד יחסית לנורות המקבילות בתחום.
למעשה נורות אלו הינן הפופולאריות ביותר בתחום ההידרופוניקה והגידול בחללים סגורים.
נורת פלורסנט warm white:
נורה זו מתאימה לשלה הפריחה, ספקטרום הנורה אדום ובדר"כ בגוון חום של 2700 קלווין. צריכת החשמל ופליטת החום של נורה זו נמוכים ביחס לנורת הנל"ג, אך עם זאת כמות הלומינים נמוכה ולכן כמות העלווה והפרי שנקבל מנורה זו לעומת נורת נל"ג נמוכה בהרבה.
נורת פלורסנט cool white:
נורה זו מתאימה לשלב הצמיחה, ספקטרום הנורה כחול, בדר"כ בגוון של 4200 קלווין. צריכת החשמל ופליטת החום של נורה זו נמוכה אף היא לעומת נורת גידול mh. מתאימה כפתרון תאורה בהנבטה, ייחורים וצמח "אמא".
נורת לד led light:
הטכנולוגיה האחרונה בתחום הגידול בחללים סגורים
הספקטרום של נורה זו מדויק ביותר שלא כמו בנורות המקבילות, ובכך למעשה יתרונה (יצור ספקטרום ספציפי לצמח ולא ספקטרום "מפוזר")
הנורה חסכונית בכ-80% בצריכת החשמל ואורך חייה גבוה ביותר (כ- 50000 שעות) אינה פולטת חום ואינה מתחממת אך לנורה זו כמות לומינים נמוכה יחסית לנורות המתחרות.

בחירת הנורות צריכה להעשות לפי תנאי חלל הגידול, גודלו,
נסיון המגדל וצרכיו.
לכל נורה מהרשימה הנ"ל תפקיד חשוב בהתפתחות הצמחים. זיכרו שכשצמח אינו מסוגל להתפתח בחלל סגור אלא עם כן ניצור את כל התנאים הטבעיים בצורה מלאכותית בכדי שיגדל יצמח ויפרח כנדרש. בהצלחה!

www.hydrogarden.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]