חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דרכון רומני - פתרון ליזם ברומניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה לקידום אתר ב 75 ש"ח לחודש - קליק גו
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק ניו מדיה קידום עסקים סלולאר

נושא המאמר: שיווק בסלולאר
מאת: יפתח שאני   שמור מאמר למועדפים

הרי לכם מספר נתונים הקשורים באופן ישיר לאופציית השיווק באמצעות הטלפונים הניידיים:
למעלה מ-50 אחוז מהישראלים מחזיקים ברשותם לפחות מכשיר סמארטפון אחד, בשנת 2012 נמכרו במדינת ישראל יותר טלפונים חכמים וטאבלטים מאשר מחשבים נייחים וניידים גם יחד, היקפי הפרסום באמצעות הטלפונים הסלולאריים גדל באופן משמעותי משנה לשנה.
נתונים אלו מעידים על מגמה צרכנית ברורה: השיווק בסלולאר הוא כבר "הדבר הבא" בעולם הפרסום והשיווק. בכתבה הבאה, ריכזנו עבורכם מספר טכניקות פרסום נפוצות בתחום השיווק באמצעות מכשירי הסלולאר בכלל, ומכשירי הסמארטפונים בפרט.
Sms-כוח המילה הכתובה!
ה-SMS הינו כלי השיווק המסורתי ביותר בכל הקשור לאמצעי השיווק בסלולאר. כיום, עומדות לרשותכם מספר מערכות מתקדמות לצרכי הפנית הודעות טקסט לקהל לקוחות מפולח ומגוון, שאישר את הסכמתו לקבלת הודעות שיווקיות באמצעות ה-SMS.
mms- הודעה דינמית
ה-MMS הוא למעשה אמצעי להעברת הודעות הכוללות תמונות, סרטונים וקטעי מולטימדיה ישירות אל מכשירי הטלפון החכם, התומכים באמצעי השידור השונים.
קוד QR- סורקים ונהנים
קוד ה-QR הוא למעשה אמצעי השיווק המתקשר בין עולם הסלולר לבין יתר אפיקי המדיה הקלאסיים (פרסום פרינט). באמצעות קוד חכם יכולים בעלי מכשירי הטלפונים החכמים לצפות באופן ישיר בכל תוכן דיגיטלי אותו העלתם לרשת האינטרנט. את הקוד החכם ניתן לפרסם בכל אחד מאפיקי השיווק והפרסום שלכם, וכתוצאה מכך, להגדיל את כמות החשיפות לתכנים הדיגיטאליים שלכם- גם באמצעות פרסום בעיתונות המודפסת.
פיתוח אפליקציות
כבר היום, שנתיים לאחר חדירת הסמאטרפונים לחיי כל אחד ואחת מאיתנו, יותר ויותר עסקים עושים שימוש אפקטיבי בפיתוח אפליקציות שונות ומגוונות לצרכיהם העסקיים. האפליקציה הפכה לכלי פרסומי משמעותי, מכיוון שהיא מייצרת מעורבות גבוהה מצידו של הצרכן העושה שימוש באפליקציה. כיום, קיימות חברות תוכנה רבות העוסקות בפיתוח אפליקציות וממשקים נוספים לצרכי שיווק בסלולר. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של פיתוח אפליקציות לפייסבוק וליתר הרשתות החברתיות, התורמות באופן ישיר להגדלת היקפי החשיפה למוצר, השירות או הרעיון אותו אתם מעוניינים לשווק.
התאמת תכני אתר האינטרנט שלכם לטלפונים החכמים
גלישה באמצעות הטלפון הנייד נשמע לרובנו כחלום רחוק עד לפני מספר שנים. כיום, עם כניסת הטלפונים החכמים לכיס של כל אחד ואחת מאיתנו, יותר ויותר גולשים מבצעים יותר פעולות גלישה שונות באמצעות הטלפון החכם מאשר באמצעות המחשב האישי שלהם. הטלפון החכם נמצא נגיש בכל שעות היממה לכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן באופן טבעי, הוא שינה את הרגלי הגלישה של רובנו. כיום, בנייה והקמת אתרי אינטרנט חייבת להיות מבוססת על התאמת האתר לא רק למערכות ההפעלה השונות, אלא גם לצרכי הגלישה באמצעות הטלפונים החכמים.
בנוסף לכל אלו, עומדות בפניכם דרכים נוספות לצרכי שיווק בסלולר. על פי הערכות מומחים בתחום השיווק והטכנולוגיה, בשנים הקרובות, היקפי הפרסום באמצעות הסלולר רק ילכו ויגדלו, ויותר ויותר בעלי עסקים יכירו מקרוב את כל היתרונות הממוקדים של הפרסום והשיווק באמצעות מכשירי הטלפון החכמים.

יתרונות הפרסום והשיווק באמצעות הסלולר
בין יתר היתרונות הפונקציונאליים מהם תוכלו ליהנות באמצעות שיווק בסלולר תמצאו:
1. נגישות מיידית לכל לקוח ולקוח- בניגוד לאמצעי מדיה אחרים, הפרסום והשיווק באמצעות הסלולר מאפשר לכם להגיע ישירות אל ליבו ואל כיסו של הלקוח (תרתי משמע).
2. חדשנות טכנולוגית- אנשים העושים שימוש במכשירי הטלפונים החכמים מהווים את המודל החדש של הצרכן המודרני. דבר המאפשר לכם ליצור מהלכי שיווק ופרסום נועזים יותר, מתוחכמים יותר, ומשכנעים הרבה יותר.
3. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות- השיווק באמצעות הטלפונים החכמים מאפשר לכם ליהנות ממספר פלטפורמות שיווקיות המאפשרות לכם למקד ולפלח בצורה מדויקת יותר את קהלי היעד שלכם, הן ברמת העדפות הצרכניות שלהם, והן ברמת המיקום הגיאוגרפי שלהם. כיום, עומדות בפניכם טכנולוגיות המאפשרות לכם לדוור משלוח הודעות שיווקית ללקוחות הנמצאים במרחק קרוב לבית העסק שלכם בכל רגע נתון.
לסיכום, שיווק באמצעות מכשירי הטלפונים החכמים ילך ויגדל בשנים הקרובות, ויאפשר לכל מפרסם ובית עסק ליהנות מכלים טכנולוגיים חדשניים (שחלקם כבר קיימים וחלקם נמצאים בהליכי פיתוח). כמו כל פרסום במדיה אחרת, גם הפרסום בסלולר, מחייב אתכם לפעול באופן יצירתי, דינמי ומשכנע. תכנון מהלכי שיווק המשלבים בין העולם היצירתי לבין האפשרויות הטכנולוגיות העומדות לרשותכם, מאפשרים לכם להגדיל את המכירות שלכם כאן ועכשיו באמצעות שיווק חכם ומתקדם בטלפונים החכמים.


www.sumo-school.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפתח שאני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]