חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המלצות ועצות שימושיות לנישום לקראת סוף שנת המס ע"פ פקודת מס הכנסה וחוק מע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכנה לניהול עסק תוכנת ניהול עסקים קטנים תוכנת ניהול עסקים בינוניים תוכנת ניהול עסקית

נושא המאמר: טיפים לעסקים בינוניים וקטנים
מאת: אפי להב סמנכ"ל סנזיי תוכנה לניהול עק   שמור מאמר למועדפים

התעסקות בפרטים קטנים אף מקשה על רכישת ידע חדש והתעדכנות בהתפתחויות חדשות בנישה, בה נמצא העסק שלכם, אך יש לעסקים קטנים ובינוניים נקודות קטנות, אשר שימת דגש עליהן יכול להפוך את הביצוע העסקי למוצלח יותר, ואת ההתמודדות עם הבעיות הגדולות מעט קל יותר.

1. פולואפ- לא כל לקוח שתפגוש היום יהיה מוכן ובשל לביצוע עסקה, לעתים קרובות מדיי, בגלל לחץ זמן ועודף מטלות מסוגים שונים, בעסקים קטנים ובינוניים שוכחים לעשות פולואפ לאותם לקוחות ומפספסים לקוח שכבר קנה- ולו רק את הרעיון. אם מאז הוא הבשיל- הסגירה עשויה להיות קלה יותר מאשר עם לקוח חדש, איתו צריך לעבור את תהליך השכנוע מאפס. מבזבזים זמן על איתור לידים ולא על סגירת עסקאות. שימרו מעקב מסודר של לקוחות פוטנציאליים- הוא שווה הרבה כסף.

2. היתרון הייחודי- לא לפעול מכוח אינרציה אלא לשוב, להדגיש ולחדד, את היתרון הייחודי שיש לעסק שלכם על פני המתחרים. בידול יעזור לאנשים לזכור אתכם מה שיקל עליכם לסגור עסקאות. במיוחד כשעסק גדל ונכנסים עובדים נוספים- יש להדגיש בפניהם מה החוזקות והיתרונות של העסק.

3. בקרה תקציבית- עסקים קטנים נוטים שלא להבין את מצבם הכספי באמת, מה שלא מאפשר להם לנהל את כספם נכון. צריך לבנות מערכת בדיקה ובקרה, כדי לראות מה עובד ואיפה העסק נתקע, אילו הוצאות עולות על תרומתן בהכנסות ואיך לתמחר נכון הכנסות והוצאות. אתם שם בשביל הכסף- לא תלמדו לנהל אותו?

4. פארטו- במאמר אחר דיברנו על חוק 80-20 אבל חשוב לזכור אותו בעסקים עם משאבים מוגבלים- 20% מהלקוחות יכניסו לכם 80% מההכנסות. גלו מי הם וטפחו אותם. גלו מה מבדיל אותם מהלקוחות האחרים שלכם, וחפשו עוד לקוחות כאלה.

5. מערכת חברתית- בנו מערכת עסקית סביבכם אשר מאפשרת לחבריה עזרה הדדית בתחומים משלימים, זה כמו פארטו אבל בין עסקים שונים. אם לכם תוכנה לניהול זמן ולהם עסק לבניית אתרים, או תרגום מסמכים, חליפין בין העסקים יכול לסייע לשני הצדדים. כמו כן, כל עסק במעגל העסקים שלכם, יכול לספר עליכם ללקוחותיו- חליפין שכולם יכולים להרוויח ממנו.

6. שביעות רצון לקוחות- מכיוון שהם המפרנסים של העסק והדלק במנוע יש להתחיל בשביעות רצונם ואת כל השאר למקם בעדיפות משנית.

7. להגדיר בברור- מטרות עסקיות, תכנית עסקית, תפקידי עובדים, מה נחשב טוב ומה רע. כשהכול ברור, יש פחות מחלוקות ויותר מקום ליוזמה אישית, כי כל עובד יודע מה נדרש ממנו ומהם הגבולות של המעסיק.

8. לבחור את האנשים נכון- בחירת אנשים מתאימים לתפקיד ולתרבות הארגונית (סגנון העבודה, סוג הקשרים הבינאישיים וכו') יקל בעתיד על ניהולם, ויחסוך לכולם לחץ ומוטיבציה נמוכה. בחירה נכונה גם תתרום להתמדה בתפקיד, מה שיחסוך כסף על איתור והכשרה של עובד חדש.

9. הכירו את המתחרים- היום כשכל כך הרבה מידע נמצא בקצה אצבעותיכם, זכרו כי הוא כך גם עבור המתחרים שלכם, וקחו בחשבון כי הם עושים בו שימוש- עשו בו שימוש גם. לימדו לחפש מידע ברשת ולהכיר את המתחרים באמצעותו.

10. אל תתמקדו רק בהווה- בהרבה מקרים רואים בשיווק מטלה שאת תוצאותיה קשה לראות באופן מיידי ולכן דוחים את ביצועה, קודם כל, יש היום תוכנות ניהול עסקיות, אשר יורידו מעליכם את עולן של הרבה מטלות, ויפנו לכם זמן להצמיח את העסק. בנוסף זכרו כי שיווק היום יתרום למכירות וליציבות העסקית לאורך זמן, ולכן חשוב לשלב בשגרת העבודה גם מטלות ארוכות טווח ולא רק את כיבוי השריפות היומיומי.

11. עדכנו את המידע עליכם- בחומר המודפס, באתר שלכם או ברשתות החברתיות בהן בחרתם להיות פעילים. התחילו מדיוק, אחר כך תהיו יצירתיים. אין טעם בקמפיין יצירתי אם הטלפון ב"צור קשר" הוא של המשרד הישן אותו עזבתם שנה שעברה.


senzey.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי להב סמנכ"ל סנזיי תוכנה לניהול עק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]