חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חלונות בלגיים – מידע מקצועי לצרכן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעוני יוקרה יד שנייה שעוני יוקרה שעוני יוקרה יד-2

נושא המאמר: רקע מעניין אודות שעוני יוקרה
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

רקע מעניין אודות שעוני יוקרה


כאשר אנו מסתובבים בחברת אנשי עסקים מוצלחים ואנשים אשר הגיעו ממזפחות עשירות אנו לרוב מבחינים כי על מפרקי ידיהם מונחים להם שעוני יוקרה. שעונים אלה מעבר לאמצעי למדידת זמן משמשים כמעין סמל סוציו אקונומי של מעמד העונדים אותם. והרי ששעונים יוקרתיים עולים מאות אלפי שקלים.


שעוני יוקרה בין אם מדובר בשעוני יוקרה חדשים או שעוני יוקרה יד-2 מהווים פרט לשימוש בהם למדידת הזמן כתכשיט אשר לא מבייש אף אחד בשל הפרטים הקטנים והדקויות המושקעות בעיצובו אשר ניתן להבחין הבם בקלות. כמו כן, שעוני יוקרה בין אם חדשים או שעוני יוקרה יד שנייה מלמדים גם על אופיו וטעמו של עונד השעון.

למידע על מוכרי שעוני יוקרה יד שנייה

שעוני יוקרה הינם שיעונים אשר ניתן להגדיר אותם ככלל "האצבע" במחיר מינימלי של 10000 ש"ח. כל שעון שעולה פחות אינו "נחשב" לשעון יוקרתי. כמו כן, בשעונים יוקרתיים קיים מנגנון מכני אשר מורכב מגלגלי שיניים , מאזניים , ברגים וקפיצים ללא כל שבב אלקטרוני. כאשר כל שעון יוקרה בין אם מדובר בשעוני יוקרה חדשים או שעוני יוקרה יד-2 חייבים להיות שעונים שוויצרים/גרמנים מאחר ואלו שעונים הבנויים מהחומרים הכי טובים הכוללים פלדת אל חלד ועדשת שעון העשויה מזכוכית ספיר.

שעוני יוקרה ואופנה

שעונים יוקרתיים הם לא שונים, נהפוך הוא, בעולם שבו סטנדרטים אופנתיים הולכים ומשתנים בקצב מהיר דווקא השעון נשאר גורם יציב וקבוע ולעיתים גם האביזר היחיד שיכול לעשות את ההבדל בין הופעה חיצונית יוצאת דופן לבין הופעה ממוצעת. במילים אחרות סגנונות אופנה גבריים עלולים ליפול ולקום רק על פי בחירת השעון הנכון.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]