חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בטחון עצמי אצל נשים בעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יישור שיניים אורתודנטיה

נושא המאמר: טיפולי שיניים וחשיבותם
מאת: טיפולי שיניים וחשיבותם   שמור מאמר למועדפים

טיפולי שיניים. כולנו מפחדים מהם, כולנו חוששים מהיום בו נצטרך לשבת בכיסא המטופלים החללי משהו, אצל רופא שיניים ולעבור טיפול כתרים, הלבנת שיניים, או כל טיפול אחר הקשור בתחום רפואת שיניים. גם אני עברתי טיפולי שיניים רבים והאמת שרק באשמתי. במשך השנים לא שמרתי על שיניי. הייתי מעשן המון, אוכל דברים מתוקים ולא מקפיד על צחצוח שיניים בבוקר ולפני השינה. בטח שלא מעביר חוט דנטאלי, או עושה שטיפת פה. היום, אני יכול להגיד שאני מצטער ובגדול, על כך שלא שמרתי על היגיינת הפה והמחיר הוא רב. לא רק שמדובר בהוצאה כספית גדולה על טיפולי שיניים, אותם אני צריך לעשות למכביר, אלא הזמן והכאב גובים מחיר כבד ממני.

כבר עברתי טיפולי שיניים בלייזר, השתילו לי כתרים ורק שבוע שעבר הייתי אצל רופא שיניים, אשר שם לי גשר בשיניים. אם רק הייתי מספיק פיקח לשמור על שיניי, כל זה לא היה קורה והייתי נמנע מכל מה שכרוך בתיקון השיניים הפגומות שלי. למעשה, זה הכל עניין של מודעות וחינוך. עליתי לארץ באחת העליות הראשונות וגרתי במעברה. לא צריך להיות היסטוריון, או פרופסור לחקר תרבות, כדי להבין שבתקופה ההיא לא הייתה מודעות רבה לנושא, בטח לא כסף ואמצעים לשמור על שיניים בריאות. רפואת שיניים הייתה מושג זר לי ולכל החברה הישראלית דאז והיום אני ורבים מבני גילי משלמים את המחיר. מחיר כבד מנשוא.

היום איני אוכל דברי מתיקה ושומר בקפידה יתרה על צחצוח שיניים והיגיינת החניכיים. אני דואג לחנך את ילדיי לשמור על שיניהם ומפציר בהם לצחצח פעמיים ביום ולהעביר חוט דנטאלי ושטיפת פה, כדי שלא יצטרכו לעבור את הסבל שאני עברתי ועובר עד היום. בכלל, כל התחום של רפואת שיניים הגיע לרמות טכנולוגיות גבוהות מאד. שתלים דנטאליים, הלבנת שיניים, יישור שיניים ואין ספור טיפולי שיניים, שנועדו לתקן את הנזק שיצרנו במו ידינו, בחוסר תשומת לב ובחוסר חינוך נכון לנושא היגיינת שיניים.

www.rightsmile.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טיפולי שיניים וחשיבותם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]