חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשים ואימון - אימון אישי - העצמת נשים - אימון לחיים - אימון ונשים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קופת חולים כללית טלפון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כותרת הדפדפן קידום ושיווק האתר הצלחת אתר קידום אתרים

נושא המאמר: מדוע כותרת הדפדפן באתר תורמת להצלחת האתר שלך?
מאת: רמי בן עמי   שמור מאמר למועדפים


במהלך ההרצאות שאני מעביר, אני מתעכב על נושא כותרת הדפדפן בדף האתר לצורך מטרות קידום ושיווק האתר. מדובר באלמנט חשוב מאד ובמצבים מסויימים עשוי לעורר שינוי קיצוני ב רמת ההצלחה של אתר האינטרנט. למרות זאת, לא כל כותרת תעשה עבודה שתשפיע ברמה כזו על הצלחת האתר ויש צורך להכיר מספר פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מהי כותרת הדפדפן?

כותרת הדפדפן זוהי בעצם כותרת המופיעה בין תגי ה-TITLE בקוד הדף. אין מקום לדאגה, אינכם צריכים להיות מפתחי אינטרנט בכדי לשלוט בכותרת זו. לרוב, בכל מערכות ניהול התוכן שעובדות כיום קיים שדה כותרת אותו תצטרכו למלא. במערכת אדממה איתה אנו עובדים כותרת זו עוברת פעולה הנקראית מיטוב ובמקרים מסויימים פעולה זו מתבצעת אוטומטית על ידי המערכת. בכל מקרה, זוהי פעולה פשוטה ומהירה וממש חבל לדלג על פעולה זו.

התאמת הכותרת לביטוי המפתח

הפרמטר העיקרי אותו חשוב לדעת הוא- מהו הביטוי העיקרי של הדף אותו אתה כותב. למשל: אם הדף עוסק בנושא מכירת ציוד לתחום אומנויות הלחימה סביר להניח שביטוי המפתח העיקרי יהיה- אומנויות לחימה. ובכן, בנוסף לכך שתוכן הדף צריך לכלול ביטוי מפתח עיקרי יותר מפעם אחת ובצורות שונות, חשוב גם להקפיד לכתוב ביטוי מפתח עיקרי בכותרת. כותרת אפשרית לדוגמא: סקירת ציוד אומנויות לחימה וקרב מגע. בכותרת זו ביטוי המפתח שלנו - אומנויות לחימה - אכן מופיע.

פעולה קטנה, הצלחה גדולה!

מנסיון רב שנים, אני יכול לומר לכם שפעולה פשוטה זו של כתיבת כותרת נכונה יכולה ליצור הבדל משמעותי באתר. כמו כן היא עשויה להרים את אחוזי הכניסות הממוקדות לאתר בעשרות אחוזים ולייצר ריווחיות.

לסיכום:
הכותרת בלבד אינה אלמנט יחיד לקידום אתר העסק ונדרש לשלב פרמטרים נוספים בכדי להשיג תוצאות טובות ואפקטיביות יותר. פרמטר הכותרת מחזק פרמטרים אחרים כמו קישורים. לכן, אם נשלב את כל הפרמטרים החזקים, תוכלו להגיע לתוצאות מקצועיות וקיצוניות של הצלחה. אולם, אתר שאינו מקודם ולא בוצעה בו אופטימיזצייה, מספיק להשקיע מעט מחשבה וזמן בכותרת הדפדפן בכדי לראות שינויים ותוצאות מרשימות באתר. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את שדה הכותרת במלל שהושקעה בו מחשבה.

נסו ותיווכחו...

www.bombasite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רמי בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]