חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יותר מכירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משלוחי פרחים בפתח תקווה משלוחי פרחים משלוחי פרחים במרכז

נושא המאמר: פרחים לנפש
מאת: אופיר בן צור   שמור מאמר למועדפים

פרחים לנפש


שתי מעות לו לאדם, באחת יקנה ככר לחם- כדי לחיות,


ובשנייה -פרח- שיהיה לו בעבור מה לחיות.


על כן נהוג להעניק פרחים לרגל אירועים בחייו של אדם, ויש משמעות גדולה לסוג הפרחים.


לפרח הנרקיס מיוחס סיפור מהמיתולוגיה היוונית, הוא קרוי על-שם נרקיסוס, אשר מסופר כי ראה את בבואתו משתקפת במים, והתאהב בדמותו כל כך עד ששכח את העולם וגווע מתוך ערגה. במקום בו מת צמח פרח הנרקיס. המיתוס הזה הוא גם מקור שמה של תופעת הנרקיסיזם.

מי שירצה להעניק זר פרחים לאהובתו לא יטה לבחור בנרקיסים כדי להביע את אהבתו, הוא עלול לאבד אותה. ישנם מיתוסים רבים הקשורים בפרחים שישפיעו על הבחירות שנעשה בבחירת זר הפרחים שנבחר להעניק בכל אירוע.

פרחים של אירוס למשל קשורים במוות. במיתולוגיה היוונית האירוס מסמל את אלת הקשת בענן, שמסופר שהיתה מעבירה לעיתים נשמות לשאול.

פרחים הם סמל ולכן הם חלק בלתי נפרד מהתרבות ומתפרשים בהתאם לה. הסחלב הוא בעל פרחים אשר מושכים את העין ומשדרים אלגנטיות ושלמות. הם מסמלים אהבה, יופי ובריאות. על פי הסינים לסחלבים סגולות ריפוי. ואילו ביוון העתיקה פרחים של סחלב היוו סמל לגבריות.

צמח היסמין ,הוא בעל פרחים לבנים עם ניחוח נפלא שמייצגים, על פי ההינדואיזם, אהבה.

בתרבות המערבית, פרחים של פרג מסמלים מוות ומשתמשים בהם בימי זיכרון. פרחים של צמח היערה מסמלים נדיבות. ואילו ביפן פרחים של חרצית, שהיא סמלה הלאומי של יפן, מייצגים חיים ארוכים.

במדינות אסיה הלוטוס הוא סמל נפוץ ומסמל לידה והתחדשות בשל העובדה שעלי הכותרת שלו נפתחים עם בוא השמש ונסגרים שגווע האור. הפרחים של הלוטוס, מייצגים פוריות, יצירה וענווה. הגבעול הוא סמל לחיבור לשורשים ואילו הפרחים משולים להארה אליה אנו שואפים.

סמליות של הפרח קשורה לעיתים גם בשמו, דוגמת "אל תשכחיני" , זהו צמח בעל פרחים כחולים אשר שמו מרמז על המשמעות של בקשה אחרונה להיזכר. על פי המיתוס אלה הן מילותיו האחרונות של צעיר אשר נפל ונסחף בנהר בנסותו לקטוף את הפרחים עבור בחירת ליבו.

פרחים ומשלוחים

ניתן היום למצוא משלוחי פרחים בכל הארץ כאשר במרכז הארץ ניתן למצוא מגוון משלוחי פרחים במרכז, כמו משלוחי פרחים בתל אביב או משלוחי פרחים ברעננה או משלוחי פרחים ברמת גן או משלוחי פרחים בהרצליה או משלוחי פרחים בפתח תקווה משלוחי פרחים בבת ים או משלוחי פרחים בחולון וכמובן בעוד ערים רבות במרכז.

בבואכם לבחור זר פרחים, מעבר לגודלו והתקציב שתרצו להשקיע עיצרו רגע לחשוב מה תירצו לעורר באדם אליו יישלח זר הפרחים

www.flowersnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר בן צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]