חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דקים, חזות טבעית בגינה בעידן של מחסור במים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גים ימי גימל איך להוציא גים

נושא המאמר: גימלים בצה''ל
מאת: יורי ריטבין   שמור מאמר למועדפים

יום גימל בצה''ל מוגדר כיום מנוחה של חייל בביתו, עקב מחלה או חוסר יכולת לבצע את עבודתו.

כל רופא המוסמך ע''י צה''ל יכול לתת גימלים לחייל, יום הגימל משחרר את החייל מכל פעילות בבסיס ומצריך את השארותו בביתו.



על פי הפקודה המטכלית יום גימל נחשב עד ל8 בבוקר ליום שלמחרת . זאת אומרת אם קיבלתי יום גימלים אחד ביום ראשון, כבר ביום שני אצטרך לחזור לבסיס ב8 בבוקר.

כיצד ניתן להוציא גימלים? חיילי צה''ל מתחלקים לחיילים שמרפאות צה''ל משרתות אותם , וחיילים שקופות חולים אזרחיות משרתות אותם, כאשר הינך שייך למרפאה צבאית, עליך לבקש ממפקדך הישיר לגשת לרופאחובש, המפקד חייב לאפשר לחייל לראות חובש פעם ביום!.

כאשר תיגש לחובש הוא ימדוד לך מדדים (לחץ דם,חום וכו') ויברר מה כואב לך, לאחר הבדיקה השטחית יקבע אם יש צורך בקביעת תור לרופא או אפשר לתת אקמול וזה יעבור. במידה וקיבלת תור אצל רופא צבאית, תצטרך להיכנס אליו ולנסות ולהוציא גימלים.

חיילים במרפאה פרטית (מאוחדתכלליתמכבי) בסך הכל צריכים להתקשר למוקד קביעת התורים של הקופה ולקבוע תור דרך הטלפון או האינטרנט.

על איזה דברים ניתן להוציא גימלים?

1.שלשולים - השיטה הידועה והטובה ביותר, תגיעו לרופא אחרי ששתיתם בבוקר כ-ליטר חלב, תגידו לו שאתם משלשלים כל הלילה ולא הצלחתן להירדם, הוא ימשש לכם את הבטן ירגיש שהיא רכה (לא לאכול כלום בבוקר ולשתות חלב!), וישחרר אותכם לביתכם.

2.דלקת בעין - דרך נוספת לקבל גימלים הינה דלקת בעין, אפשר לנסות ולגרום לעין להראות אדומה בעזרת : הכנסת עשן לעין, מריחת סבון לתוך העין,או גירוד השינים ונגיעה בעינים.

3.חום - שיטה נוספת שעובדת טוב מאוד, היא חום, חום בגוף מעיד על כך שהחום שלך נלחם בנגיף,חיידק או מחלה כלשהי, לא תמיד יש תסמינים חיצונים לכל מחלה, לפעמים יש רק חום. ולכן הרופא לא יקח סיכון וישחרר אותכם לביתכם, כיצד ניתן להעלות את החום? שתייה של אפר , שתייה של גיר , לעיסת מסטיק או שתייה מרובה של משקאות חמים.

4."לשחק אותה חולה" - בדר''כ זאת השיטה האהובה על הבנות, תקראו בויקיפדיה על מחלה כלשהי, תלמדו טוב טוב תתסמינים שלה, ותתחילו לבכות שתכנסו לרופא, ככל שתהיו יותר משכענים ככה תקבלו יותר גימלים אם בכלל!



לקבלת גימלים יש דרכים שונות ומשונות אבל הכי חשוב זה הבריאות שלכם, אל תנסו שיטות או שמועות שנשמעות לכם מופכרות ולא הגיוניות, עדיף להיות בריא בצבא! מאשר חולה באזרחות!



גימלים שמחים לכולם!

לשיטות ומידע נוסף בקרו באתר

http://xn--6dboalgd.co.il/


xn--6dboalgd.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יורי ריטבין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]