חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שצריך לדעת על שילוח בינלאומי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליסינג ליסינג תפעולי

נושא המאמר: פורטל AUTO1 - איך מזהים רכב חסכוני בדלק?
מאת: promo   שמור מאמר למועדפים

פורטל AUTO1 - איך מזהים רכב חסכוני בדלק?
הדיונים בנוגע להתחממות הגלובלית וגזי החממה כבר על הפרק זה מספר שנים אולם לא כל הרכבים כיום למכירה עומדים תחת ההנחיות לטיפוח הסביבה
כיום על פי חוק ישנה חובה להציג את רמת זיהום האוויר של מכוניות ולצערנו הרב עדיין ניתן לראות מכוניות וטנדרים שונים אשר עומדים על רמת זיהום הגבוהה ביותר מתוך מדרג של 1-15.

כיצד מפסיקים לזהם?
על מנת להוריד את רמת הזיהום של רכבים שונים ישנם מגוון דרכי פעולה שונות, אולם, זה מצריך מאיתנו להתפשר על נושאים מסוימים. ראשית, ניתן להתחיל לנסוע בהסעות ולא לאייש את הרכב לאורך כל הדרך. אפשרות שנייה – קניית רכב קטן. אפשרות נוספת היא כמובן שימוש בתחבורה ציבורית, ליסינג או כלי רכב אשר אינם עובדים על דלק כמו אופנים, רולר בלידס או רכבים אשר ממונעים על חשמל.
אנרגיה חלופית
כיום ישנם מגוון של אפשרויות ליצור אנרגיה באמצעות חומרים שונים אשר אינם מוגדים כמזהמים כמו נפט. מדינת ישראל משקיע סכומי עתק בפרופורציות עצומות על מנת לרכוש את כמויות הנפט שאנחנו עושים בהם שימוש במקום להשקיע את הכסף על צריכים חשובים מאוד שיש לקדם במדינת ישראל.
הטבות ירוקות
כיום בתחום הרכב ישנם הטבות בעלות רכבים אשר נמצאים בדרגת זיהום נמוכה. לרוב מדובר בכלי רכב קטנים ובעלי גיר הילוכים רגיל אשר צורך פחות דלק וכתוצאה מכך גם כן פחות מזהם. אותם רכבים הינם בעלי תווית ירוקה אשר מעידה על צריכה נמוכה יותר של דלק . יש תמיד מדריך לקניית רכב ירוק שניתן להיעזר בו באינטרנט.

להבטיח עתיד טוב יותר לילדנו
אם כל אחד במדינת ישראל ובעולם כולו היה מקדיש טיפה זמן ותשומת לב לתחום זיהום האוויר מצב ההתחממות הגלובלית היה הרבה יותר טוב. זה מתבצע על ידי שימוש ברכבים חסכוניים יותר וכן על ידי הבנה כיצד ניתן לחסוך בתחום, לדוגמה: לא להשאיר את הרכב דולק מעל חצי דקה, לנסוע בהסעות, לא להניע את הרכב על כל 10 מטר שאנחנו צריכים לעבור וכדומה. אינפיניטי, אופל.

www.auto1.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י promo שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]