חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
data warehousing





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכניות לפיתוח מנהלים תוכניות פיתוח מנהלים פיתוח מנהלים תוכניות פיתוח למנהלים

נושא המאמר: תוכניות לפיתוח מנהלים
מאת: שלמה   שמור מאמר למועדפים

תוכניות לפיתוח מנהלים - מנהל הוא אדם אשר תחתיו מצויים עובדים לפי ההיררכיה של האירגון.

תוכניות לפיתוח מנהלים- גם לאירגון שלך

מהו מנהל?
מנהל הוא אדם אשר תחתיו מצויים עובדים לפי ההיררכיה של האירגון. תפקידו העיקרי של המנהל הוא להוביל את העובדים שלו לתוצאות ולמצוינות וכמובן למיצוי היכולות שלהם, זאת לשם הפקת התועלת המירבית הניתנת לאירגון. מנהל טוב הוא מנהל, אשר גורם בכושר מנהיגותי לעובדים שלו לעשות את עבודתם על הצד הטוב ביותר ולא באמצעות כפייה או עונשים. לכל אירגון יש דרישות שונות מהמנהלים שלהם ולכן יש להתאים את השיטה הניהולית לדרישות האירגון. כדי למצות את היכולת הניהולית והמנהיגות שלנו, רצוי כי נעבור תוכניות לפיתוח מנהלים בהקדם האפשרי.

מהן תוכניות לפיתוח מנהלים?
תפקידן של תוכניות לפיתוח מנהלים הוא פשוט, לאמן ולהכין את המנהל לעמידה ביעדי ומטרות החברה או האירגון בו הוא עובד. בכל תחילתה של תוכנית מבצעים סוג של הערכת מצב לגביי תפיסת מנהל נכון באותו אירגון ספציפי, ומתאימים את התוכנית לפי הדרג הניהולי שעובר את אחת מה- תוכניות לפיתוח מנהלים. תוכניות אלה נועדו כדי לחבר בין המצב הנוכחי של המנהלים לבין הייעוד שלהם באירגון והתאמת הציפיות מהם.

תוכניות לפיתוח מנהלים- הגישה הכללית של התוכנית-
התוכנית לפיתוח מנהלים משלבת בתוכה לימודים עיוניים ביחד עם ניסיון מעשי. החלק העיוני והמעשי כולל לרוב שילוב של חמישה אלמנטים שיחדיו יוצרים את המנהל המושלם. האלמנט הראשון הוא תפיסת התפקיד של המנהל וכיצד האירגון מגדיר את המנהל האולטימטיבי עבורו. כחלק מכך מגבשים את דמותו של המנהל, סמכויותיו ותחומי האחריות שלו וכמובן את גבולות הסמכות שלו. האלמנט השני הוא המודעות, כלומר הכרת החוזקות אך גם החולשות של כל אחד בעצמו. כחלק מכך מנסים המשתתפים לזהות את התכונות החלשות והחזקות שלו, גם את אלה שמסתתרות מהעין ולא נמצאות בתחום המודעות של המשתתף בטרם הצטרף ל- תוכניות לפיתוח מנהלים. אלמנט שלישי הוא פיתוח תחושת מסוגלות, שהיא למעשה יצירת תחושת הצלחה שמדרבנת את המנהל להיות טוב יותר. אלמנט רביעי הוא הידע, שהוא תוצאה של מחקרים וניסויים רבים בתחום מכל העולם. כמו כן יבחנו תאוריות וניסיון ניהולי של המנחים. השלב האחרון שהוא למעשה החלק המעשי הוא בחינת מיומנויות וניסוי וטעייה של שיטות ניהול ומנהיגות כפי שנלמדו ב- תוכניות לפיתוח מנהלים. תוכניות אלה שמות למעשה את המנהל במרכז והן בוחנות את התפקוד שלו בקבוצה של אנשים. זאת הסיבה לחשיבות הרבה של תוכניות כאלה דווקא כקבוצה וזאת כדי לדמות את הסיטואציות הדומות בשגרת העבודה שבאירגון.

www.insideoutside.co.il/articlemain.asp?id=34&%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa%20%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%97%20%d7%9e%d7%a0%d7%94%d7%9c%d7%99%d7%9d


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלמה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]