חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוספי תזונה לדיכאון תגובתי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבה בקליק השכרת מתנפחים לימי הולדת אטרקציות לאירועים מתנפחים לאירועים להשכרה

נושא המאמר: מה הקשר בין משחקי יום הולדת לבין משחק החיים?
מאת: מסיבה בקליק   שמור מאמר למועדפים

בימי הולדת ובמיוחד בהפעלות ספורטיביות ניתן לראות הרבה משחקים קבוצתיים שבהם הילדים מחולקים ל 2 או יותר קבוצות ומשחקים אחד "נגד" השני. משחק בקבוצה הוא מאתגר, כיפי וממריץ את הילדים לפעולה אך מעבר להנאה יש ערך מוסף גדול לפעילות בקבוצה ערך חברתי וערך אישי שבו כל ילד בדרכו חווה, לומד ומפיק ערכים שעוזרים מאוד ב"עולם הגדול".
עצם החלוקה לקבוצות יוצרת בסיס תחרותי אשר גורם לכל קבוצת ילדים להתאחד לצורך השגת מטרה משותפת וניצחון על פני הקבוצות האחרות.
הילד מתפקד כאינדיבידואל בתוך הקבוצה, הוא תורם ונתרם ממנה כאשר כל ילד מוצא את מקומו בקבוצה.
בכל משחק קבוצתי קיימים מאפיינים קבועים אשר מגדירים את המחשק ומשפיעים על הקבוצה והיחיד בה.
1. חוקי המשחק – לכל משחק יש חוקים וכללים אשר אותם מגדיר המפעיל. על הילדים להבין את החוקים, לקיימם ולשמור עליהם. לדעת להמתין בסבלנות עד שהמפעיל יסיים את דברו, עד המשחק יתחיל, עד שחבריו יביעו את דעתם ועד להכרזת המנצחים.כך לומדים הילדים גם בעת משחק בקבוצה שעליהם לפעול לפי נורמות וכללים שהוגדרו להם בכדי להשתייך למשחק ולקבוצה ולהתאים עצמם למסגרת הקבוצתית. זוהי מיומנות חשובה שמשמשת אותו בכל מקום בו הוא נמצא -בגן, בכיתה או במסגרות שאליהם הם משתייכים.

1. מה המטרה? - בכל משחק קבוצתי מגדי המפעיל מטרה שאותה יש להשיג. הילדים מבינים שעליהם להשיג את המטרה כקבוצה ולשם כך עליהם "לאחד כוחות" על מנת להשיג את המטרה שהוצבה לפניהם.על הילדים לחשוב לחוד ולהציע פתרונות ולהחליט ביחד מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר להגיע למטרה שהוגדרה להם.
המשחק הוא מיקרוקוסמוס שמלמד את הילד שיש להציב מטרות בחיים ולמצוא את הדרך להשיגם באמצעים כשרים וע"פ חוקי המשחק של העולם הגדול.

2. מנצחים ומפסידים – אמנם יש נטייה לחלק פרסים בימי הולדת גם למנצחים וגם למפסידים אך בפועל וכחלק מהגדרת המשחק מגדיר המפעיל מה צריך לעשות על מנת לנצח או להגיע ראשון והמניע העיקרי של הילדים להצלחה הוא התחרותיות שנוצרה עקב הגדרה זו.

3. עבודה בקבוצה – במשחק קבוצתי, כשיש מטרה משותפת, על כל חברי הקבוצה להגיע ביחד למטרה. לשם כך עליהם למצוא את הדרך לעבוד, לחשוב ולפעול ביחד. עליהם לאגד כוחות כשכל ילד תורם מעצמו למען הקבוצה כולה.

4. הובלה ומנהיגות –לעיתים רבות המשחק הקבוצתי לא יכול להכיל את כל הילדים ויש לבחור ראש קבוצה, או נציג מטעם הקבוצה. על הילדים לבחור מוביל שיישא את קולם ויעמוד למול הקבוצה השנייה. כמו בחיים גם במשחק יש ילדים דומיננטיים מאוד שלוקחים או מקבלים את ה"שליטה" לידם דבר המוביל לעיתים קרובות לחיזוק הביטחון העצמי.

5. ללמוד לוותר – מהצד השני יש ילדים שצריכים לדעת לוותר על דעותיהם, מקומם ולתת לילדים אחרים להוביל. כל ילד מוצא את מקומו בתוך ההרכב הקבוצתי ואת תרומתו לה. מומלץ לשים לב האם יש דפוס התנהגות חוזר על עצמו ולעזור לילד עם כלים להתמודד כיחיד בתוך קבוצה.

6. פיתוח כישורים אישיים – כישורים רבים באים לידי ביטוי במהלך המשחק כגון: חשיבה, הבעה ושכנוע, שיפוטיות, סבלנות וסובלנות, דחיית סיפוקים ועוד הרבה אחרים שמביאים אותו לכלל פעולה ותרומה קבוצתית.

זכרו כל ילד אשר משתתף במשחק קבוצתי צריך לתרום לקבוצה ולמשחק וכל אחד עושה זאת בדרכו שלו

www.clickparty.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מסיבה בקליק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]