חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורטל travelsure - איך אדע איזה ביטוח מתאים לי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוויות לבגדים תוויות לבגד תווית לבגד תוויות

נושא המאמר: למה תוויות לבגד?
מאת: פלסיד   שמור מאמר למועדפים


נשאלת השאלה למה נחוצה התווית? למה צריך תווית להרכב בד והוראות כביסה? האם הצרכן קורא אותה בכלל? האם זה לא מיותר? לא חבל על ההשקעה הכספית?

בחברת פלסיד - יצרנית לתוויות וסרטים לענף הטקסטיל, לא פעם צוות העובדים נתקל בשאלות הסובבות סביב נושא התוויות ולמה הן נחוצות.

יש מס' סוגי תוויות לבגדים שאין לוותר עליהם כיצרן או יבואן של בגדי אופנה וטקסטיל:

תוויות לוגו – שם המותג.
תוויות יצרן – תוויות מידע לצרכן המחויבת על פי חוק.
תוויות מידה – סימון וציון גודל המוצר.

תוויות ככלל, הן חלק בלתי נפרד, חשוב ונחוץ לכל מוצר טקסטיל !!!
יש מגוון סוגים של תוויות לבגדים : תוויות ארוגות, תוויות מודפסות, תגיות קרטון לתליה ועוד...
לכל סוגי התוויות שתופרים או מצרפים למוצר יש מטרה חשובה ויש הצדקה לקיומן, הן נועדו
בין היתר לקדם את היצרן או היבואן ולשרת את הצרכן.

יש לאמץ את הגישה שתווית בגד תפורה ומוקפדת היא קודם כל ערוץ מידע ישיר בין היצרן לצרכן.

על איזה תוויות לא נוותר :

תווית לוגו :
תוויות הלוגו תכליתן לשמש אמצעי למיתוג המעצב/ת או החברה.
בתוויות מסוג זה יופיע לוגו מעוצב ייחודי שישדר את אופי המותג והמוצרים.
כל אחד לפי סגנונו, לפי טעמו, ובהתאם למגוון האפשרויות הרבות שיש כדי לבטא בתווית הלוגו את הבשורה לשוק האופנה והצרכנות. תווית לוגו מעוצבת תבליט את המעצב/המותג ותכניס לתודעה של הצרכן. תווית מיתוג חשובה לכל מי שהשקיע במוצר והיא נותנת ערך מוסף לא מבוטל בתודעה של שוק הצרכנים זה מה שעושה את ההבדל בין לרכוש מוצר שצריך, לעומת רכישה של אותו מוצר ממותג שמובדל משאר המוצרים העונים על אותו צורך.
רוב מעצבי אופנה ממתגים את עצמם ע"י תוויות מעוררות השראה שיתאימו לאופי המוצרים והמותג שלהם, זהו כלי חשוב לפרסום ויח"צ. חשוב לזכור שאת תוויות הלוגו פוגש הלקוח במעמד הקנייה והרבה פעמים לתווית יש השפעה לרכישת הבגד או המוצר.

תווית יצרן/יבואן:
תוויות יצרן ותוויות יבואן אינן בגדר מותרות והן מחוייבות על פי החוק להגנת הצרכן. חוק זה מחייב כל יצרן ויבואן למוצרי טקסטיל לתפור באופן קבוע על המוצר תווית מידע שתכלול את פרטי ההתקשרות עם היצרן/יבואן, הרכב החומרים ממנו עשוי המוצר והוראות כביסה וטיפול בבגד.
כשאנו רוכשים מוצר כלשהו בין אם זה מוצר חשמלי, בגד או סיר בישול אנו מצפים למצוא תוויות מידע עם המפרט הטכני של המוצר, חוברת הוראות הפעלה ושימוש נכון במוצר שרכשנו במיטב כספינו.
כיצרנים אתם משקיעים משאבים רבים: זמן, כסף וחשיבה במוצר חדש לשוק, לכן אל תרשו לעצמכם לוותר על תווית יצרן/תווית יבואן שנועדה לשרת את הצרכן המחוזר וגם אתכם. ציון כל המידע והפרטים הנדרשים על פי חוק, מגינה לא פעם על היצרן במקרים של שימוש או טיפול לא נכון במוצר, ותמנע טענות כלפי היצרן שיכולות להיגרר למצבים לא נעימים ואף לתביעות. ומי רוצה לקוח מאוכזב?
לקוח מרוצה שייהנה מהמוצר יהפוך ללקוח שימליץ עליכם ויחזור לרכוש את המוצרים שלכם בשנית.


תוויות מידה:
תוויות מידה לא פחות חשובות למוצר טקסטיל, בין אם מדובר בתוויות מידה לבגדים או מפות שולחן כריות וכו'. יש לסמן את הגודל כדי שמידע זה יעמוד לרשות הצרכן על מנת שיוכל להחליט אם הגודל מתאים לו. אנחנו ממליצים שהתווית תהיה תפורה למוצר במקום ניראה ונוח למעמד הקניה.
כמה פעמים כצרכנים נכנסנו לחנות ואהבנו מוצר ולא הצלחנו להבין מה הגודל של הסדין או החולצה ?!
אם זה דורש מאתנו מאמץ לקבל את המידע הפשוט הזה, אנחנו מוותרים והיצרנים מפסידים לקוחות פוטנציאלים. לכן, גם כאן אנחנו בגישה שלתווית מידה קטנה יש את הכוח לקדם את המכירות ואין לוותר עליה.

תוויות לאביזרי אופנה:
גם באביזרי אופנה לא כדאי לוותר על תוויות ורצוי למתג ולסמן את המוצר עם התוויות המתאימות.
יש התר למוצרים כמו אביזרי אופנה מיוחדים; גרביים, כפפות ומוצרי טקסטיל שונים, שלא תמיד קיימת האפשרות לתפור את התוויות למוצר - אפשר להשתמש בתוויות בד דביק.
יש מדבקות בד מודפסות ותוויות ארוגות עם דבק שמיועדות במיוחד למוצרי טקסטיל, הן לא נופלות מהבגד ואף עמידות בכביסה.


התווית הינה חלק חשוב ובלתי נפרד מכל מוצר טקסטיל, היא מעצימה את חווית הקניה ומספקת מידע חיוני ומשמשת ערוץ תקשורת חשוב בין היצרן/יבואן לצרכן, ערוץ שדרכו מתפתחת מערכת יחסים תקינה והכרחית בין שני הצדדים. אל תוותרו לעצמכם, מתגו ותנו מידע חיוני ללקוח שלכם זאת השקעה לתווך ארוך!


באהבה,
צוות פלסיד
www.pelsid.com



www.pelsid.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פלסיד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]